marketing,branding,sales,negotiation
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP

مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

مهندسی ذهن و ان ال پی در

بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

تالیف و ترجمه:

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

مجموعه شماره (4) از کتاب های کوچک «چگونه تبلیغ کنیم»

کتابی برای پیشبرد و گسترش مهندسی تبلیغات مهندسی بازار  و روابط عمومی

 

مقدمه مولفان:

بعضی ها فکر می کنند تبلیغات یعنی فقط عکس، پوستر، بیلبورد، تیزر، چاپ، مجله، روزنامه، شعار، پیام، برند و …

اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم وقتی تبلیغات به اینجا می رسد باید مرگ تبلیغات را اعلام کرد اگر بخواهیم واقعیت را بدانیم تبليغات بايد بتواند ارزش كيفي و كمي ايجاد كند. ارزش های کمی و کیفی ایجاد شده در تبلیغات از جنبه های مختلف قابل بررسی است اما تبلیغات به زیاد تبلیغ کردن نیست به درست و خوب تبلیغ کردن است یا به عبارتی تبلیغات به تبلیغات نیست به تبلیغات بدون مرز است دیگر زمان آن گذشته است که فقط کسی بخواهد با چاپ پوستر و پخش تیزر مخاطبی جذب کند در دنیای پست مدرن مرز تمام علوم به هم می ریزد و هیچ چیز تمرکز خاصی ندارد چون مخاطبان نیز تمرکزی ندارند مخاطبان در همه جا حضور دارند از اینترنت گرفته تا خیابان و اتوبوس و حتی در خواب نیز می توان مخاطبان را پیدا کرد. همانطور که علم بازاریابی، روابط عمومی، ارتباطات، ادبیات، زبانشناسی و فلسفه با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک مجموعه واحدی را تشکیل دهند دراین میان تبلیغات نیز از این قاعده مستثنی نیست مهمتر اینکه تبلیغات از دو ماده علم و هنر تشکیل یافته و این می تواند به مراتب کار را زیباتر و سخت تر کند. مخاطبان نقش مهمی در تمامی برنامه های ارتباطات بازاریابی دارند و ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن آنها می تواند در فرایند های ارتباطی در تبلیغات و بازاریابی به اندازه عوامل دیگر بازاریابی اهمیت داشته باشد چگونه و با چه ورشها و تکنیک هایی می توان در ذهن مخاطبان نفود کرد و به تبلیغ، بازاریابی، برند سازی و فروش پرداخت؟ و آیا می توان از علمی مانند ان ال پی در برنام های ارتباطی، بازاریابی و  تبلیغ برای افزایش سود و ارزش محصول و کالا و خدمت استفاده کرد؟ کاربرد ان ال پی، عمیق ترین و شگفت انگیزترین علم ارتباطات در بازاریابی و تبلیغات چیست؟ این کتاب می تواند به عنوان منبعی معتبر و اثرگذار مورد استفاده مدیران، مجریان، برنامه ریزان و تمامی افرادی که به هر نحوی با بازاریابی، فروش، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

 

09122991608

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

  

مطالب مرتبط
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
فروش مویرگی، شرکت های توزیع و پخش، شرکت های پخش
فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صورت کاملا علمی حرفه ای و بر ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
مدیریت استراتژیک تبلیغات
مدیریت استراتژیک تبلیغات   تالیف و ترجمه: دكتر احمد روستا و مهندس علي خويه 1387       تقدیم به جامعه تبلیغات و بازاریابی و تمامی تاثیرگزاران فکری و علمی مان                 استراتژی میدان­یابی می کند ،اما وظیفه مجری است که میدان­داری ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, بازاریابی, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی گردشگری, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی هتل, برندسازی در هتل,
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نه‌تنها باید همه تاکتیک‌های خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش
انجمن برند ایران
فروش مویرگی، شرکت های توزیع و پخش، شرکت
چالش های برندسازی یک محصول
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
مدیریت استراتژیک تبلیغات
بازاریابی آنلاین هتل ها
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
خدمات پس از فروش

1 Comment

  • نرم افزار erp / اکتبر 25, 2016 at 6:50 ق.ظ

    با سلام
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ