marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”

 

Brand-Impressions-Brand-Management

 

 

مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مدیریت و توسعه ی برند
ایجاد و تقویت برند
حفظ و توسعه ی برند
جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان
کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ
تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن
برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت - مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه - کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

علی خویه مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت – مهارتهای برند سازی – مهارت برند داری – مهارت برند شناسی – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

branding2

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

brand-small

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ

 

مطالب مرتبط
ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برنداین روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات مدیریت  بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات بازاریابی  مسکن، ملک و مستغلات تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مسکن، ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
اصول تدوین طرح و برنامه بازاریابی (Marketing Plan)علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    www.khooyeh.comwww.khooyeh.irبرای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت ...
ادامه ی مطلب
شرکت‌های غول پیکر می‌دانند که برند آنها به اندازه یک دنیا می‌ارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و تمرکز بر آن است. استیو مک کی*آیا کفش‌های نایک ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
خدمات پس از فروش
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره
چطور برند بسازیم؟
مشکل «برند» در ایران