marketing,branding,sales,negotiation

تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی

 

 

علی خویه

مشاور و مدرس برندینگ

با 18 سال تجربه ای اجرایی موفق

مولف کتاب مدیریت برند

 

مطالب مرتبط
7میم برندسازی
7میم برندسازیعضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران می‌شناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.» دکتر ...
ادامه ی مطلب
در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات و خدمات کامل و بدونِ عیب دسترسی ندارد و هیچ قادرِ مطلقی وجود ندارد تا کاری کند که مشتریان ...
ادامه ی مطلب
دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند
مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیکدوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برندارسال توسط : علی خویهدر استراتژی های بازاریابی و فروش, برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, دوره های آموزشی برندینگ, سخنران برند, سمینار برند, مدرس برند, مدیریت استراتژیک, مدیریت برند, مشاور ...
ادامه ی مطلب
 «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
مبانی برند سازی و اهمیت آن
branding- برندسازی- ساخت برندمبانی برند سازی و اهمیت آنارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, مدیریت برند 3 روز قبل ۰ 17 بازدید مبانی برند سازی و اهمیت آن  آیا توسعه و ارتقای یک برند کار سختی است؟شاید ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت پوشاک
ساخت برند در پوشاک، مانتو و کت و شلوار
مشاور برندینگ
  اهمیت برند سازی در صنعت نساجی و پوشاک شاید بتوان گفت صنعت نساجی و پوشاک یکی از بزرگترین و با اهمیت‌ترین صنایع جهان است و با گردش مالی فوق‌العاده و قدرتاشتغال‌ ...
ادامه ی مطلب
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
برندسازی و ساخت برند- برندینگنقش کارکنان و کارمندان در برندسازیارسال توسط : علی خویهدر برند سازی خدمات, برندینگ, جذب منابع انسانی, مدیریت برند, مدیریت کارکنان و کارمندان, مدیریت منابع انسانی, مقالات برند 7 روز قبل۰ 31 بازدید ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک ...
ادامه ی مطلب
مبانی برند سازی و اهمیت آن  آیا توسعه و ارتقای یک برند کار سختی است؟شاید سختی توسعه و ارتقای یک برند، به همان سختی تربیت و بزرگ کردن بچه هایمان باشد. همه ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا  بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)kia
روزنامه کسب و کار: بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. بعضی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ...
ادامه ی مطلب
برندسازی؛ تشریفات یا ضرورت
ساخت برند و برند سازی- برندینگبرندسازی؛ تشریفات یا ضرورتارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, مدیریت برند, مقالات برند 7 روز قبل ۰ 24 بازدید برندسازی؛ تشریفات یا ضرورتبا توجه به حرکت جوامع مصرفی ...
ادامه ی مطلب
7میم برندسازی
نحوه ی درست و اصولی برندسازی
دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند
تدوین استراتژی برند
مبانی برند سازی و اهمیت آن
اهمیت برندسازی در صنعت پوشاک و نساجی ایران
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
مبانی برند سازی و اهمیت آن
بازاریابی حرفه ای از زبان پیشتازان بازاریابی
برندسازی؛ تشریفات یا ضرورت

پاسخ بدید