marketing,branding,sales,negotiation
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا kia

بازاریابی حرفه ای از زبان پیشتازان بازاریابی

روزنامه کسب و کار: بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. بعضی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ذاتی این اشخاص است و بعضی به صورت اکتسابی و به مرور زمان به عادات این اشخاص تبدیل می گردد. هر یک از سبک خاصی برای تشخیص نیاز مشتری و نحوه برآورده ساختن آن استفاده می کنند. مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و پیشنهاد های این اشخاص را از زبان خودشان بیان می کند.

۱- جیسون فالز، کافه پرس

من ذاتا به مردم و آنچه سبب می گردد خرید کنند یا از یک برند حمایت کنند علاقه دارم. به نظر من، بازاریابی فقط فروختن نیست بلکه پرورش یک مخاطب از دوستان علاقمند و پرشور است که هر دو با هم و برای شما وارد معامله می شوند. این یک مفهوم آرمانی اما دست یافتنی است.

۲- جان جانتسیچ، داکت تیپ مارکتینگ

من به «کنجکاوی» به عنوان قدرت فوق العاده خود نگاه می کنم. من باید بدانم هر چیزی چطور کار می کند و چرا. این ویژگی من بعضی اوقات همسرم را عصبانی می کند اما سبب می گردد چیزهای تازه را تجربه کنم، راجع به مسائل غیرمرتبط با بازاریابی مطالعه کنم و فراتر از آنچه آشکار است، فکر کنم. اینها سبب می شوند که بازاریاب بهتری باشم یا حداقل ارزش بیشتری را به جامعه ارائه دهم.

۳- جیم جوزف، کوهن اندولف

من یک ملاحظه گر هستم. من دایما فعالیت برندها در بازار را ملاحظه می کنم. این نه تنها محتوی وبلاگ من را تامین می کند بلکه خلاقیت من را بیشتر می کند.

۴- اریک سیو، اریک اویسو

من بسیار سمج هستم. اینکه برای هر چیزی در زندزگی سماجت به خرج دهید فوق العاده مفید است اما بسیار وقت ها با شکست مواجه می شوید.

خیلی از چیزهایی را کهب رای بار اول امتحان می کنید درک نخواهید کرد اما هیچ کدام مهم نیست چون شما می دانید که پافشاری شما را به جایگاه مورد نظرتان می رساند.

۵- دی جی والدو

من به خود یادآوری می کنم که هیچ کس از بازاریابی نمرده! بازاریاب ها دکتر نیستند. ما در جایگاهی نیستیم که زندگی اشخاص در دستمان باشد. ما به کسب و کارها کمک می کنیم که با مشکلاتشان کنار بیایند، هزینه ها را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

توصیه من این است: خوش بگذرانید، لبخند بزنید، بخنهدید، برقصید، لذت ببرید، انسان باشید، انرژی مثبت مسری است، آن را به دیگران سرایت بدهید.

۶- کارن للند، گروه بازاریابی استرلینگ

من خود رامتقاعد می کنم که هر کسی، برای همکاری مناسب نیست. این سبب می گردد از اتلاف زمان بیش از حد برای مجاب کردن دیگران جهت همکاری اجتناب کنم. به جای آن به دنبال ارتباطات آشکار می گردم. این سبب به وجود آمدن شادترین و موفق ترین ارتباطات با مشتری در بلندمدت خواهد شد.

۷- پیترشانکمن، شانکمنهونیگ

من از استعداد ذاتی در شاد کردن مردم برخوردارم. این همان چیزی است که همیشه سبب می شد دلقک کلاس باشم اما در بزرگسالی به من کمک می کند. می توانم تشخیص دهم یک نفر به چه نیاز دارد و چطور نیاز او را برطرف کنم. شما زمانی می توانیدن به راحتی با اشخاص وارد معامله شوید که اعتماد آنها را جلب و خنده را به لبانشان بیاورید.

۸- جانالورد بیگ دُر

من زمانی را برای ملاقات با موسسان استارت آپ ها اختصاص می دهم. ممکن است مشغله ما بسیار بسیار باشد ولی در هفته حداقل زمان های کوتاهی برای خوردن قهوه یا یک گپ کوتاه حضوری یا از طریق ایمیل پیدا می گردد. آنها معمولا درگیر مسائل تازه بازار می باشند که این موضوع سرچشمه خلاقیت شما خواهد بود.

۹- جیسن دمرس، اودینس بلوم

من بدون واهمه دست به اقدام می زنم. وقتی می دانم چه کار کنم وقت را تلف نمی کنم و در تصمیم گیری هایم اعتماد به نفس دارم. به نظرم اگر بتوانیم به عذر و بهانه ها و ترس هایمان غلبه کنیم به انسان های مفیدتری تبدیل خواهیم شد.

مطالب مرتبط
تدوین استراتژی برند
تدوین استراتژی برندارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, مدیریت استراتژیک, مدیریت برند, مقالات برند 4 روز قبل۰ 12 بازدید  «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب خلاصه کتاب بازاریابی خدمات(khooyeh.ir)برای دانلود روی لینک بالا کلیک کنید 
ادامه ی مطلب
دلبستگي به برندتفكر دلبستگي به برند به نظرية وابستگي بين فردي برميگردد كه اولينبار بالبي (1979 (مطـرح كرد. او در تعريف اين نظريه، دلبستگي عـاطفي را رابطـهاي هدفمنـد و سرشـار ...
ادامه ی مطلب
بازاريابي خدماتSERVICES MARKETING ارزش خدمت فهرست مقدمه تعريف بازاريابي ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات آمخته هاي بازاریابی خدمات مدل PROMPT برای مزیت خدمت مزیت خدمت و خدمت برتر الزامات یک سازمان خدماتی پویا عوامل مهم ممیزی خدمات معيارهای ارزيابی ...
ادامه ی مطلب
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
برندسازی و ساخت برند- برندینگنقش کارکنان و کارمندان در برندسازیارسال توسط : علی خویهدر برند سازی خدمات, برندینگ, جذب منابع انسانی, مدیریت برند, مدیریت کارکنان و کارمندان, مدیریت منابع انسانی, مقالات برند 7 روز قبل۰ 31 بازدید ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
  تصميمات قيمت گذاري محصولات صنعتي هسته اصلي هر برنامه تجاري است و تاثير مستقيمي روي استراتژي بازاريابي شركت خواهد داشت. تمامي سازمانها اعم از انتفاعي و يا غيرانتفاعي مجبورند براي ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
7میم برندسازی
7میم برندسازیعضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران می‌شناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.» دکتر ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
تدوین استراتژی برند
دانلود کتاب بازاریابی خدمات
وفاداری، تعهد، اعتماد به برند
بازاريابي خدمات SERVICES MARKETING
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات
روش قیمت گذاری محصولات صنعتی
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
7میم برندسازی
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش

پاسخ بدید