marketing,branding,sales,negotiation

مدرسه ی فروش ایران

مدرسه ی فروش ایران

مقوله فروش همواره به عنوان دغدغه اصلی همه بنگاه ها بوده است و با شدت یافتن رقابت در صنایع مختلف اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است. این در حالی است که در کشور ما به دلیل ساختار غالب دولتی اقتصاد در زیرساختهای دانشی و مهارتی توجه کمتری به این مقوله شده و در هیچ مرکز آموزشی فنی-حرفه ای، علمی-کاربردی و عالی معتبری به آموزش فروش پرداخته نشده است. همین امر باعث شده است نیروهای انسانی ماهر و متخصص در زمینه فروش تربیت نشود به گونه ای که امروز خلاء مدیران، کارشناسان و کارکنان فروش توانمند و فروشندگان ماهر در صنایع و بنگاه های کشور به روشنی احساس می شود.

در چنین وضعیتی وجود یک مرکز علمی، تخصصی و کاربردی معتبر در راستا ارتقای دانش، بینش و مهارت فروش حرفه ای در کشور لازم و ضروری به نظر می رسد تا ضمن ارائه خدمات تخصصی و جامع در زمینه فروش نسبت به ارزیابی و تعیین سطح توانمندی نیروهای فروش فعال در صنایع مختلف و نیز نیروهای آماده به کار در عرصه فروش اقدام نماید. وجود چنین مرکزی ضمن فراهم سازی بستر تربیت نیروهای فروش ماهر، به بنگاه ها و صنایع کشور کمک خواهد نمود تا بواسطه گواهی استاندارد و معتبری که از سوی این مرکز به فروشندگان اعطاء می گردد، با اطمینان خاطر و دقت نظر بیشتری نیروهای فروش خود را انتخاب و به کار گیرند و اثربخشی فروش خود را افزایش دهند.

بر اساس چنین ضرورتی شرکت ایده پردازان کسب و کار در راستای پاسخ به این نیاز مبرم صنایع و بنگاه های کشور و تربیت نیروهای انسانی توانمند در زمینه فروش در یک گام ابتکاری اقدام به طراحی و راه اندازی مدرسه فروش نموده است. در مدرسه فروش  خدمات استانداردسازی تربیت فروشندگان حرفه ای، برگزاری آزمون های استاندارد تعیین سطح توانمندی فروشندگان، شناسنامه دار کردن فروشندگان، ارتقای دانش و مهارت فروش و کارشناس فروشندگی و خدمات آموزشی، مشاوره ای و اجرایی به بنگاه ها و صنایع ارائه می گردد. در این مدرسه از متخصصین توانمندی که از تحصیلات مرتبط دانشگاهی و تجارب اجرایی کافی در صنایع مختلف برخوردارند به عنوان اعضای هیات علمی استفاده می شود و به خدمات ارائه شده و دانش آموختگان مرکز مدرک معتبر اعطاء می گردد. در ضمن خدمات آموزشی مدرسه بصورت ترکیبی حضور در مدرسه و حضور در محل کار (در قالب کارآموزی و کارورزی) خواهد بود. دوره های حضور در محل کار برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل باشند، بصورت کارورزی و برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل نباشند بصورت کارآموزی در شرکتهای پخش خواهد بود.

مطالب مرتبط
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
o        دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …o        دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …o        دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …o        دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی قطعات خودرو- بازاریابی و فروش لوازم یدکی خودرو | بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو
ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو حسن شوندی -رامک روانبخش  چکیده مقاله: دراین مقاله یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دربازارقطعات یدکی خودرو پیشنهاد می گردد.برنامه ریزی بازاریابی دردو مرحله استراتژیک ...
ادامه ی مطلب
فرآیند پخش مویرگی پخش مویرگی توزیع یا پخش مویرگی درمورد فروش مویرگی سیستم پخش و فروش مویرگی توزیع مویرگی شرکت های پخش و توزیع راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی دوره جامع مدیریت فروش مویرگی توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش بازرایابی و فروش دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای کانال های پخش ملزومات حیاتی جهت دوام فروش مویرگی آموزش فروش مویرگی مدیریت فروش مویرگی پخش و لجستیک و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی راهکارهای افزایش فروش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مدیریت توزیع فیزیکی: مشتریان مویرگی بازاریابی
توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع ...
ادامه ی مطلب
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها   علی خویهkhooyeh.irشرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، ...
ادامه ی مطلب
برند سازی موفق
پخش مویرگی محصولات پروتئینی
پخش مویرگی محصولات ماست ، دوغ و کشک
خدمات پس از فروش
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
پخش مویرگی محصولات لبنی – لبنیات
مدرس بازاریابی
بازاریابی قطعات خودرو- بازاریابی و فروش لوازم یدکی
پخش مویرگی
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها