marketing,branding,sales,negotiation

مدیریت نوین و مدیران موفق

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Businessman working with documents in the office
Businessman working with documents in the office

مدیریت نوین و مدیران موفق

علی خویه

 

  • شناخت بهتر از سازمان و ابعاد آن

 

  • شناخت علمی و دقیق تر از مفهوم مدیریت و اصول و کارکردهای مربوط به آن

 

  • ایجاد بسترمناسب جهت برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با مفاهیم و فنون مختلف مدیریتی

 گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت

 

گفتار دوم: کارکرد های اساسی مدیریت

  • گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت

ب-مدیریت (management)

-اهمیت مدیریت

-تعریف مدیریت

-سطوح مدیریت

-مهارتهای مدیریت

-نقشهای مدیریت

-وظایف مدیریت

مدیریت: علم یاهنر؟

ادامه مطلب

مطالب مرتبط
مطالب مدیریتی
برنامه ی استراتژیکتیر ۲, ۱۳۹۵ نوشتن دیدگاه 83 بازدیدبرنــامه‎ریزی استراتژیـــک     انواع برنامه‎ریزی تعریف برنامه‎ریزی استراتژیک؟ تفاوت برنامه‎ریزی استراتژیک و عملیاتی هدف برنامه‎ریزی استراتژیک مشکلات برنامه‎ریزی استراتژیک عدم اطمینان محیط مراحل ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه ...
ادامه ی مطلب
مقالات مدیریتی
استراتژی محصول جدید19 روز قبل نوشتن دیدگاه 35 بازدیداستراتژی محصول جدید شاید ساده به نظر برسد، اولین چیزی که در مورد هر محصول جدیدی به ذهن خطور می کند این است که ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
راهبردهای مدیریت روابط با مشتریبرای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین كنیدبرای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((CRM-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یكپارچه شدن بازار، ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
افزایش کارایی و اثربخشی سازمان
افزایش کارایی و اثربخشی سازمانارسال توسط : علی خویهدر افزایش بهره وری نیروی انسانی, توانمند سازی پرسنل, رفتار سازمانی, مدیریت, مدیریت استراتژیک, مدیریت سازمان, مدیریت کارکنان و کارمندان, مدیریت کیفیت, مدیریت منابع انسانی, مقالات مدیریتتیر ۱۰, ۱۳۹۵ ۰ 35 بازدیدبهبود سازمانیOrganizational Developmentبهبود و ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
مدیریت درست همکاران و زیر دستان
مدیریت درست همکاران و زیر دستان تاریخ : چهارشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۵ علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد مدیر عاملمشاور مدیران برتر شرکت های بزرگمشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللیمشاور ارشد ...
ادامه ی مطلب
مطالب مدیریتی
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
مقالات مدیریتی
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
راهبردهای مدیریت روابط با مشتری
اصول و استراتژی قیمت گذاری
افزایش کارایی و اثربخشی سازمان
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
مدیریت درست همکاران و زیر دستان