marketing,branding,sales,negotiation
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP

مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

مهندسی ذهن و ان ال پی در

بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

تالیف و ترجمه:

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

مجموعه شماره (4) از کتاب های کوچک «چگونه تبلیغ کنیم»

کتابی برای پیشبرد و گسترش مهندسی تبلیغات مهندسی بازار  و روابط عمومی

 

مقدمه مولفان:

بعضی ها فکر می کنند تبلیغات یعنی فقط عکس، پوستر، بیلبورد، تیزر، چاپ، مجله، روزنامه، شعار، پیام، برند و …

اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم وقتی تبلیغات به اینجا می رسد باید مرگ تبلیغات را اعلام کرد اگر بخواهیم واقعیت را بدانیم تبليغات بايد بتواند ارزش كيفي و كمي ايجاد كند. ارزش های کمی و کیفی ایجاد شده در تبلیغات از جنبه های مختلف قابل بررسی است اما تبلیغات به زیاد تبلیغ کردن نیست به درست و خوب تبلیغ کردن است یا به عبارتی تبلیغات به تبلیغات نیست به تبلیغات بدون مرز است دیگر زمان آن گذشته است که فقط کسی بخواهد با چاپ پوستر و پخش تیزر مخاطبی جذب کند در دنیای پست مدرن مرز تمام علوم به هم می ریزد و هیچ چیز تمرکز خاصی ندارد چون مخاطبان نیز تمرکزی ندارند مخاطبان در همه جا حضور دارند از اینترنت گرفته تا خیابان و اتوبوس و حتی در خواب نیز می توان مخاطبان را پیدا کرد. همانطور که علم بازاریابی، روابط عمومی، ارتباطات، ادبیات، زبانشناسی و فلسفه با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک مجموعه واحدی را تشکیل دهند دراین میان تبلیغات نیز از این قاعده مستثنی نیست مهمتر اینکه تبلیغات از دو ماده علم و هنر تشکیل یافته و این می تواند به مراتب کار را زیباتر و سخت تر کند. مخاطبان نقش مهمی در تمامی برنامه های ارتباطات بازاریابی دارند و ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن آنها می تواند در فرایند های ارتباطی در تبلیغات و بازاریابی به اندازه عوامل دیگر بازاریابی اهمیت داشته باشد چگونه و با چه ورشها و تکنیک هایی می توان در ذهن مخاطبان نفود کرد و به تبلیغ، بازاریابی، برند سازی و فروش پرداخت؟ و آیا می توان از علمی مانند ان ال پی در برنام های ارتباطی، بازاریابی و  تبلیغ برای افزایش سود و ارزش محصول و کالا و خدمت استفاده کرد؟ کاربرد ان ال پی، عمیق ترین و شگفت انگیزترین علم ارتباطات در بازاریابی و تبلیغات چیست؟ این کتاب می تواند به عنوان منبعی معتبر و اثرگذار مورد استفاده مدیران، مجریان، برنامه ریزان و تمامی افرادی که به هر نحوی با بازاریابی، فروش، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

 

09122991608

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

  

مطالب مرتبط
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت استراتژیک تبلیغات
مدیریت استراتژیک تبلیغات   تالیف و ترجمه: دكتر احمد روستا و مهندس علي خويه 1387       تقدیم به جامعه تبلیغات و بازاریابی و تمامی تاثیرگزاران فکری و علمی مان                 استراتژی میدان­یابی می کند ،اما وظیفه مجری است که میدان­داری ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی خلاقیت و TRIZ
همه ی آنچه می خواهید از TRIZ بدانید   کارگاه تریز TRIZ حل مساله به روش TRIZ هدف دوره:آشنایی با توانمندترین و کاملترین متدولوژی نوآوری و خلاقیت (TRIZ) در جهت حل مسایل و مشکلات ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاری (برند brand)
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
مدیریت استراتژیک تبلیغات
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز
دوره های آموزشی خلاقیت و TRIZ
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
انجمن برند ایران
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
خدمات پس از فروش

1 Comment

  • نرم افزار erp / اکتبر 25, 2016 at 6:50 ق.ظ

    با سلام
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ