marketing,branding,sales,negotiation

اصول مدیریت و سرپرستی

 

عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی

 

       کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان

 

هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت در حیطه دانشی و نگرشی

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) :

 

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

مروری بر مفاهیم مدیریت و سرپرستی

1

 

2

ویژگی های سازمان های آینده

1

 

3

سیر تحول اندیشه مدیریت

2

 

4

برنامه ریزی عملیاتی

2

 

5

شیوه های سازماندهی نوین

2

 

6

نحوه برقراری ارتباط با نیروی انسانی

2

 

7

هدایت و ایجاد انگیزش در کارکنان

2

 

8

 نظارت و نحوه کنترل عملکرد کارکنان

2

 

9

کارگاه آموزشی بر مبنای مسائل سازمان

2

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

توصیه های ویژه : 

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  معمولی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 



علی خویه
مطالب مرتبط
ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برنداین روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
سخنرانی علی خویه در کنفرانس پخش و توزیع
   متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه ...
ادامه ی مطلب
دانلود مجموعه کامل کدهای راهنما
این یک متن تست است . این قالب امکانات بسیار بی نظیری دارد . شما میتوانید به هر شکل که علاقه مند هستید آنرا تغییر دهید . این قالب با ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و ...
ادامه ی مطلب
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش بیمه(تخصصی)
سرفصل دوره آموزشی کاربردیاصول و فنون مذاکره بیمهمهارت های مذاکره بازاریابی و فروش بیمه(تخصصی)مدرس: علی خویهwww.khooyeh.comحوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی-    مفهوم مذاکره و بازاریابی بیمه-    اصول استفاده از تلفن در ...
ادامه ی مطلب
cosmetics بازاریابی marketing فروش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیریت  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بازاریابی  لوازم آرایشی و بهداشتی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی راهکارهای ...
ادامه ی مطلب
نحوه ی مدیریت جلسه
علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد مدیر عاملمشاور مدیران برتر شرکت های بزرگمشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللیمشاور ارشد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برند های معتبرنحوه ی ...
ادامه ی مطلب
Case Example 2: A Total Costumer Mentality درک ذهنیت مشتری چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ...
ادامه ی مطلب
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
سخنرانی علی خویه در کنفرانس پخش و توزیع
دانلود مجموعه کامل کدهای راهنما
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش بیمه(تخصصی)
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بازاریابی کرم
نحوه ی مدیریت جلسه
درک ذهنیت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های

پاسخ بدید