marketing,branding,sales,negotiation

بازاریابی بانک ها

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

همایش بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی خدمات

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی خدمات

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار خدمات

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارگرمی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارسازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازار سنجی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی خدمات

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

بازاریابی بانک و موسسات مالی

بازاریابی بانک و موسسات مالی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی خدمات

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه كور فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    چاشنی های فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    فروش خلاق در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدیریت برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت برند داری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت برند شناسی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت حفظ برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت کنترل برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–     معاینه فنی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    سبگ های برندسازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • فرايند مدلسازي در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و

واردکنندگان و تولید کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدیریت

–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت

–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

–    مدیریت تغییر در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مدیریت استرس در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    تفکر خلاق و سیستمی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

ارتقای مهارت

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

مطالب مرتبط
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
مفهوم کیفیت خدماتکیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت دارد. ...
ادامه ی مطلب
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان   و صنایع وابسته مدیریت ...
ادامه ی مطلب
مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمی‌گذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکت‌ها و به‌ویژه خرده‌فروشی‌ها را در استفاده ...
ادامه ی مطلب
تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کارامروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها)شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودیناشر: دایرهقیمت: ۳۸,۰۰۰  ریالسال نشر: ۱۳۸۸موضوع: بازاریابی – مدیریتموقعیتبخش: عمومیسالن: شبستانراهرو: ۲۳غرفه: ۱۱۰ اشتباه نابخشودنی در ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
افزایش سهم بازار با برندسازی
تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات
مهمترین کلید فروش
بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان، راه های
بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟
روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
کتاب های بازاریابی marketing book
اهمیت بازاریابی داخلی
روشهای افزایش فروش