marketing,branding,sales,negotiation

مطالب مدیریتی

برنامه ی استراتژیک

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

برنــامه‎ریزی استراتژیـــک     انواع برنامه‎ریزی تعریف برنامه‎ریزی استراتژیک؟ تفاوت برنامه‎ریزی استراتژیک و عملیاتی هدف برنامه‎ریزی استراتژیک مشکلات برنامه‎ریزی استراتژیک عدم اطمینان محیط مراحل برنامه‎ریزی استراتژیک ویژگی‎های برنامه‎ریزی استراتژیک موفق مدل‎های برنامه‎ریزی استراتژیک برنامه‎ریزی غلتان برنامه‎ریزی استراتژیک و عملکرد سازمان …

ادامه متن »

استراتژی توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

Business & Finance khooyeh ir (4)

 توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده   اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و استقبال خاص از سوی شرکت ها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول جدید منجر …

ادامه متن »

عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران

مدیریت منابع انسانی

عوامل موثر در بهره‌وری عوامل موثر در بهره‌وری سازمان‌های دولتی را می‌توان به دو دسته: عوامل برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرد. ذیلاً این دو دسته عوامل بحث خواهد بود. الف: عوامل برون سازمانی: عواملی که خارج از سازمانهای …

ادامه متن »

مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)

CRM (12)

مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) فیلیپ کاتلر صاحب نطر نامی بازاریابی، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزارها و سکوهای الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت …

ادامه متن »

مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)

crm12-customer

مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM) صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری crm، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را برای تعریف و پایه گذاری ارتباط با مشتریان براساس …

ادامه متن »

جذب مشتری و افزایش فروش

جذب مشتری و افزایش فروش-افزایش مشتری

در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی تاثیر می گذارد و فرصتها و تهدیدهایی را در زمینه …

ادامه متن »

اصول موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری CRM

CRM (12)

۵ اصل برای موفقیت crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته ارتباط با مشتریانش را مدیریت کند. نمونه ساده ای از …

ادامه متن »

راهبردهای مدیریت روابط با مشتری

crm مدیریت ارتباط با مشتری

راهبردهای مدیریت روابط با مشتری برای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین کنید برای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((crm-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یکپارچه شدن بازار، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که مدیریت روابط …

ادامه متن »

تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات

quality کیفیت

مفهوم کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت دارد. بهبود تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم …

ادامه متن »

معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی

efqm

             ارزش ها و مفاهیم بنیادی مدل EFQM (اساس دو جایزه ملی کیفیت و بهره وری و تعالی سازمانی EFQM در ایران) مدل  EFQM چارچوبی روشمند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها در دو حوزه فرآیند ها و …

ادامه متن »

مطالب مرتبط
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
اصول مدیریت و سرپرستی
 عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی        کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
موانع بهره‌وري در نظام اداري..................................................................................................................... 111- ضعف مديريت:...................................................................................................................................... 11 2- نيروي انساني غيرمتخصص: ................................................................................................................ 113- عدم وجود سيستم ارزشيابي مناسب كاركنان.......................................................................................... 11 4- عدم وجود انگيزه كاري در كاركنان:....................................................................................................... 11 5- حاكم بودن ...
ادامه ی مطلب
ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برنداین روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
 مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها تهيه و تخليصمحمد رضايي فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                   صفحهفهرست مطالب                                                                                                                             2پيشگفتار                                                                                                                                     4 فصل 1 – مباني مديريت استراتژيك             5 مفهوم مديريت استراتژيك             5 سطوح مديريت استراتژيك             61-2-1- ...
ادامه ی مطلب
یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت نوین و مدیران موفق
Businessman working with documents in the officeمدیریت نوین و مدیران موفقارسال توسط : علی خویهدر iso و کنترل کیفیت, مدیریت, مدیریت استراتژیک, مدیریت بازاریابی, مدیریت برند, مدیریت سازمان, مدیریت فروش, مدیریت کارکنان و کارمندان,مقالات مدیریتتیر ۱۶, ۱۳۹۵ ۰ علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما
اصول مدیریت و سرپرستی
اهمیت بازاریابی داخلی
موانع بهره‌وري کارکنان و کارگران
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران
مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها
تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
مدیریت نوین و مدیران موفق