marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

food marketing sale

بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست، دوغ، شیر و…) | رستوران ها و کارخانه های تولید مواد غذایی | کلوچه ها و کیک ها | بیسکویت | گوشت

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مواد غذایی

مدیریت  بازاریابی مواد غذایی

بازاریابی  مواد غذایی

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مواد غذایی

صنعت  مواد غذایی

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مواد غذایی      ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

www.khooyeh.ir

 

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   مواد غذایی

مدیریت  بازاریابی مواد غذایی

فروش و بازاریابی مواد غذایی

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  مواد غذایی

بازاریابی مواد غذایی

بازاریابی مواد غذایی       گیری و

بازاریابی مواد غذایی

 

 

تأليف و ترجمه:

علي خـوبه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  مواد غذایی

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  مواد غذایی
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  مواد غذاییbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB)
سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  مواد غذایی
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  مواد غذاییبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  مواد غذاییstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  مواد غذایی

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  مواد غذایی-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت  مواد غذایی-    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  مواد غذایی-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  مواد غذایی
ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت  مواد غذایی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  مواد غذایی-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–   مهندسی ارزش برند در صنعت  مواد غذایی

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت  مواد غذایی

–    مهارت حفظ برند

–   مهارت کنترل برند در صنعت  مواد غذایی

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت  مواد غذایی

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  مواد غذایی

–    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–    معاینه فنی برند

–   سبگ های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مواد غذایی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مواد غذایی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي-    مهارتهای مدیریت انگيزه در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در مواد غذایی

دوره های آموزشی ویژه مواد غذایی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی–    اصول مدیریت بازاریابی مواد غذایی-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی مواد غذایی-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مواد غذایی-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی–    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک –   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–   مهارت بازاریابی مویرگی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی مواد غذایی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مواد غذایی      تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مواد غذایی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مواد غذایی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي-    مهارتهای مدیریت انگيزه در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مواد غذایی       و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مواد غذایی       و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

–   فروش خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  مواد غذایی     و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

– بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

……………………………………………………………………………….

 

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در مواد غذایی      و خدمات  وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات    مواد غذایی       به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار مواد غذایی       بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی مواد غذایی       رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي مواد غذایی       و خدمات  وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    مواد غذایی       چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي مواد غذایی      موسسات    مواد غذایی      چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده مواد غذایی      موسسات    مواد غذایی      خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان مواد غذایی      بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    مواد غذایی       

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    مواد غذایی        و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • فرايند مدلسازي در مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مواد غذایی اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مواد غذایی
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت مواد غذایی      پس از فروشمواد غذایی      تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش
14-16 تکنیک های مواد غذایی      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مواد غذایی فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو مواد غذایی      پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های مواد غذایی      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهامواد غذایی      تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مواد غذایی      پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مواد غذاییکنترل هزینه های مواد غذایی
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی مواد غذایی مدیریت کارکنان مواد غذایی      پس از فروش ، سیستم های مواد غذایی      پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیمواد غذایی      تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم مواد غذایی      پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مواد غذایی      در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی مواد غذایی      و مواد غذایی      پس از فروش

  • انواع مواد غذایی      پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مواد غذایی      پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي مواد غذایی      پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و مواد غذایی      پس از فروش
  • سیستم هاتی مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذاییو خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي مواد غذایی      براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در مواد غذایی      پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در مواد غذایی      پس از فروش در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي مواد غذایی      ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق مواد غذایی      ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان مواد غذایی      پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان مواد غذایی      در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های مواد غذایی
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي مواد غذایی
  • مدیریت کارکنان مواد غذایی      پس از فروش ، سیستم های مواد غذایی      پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  مواد غذایی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در مواد غذایی       و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش-    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در مواد غذایی-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در مواد غذایی
ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در مواد غذایی-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در مواد غذایی

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

مطالب مرتبط
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
          علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند   مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه ...
ادامه ی مطلب
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..
... یک مشاور نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت .. .بعضی مواقع شرکتها فرق بین مدیر و مشاور را متوجه نمیشوند و نقش این دو را اشتباه میگیرند و ...
ادامه ی مطلب
اصول شش گانه T. C. C  يا ارتباطاتاين شش اصل به صورت زير بيان مي شوند:1- جهت يابي نياز هاي مشتريتوجه به نيازهاي مشتري و انتظارات احتمالي مشتريان راضي، بر ...
ادامه ی مطلب
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
چالش های برندسازی یک محصول
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
روش های برقراری ارتباط با مشتری
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار
اصول شش گانه T. C. C يا