marketing,branding,sales,negotiation
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP

مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

مهندسی ذهن و ان ال پی در

بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

تالیف و ترجمه:

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

مجموعه شماره (4) از کتاب های کوچک «چگونه تبلیغ کنیم»

کتابی برای پیشبرد و گسترش مهندسی تبلیغات مهندسی بازار  و روابط عمومی

 

مقدمه مولفان:

بعضی ها فکر می کنند تبلیغات یعنی فقط عکس، پوستر، بیلبورد، تیزر، چاپ، مجله، روزنامه، شعار، پیام، برند و …

اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم وقتی تبلیغات به اینجا می رسد باید مرگ تبلیغات را اعلام کرد اگر بخواهیم واقعیت را بدانیم تبليغات بايد بتواند ارزش كيفي و كمي ايجاد كند. ارزش های کمی و کیفی ایجاد شده در تبلیغات از جنبه های مختلف قابل بررسی است اما تبلیغات به زیاد تبلیغ کردن نیست به درست و خوب تبلیغ کردن است یا به عبارتی تبلیغات به تبلیغات نیست به تبلیغات بدون مرز است دیگر زمان آن گذشته است که فقط کسی بخواهد با چاپ پوستر و پخش تیزر مخاطبی جذب کند در دنیای پست مدرن مرز تمام علوم به هم می ریزد و هیچ چیز تمرکز خاصی ندارد چون مخاطبان نیز تمرکزی ندارند مخاطبان در همه جا حضور دارند از اینترنت گرفته تا خیابان و اتوبوس و حتی در خواب نیز می توان مخاطبان را پیدا کرد. همانطور که علم بازاریابی، روابط عمومی، ارتباطات، ادبیات، زبانشناسی و فلسفه با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک مجموعه واحدی را تشکیل دهند دراین میان تبلیغات نیز از این قاعده مستثنی نیست مهمتر اینکه تبلیغات از دو ماده علم و هنر تشکیل یافته و این می تواند به مراتب کار را زیباتر و سخت تر کند. مخاطبان نقش مهمی در تمامی برنامه های ارتباطات بازاریابی دارند و ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن آنها می تواند در فرایند های ارتباطی در تبلیغات و بازاریابی به اندازه عوامل دیگر بازاریابی اهمیت داشته باشد چگونه و با چه ورشها و تکنیک هایی می توان در ذهن مخاطبان نفود کرد و به تبلیغ، بازاریابی، برند سازی و فروش پرداخت؟ و آیا می توان از علمی مانند ان ال پی در برنام های ارتباطی، بازاریابی و  تبلیغ برای افزایش سود و ارزش محصول و کالا و خدمت استفاده کرد؟ کاربرد ان ال پی، عمیق ترین و شگفت انگیزترین علم ارتباطات در بازاریابی و تبلیغات چیست؟ این کتاب می تواند به عنوان منبعی معتبر و اثرگذار مورد استفاده مدیران، مجریان، برنامه ریزان و تمامی افرادی که به هر نحوی با بازاریابی، فروش، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

 

09122991608

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

  

مطالب مرتبط
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های توسعه و تقویت برند
  استراتژی های ارتقای برند 30تکنیک کاربردی وقتی بحث از برندینگ در یک شرکت مطرح می شود، معمولا شرکت باید دست کم در صدد پاسخ گویی به پنج حوزه اصلی زیر باشد.از این ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل تورهای مسافرتی و گردشگری
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   tourism marketing مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   بازاریابی  تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   تکنیکها و تاکتیک ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
بازاریابی سایه‌ای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه‌هایی خرید می‌کند بازاریابی اجتماعی ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
تکنیک های توسعه و تقویت برند
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
مديريت نام تجاری (برند brand)
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز
بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی،
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
انواع بازاریابی
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،

1 Comment

  • نرم افزار erp / اکتبر 25, 2016 at 6:50 ق.ظ

    با سلام
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ