marketing,branding,sales,negotiation

بازاریابی

بازاریابی

 مطالب بازاریابی و فروش

 

 

 

برندسازی کالاهای صنعتی

khooyeh marketing branding (37)

برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از رقبا برندی منحصربفرد برای خود ایجاد کنند تا بتوانند در …

ادامه متن »

 
 

۷ رمز پنهان برای فروش موفق در فروش املاک و مستغلات

shopping khooyeh (23)

 ۷ رمز پنهان برای فروش موفق در فروش املاک و مستغلات طــــی سالها، ما برای شناسایی مسیرهای بی شماری که برای فروش وجود دارد، تلاش بسیار کرده ایم: گوش دادن به صدها نوارصوتی و تماشای فیلمهای ویدیوئی فروش.   امروز …

ادامه متن »

 
 
 

ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )

statis

جهان امروز حکم دهکده‌ای را یافته، که سفره بازار یکپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و کاستی‌های هر بنگاه، نیازمند خودشناسی است. باید از نقطه شناخت خود حرکت را آغاز …

ادامه متن »

 
 

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)

khooyeh marketing branding (18)

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت(کارانه) فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین …

ادامه متن »

 
 
 

۱۰۰ نکته ی بازاریابی برندسازی

khooyeh marketing branding (9)

کسب و کار: ۱۰۰ نکته بازاریابی را پشت سر هم برای کسب و کارهای خردوهم برای کسب و کارهای کلان. شکی نیست که تا به امروز از برخی از این نکات غافل بوده اید. ایده های کلی ۱- نگذارید روزتان …

ادامه متن »

 
 

کتاب های بازاریابی marketing book

alikhooyeh (26)

۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودی ناشر: دایره قیمت: ۳۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۸ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰ اشتباه …

ادامه متن »

 
 
 

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas

alikhooyeh (3)

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas  گردآوری و تهیه : تیم مشاوره تحقیق آموزش و اجرای علی خویه www.khooyeh.ir بوم مدل کسب و کار یا  Business Model Canvas  ابزار مدیریتی و کارآفرینانه استراتژیک است که به شما اجازه …

ادامه متن »

 
 

روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی

alikhooyeh (5)

بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. ۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنید بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. …

ادامه متن »

 
 
 

استراتژیها، اهداف و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

dilit2

● مقدمه دنیای بزرگ بازاریابی مشحون از ابهامات، سوالات، پیچیدگی‌ها و بعضاً مفاهیمی است که گاهی اوقات به سبب وارداتی بودن، گاهی به سبب کمبود اطلاعات و دانش بازاریابی نزد دست اندرکاران و ظاهراً حرفه‌ای‌هایی که تازه به این وادی …

ادامه متن »

 
 

بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟

marketing khooyeh

مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمی‌گذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکت‌ها و به‌ویژه خرده‌فروشی‌ها را در استفاده از کانال‌های ارتباطی همچون وب‌سایت و ایمیل نشان می‌داد و …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

موانع فروش

breaking-social-media-barriers

موانع فروش مثبت وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو …

ادامه متن »

 
 

علت کاهش فروش نمایندگان؟

علل کاهش سود و کاهش فروش

چرا نمایندگان ما نمی فروشند؟ چرا با وجود آنکه برخی از شرکت ها درصدی از هدف گذاری های واحد فروششان را در ابتدای سال مبتنی بر فروش نمایندگان خود در نظر می گیرند،اما در پایان سال این درصد محقق نمی …

ادامه متن »

 
 
 

مهمترین کلید فروش

Customers browse retail stores inside the Isfahan City Center shopping mall in Isfahan, Iran, on Friday, Aug. 28, 2015. Iran's economy will strengthen regardless of whether July’s nuclear agreement is implemented and international sanctions removed, Iran's deputy foreign minister said. Photographer: Simon Dawson/Bloomberg

ارجاع، مهمترین کلید فروش ارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن …

ادامه متن »

 
 

مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر

Customers browse retail stores inside the Isfahan City Center shopping mall in Isfahan, Iran, on Friday, Aug. 28, 2015. Iran's economy will strengthen regardless of whether July’s nuclear agreement is implemented and international sanctions removed, Iran's deputy foreign minister said. Photographer: Simon Dawson/Bloomberg

قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی مطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان …

ادامه متن »

 
 
 

بهترین راه و روش فروش و بازاریابی

marketing

بهترین راه بازاریابی آیا می‌دانستید بهترین راه برای بازاریابی این نیست که محصولات و خدمات شرکت خودتان را «بفروشید»،بلکه اصل مهم، شناساندن آن و برقراری روابط معنادار با مشتریان و بزرگان بازارهای تجاری-تجاری است؟ پیش از فروش به مردمی که …

ادامه متن »

 
 

دوره های آموزشی کاربردی

photo_2016-02-25_08-35-46

حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم ویزیتوری و جایگاه آن در بازاریابی –    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … –    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار ویزیتور –    اصول ویزیتوری –    اصول و روشهای …

ادامه متن »

 
 
 

دوره های بازاریابی و مدیریت فروش

smal

بازاریابی  و مدیریت فروش مهندسی بازار و بازاریابی تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و …

ادامه متن »

 
 

اصول موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی
برندسازی اینترنتی
در شبکه های اجتماعی

این روزها استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی برای شرکت‌‌ها و برندها به امری متداول بدل شده است، اما کمتر کسی هست که در این زمینه اطلاعات کافی و علمی برای استفاده هرچه بهتر و کسب بازدهی عالی از طریق بازاریابی آنلاین …

ادامه متن »

 
 
 

محصولات جدید را چگونه وارد بازار کنم؟

shopping khooyeh (28)

سوال: تا به امروز به‌دلیل اینکه در بازار شناخته شده بودیم و اکثر مشتریان ما را به‌عنوان یک تولیدکننده با کیفیت می‌شناختند، بازار بسیار خوبی داشتیم و محصولات جدیدی هم هر بار بر حسب صلاحدید و درک خودمان از بازار …

ادامه متن »

 
 

۵ راه افزایش فروش در کوتاه مدت

Print

پنج راز برای فروش بیشتر فروش نه فقط در مورد تلاش است نه فقط در مورد نتایج. کارآفرینان زیادی وجود دارند که به جای اینکه واقعاً به دنبال مشتریان بروند، وقت خود را با مشغله­های کاری پر می­کنند. در اینجا …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

قوانین جدید بازاریابی

alikhooyeh (22)

قوانین جدید بازاریابی اگر در مورد بازاریابی همان‌طور که بیست یا حتی ده سال پیش فکر می‌شد فکر می‌کنید، باید گفت که سخت در اشتباه هستید. دلیل این امر ساده است، قوانینی که امروز کار می‌کند مخالف چیزی است که …

ادامه متن »

 
 

هوش تجاری برای فروش ، توزیع و بازاریابی

int

برای پیروزی در بازار و حفظ مشتریان در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، باید به فکر ایجاد یک فرایند خرید یکپارچه بود. بازاریابی، فروش و توزیع باید همگام برای برآورده کردن نیاز مشتری و ارائه محصولات و خدمات باشد …

ادامه متن »

 
 
 

تبلیغات و بازاریابی خلاق

alikhooyeh (13)

سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق ارایه دهنده : مهندس علی خویه www.khooyeh.com khooyehali@yahoo.com مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی  تبلیغات مولف …

ادامه متن »

 
 

استراتژی بیسبال

baseball

استراتژی بیسبال رقابت کردن به معنای تلاش برای پیش افتادن از رقبا در حین رقابت است، اما این موضوع در مورد بیسبال فراتر از این معناست؛ این بازی تماما در مورد پیشرفت و تلاش مداوم و ایجاد یک فاصله قابل …

ادامه متن »

 
 
 

روانشناسی فروش و بازاریابی

sma marketing ali khooyeh2

دوره آموزشی روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی …

ادامه متن »

 
 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

costumer

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، فروشندگان، …

ادامه متن »

 
 
 

پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز:

shutterstock_118633180

پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز: به این پرسش خوب فکر کنید: از نظر مشتری تفاوت شما و رقیب تان دقیقا در چیست؟ این پرسش اساسی ترین دغدغه هر مشتری است و پاسخش همان نقطه تمایز شما …

ادامه متن »

 
 

CRM ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی

CRM-khooyeh

دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. چکیده: دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت …

ادامه متن »

 
 
 

شیوه مدیریت ارتباط با مشتری به شکل اثربخش

Happy successful businessman with positive statistics trend

چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند. چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره …

ادامه متن »

 
 

اقداماتی که در بازاریابی دیجیتالی نباید انجام داد

بازاریابی اینترنتی
برندسازی اینترنتی
در شبکه های اجتماعی

برخی اشتباهات ساده در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تحقیقات صورت گرفته احصاء شده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر برای رشد کسب‌وکارها …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی

theBlueOceanStrategy

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی: اصل ۱⃣: فراتر رفتن از تقاضای فعلی: بجای تمرکز بر تقاضای فعلی و برآورده نمودن نیازهای فعلی مشتریان، می بایست به مشتریان بالقوه و نیازها و انتظارات آنها در بهمراه مشتریان فعلی تمرکز نموده …

ادامه متن »

 
 

دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی

khooyeh marketing branding (11)

دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی زندگی > مهارت‌ها – همشهر‌آنلاین: اینکه شما چگونه اشتباهات خود را مدیریت می‌کنید و خدمات‌تان را بهبود می‌بخشید، می‌تواند تفاوت‌های اساسی در نگهداری یا از دست دادن مشتریان‌تان ایجاد کند. فرقی نمی‌کند که …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی برای بازاری‌ها

DSC01238

بازاریابی برای بازاری‌ها   مهدی سقطچی: به رغم توسعه کمی و کیفی بازاریابی و همه‌گیر شدن آن در میان صنایع و خدمات مختلف، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کمتر به فکر آشنایی و رعایت اصول بازاریابی هستند چرا که این رشته از …

ادامه متن »

 
 

بازاریابی سینمایی

shopping khooyeh (22)

بازاریابی سینمایی چیست؟ سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان – نوشته سارا بری* – ترجمه دکتر یونس شکرخواه: تبلیغ فیلم و تلویزیون به چند جریان متفاوت اشاره دارد: تحقیق درباره بازار یا همان بازارپژوهی، تبلیغات و آگهی. تبلیغات و آگهی تاریخی طولانی …

ادامه متن »

 
 
 

برنامه ی بازاریابی

alikhooyeh (23)

اگر مروری بر تبلیغات محیطی سطح شهر، رادیو و تلویزیون، روزنامه‌ها و جراید و به‌تازگی شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، به خوبی می‌توان دید نزدیک به صد در صد تبلیغات مربوط به «محصول تمام شده» است، خیلی بعید به نظر می‌رسد …

ادامه متن »

 
 

اهمیت تشخیص سندروم کاساندرا در بازاریابی

Stethoscope and Marketing Report, concept of business

کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بود و گروهی از مسافران آن با شادی زاید الوصفی در طبقه دوم کشتی و در سالن آمفی تئاتر آن مشغول خواندن آهنگ معروف «کاساندرا» بودند، ادوارد جان اسمیت کاپیتان کشتی تایتانیک وقتی وضعیت …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی پیش از تولید یا تولید پیش از بازاریابی

alikhooyeh (5)

یکی از دغدغه‌ها و ابهامات جدی اغلب افراد کارآفرین همین پرسش است: ابتدا باید تولید محصول کرد و بعد بازاریابی یا اینکه بازاریابی پیش از اقدام به تولید است؟ به نظر می‌رسد پاسخ به این سوال در درون آن پنهان …

ادامه متن »

 
 

مدل بازاریابی تجاری ترکیه و آمریکا

alikhooyeh (20)

مدل بازاریابی تجاری ترکیه و آمریکا علی خویه مشاور فروش و بازاریابی     «یافتن شریک تجاری» یکی از خدمات مهم اتاق‌های بازرگانی دنیا است که به اعضای اتاق ارائه می‌شود؛ خدمتی که متاسفانه در دوران تحریم‌ها به‌واسطه قطع روابط …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی و برندسازی محصولات لوازم خانگی

appliances

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی        بازاریابی محصولات لوازم خانگی      تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  لوازم خانگی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت محصولات لوازم …

ادامه متن »

 
 

مراحل مشاور بازاریابی و فروش،

05

تشخیص بیمار های مدیریت، تشخیص بیماری های بازاریابی و فروش توسط مشاور مراحل مشاور بازاریابی و فروش، منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه ۱- آمادگی جلسه و آمادگی مراجع ۲- شناسایی هدف ۳- شناسایی اولین مرحله …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران

shopping khooyeh (19)

۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران ۱- با ارزش ترین دارایی ما توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می آوریم. توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت ممکن است بارها …

ادامه متن »

 
 

اشتباهات بازاریابی

khooyeh marketing branding (58)

۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد.” یا “در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری …

ادامه متن »

 
 
 

روانشناسی فروش و بازاریابی

smal marketing ali khooyeh

روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، …

ادامه متن »

 
 

روانشناسی ارتباط با مشتریان

customer-service-smile

روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های …

ادامه متن »

 
 
 

کارگاه آموزشی CSM,CRM

CRM-khooyeh

کارگاه آموزشی CSM,crm دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریان تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,crm اهمیت مشتری ( مشتری مداری ) تعریف مشتری( مشتری مداری ) تعریف …

ادامه متن »

 
 

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

sma marketing ali khooyeh2

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی و برندسازی موسسات آموزشی

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

سمینار بازاریابی موسسات خدماتی      و اثربخش تکنیک های بازاریابی آموزشی روش های بازاریابی آموزشی محتوای سمینار: سمینار بازاریابی خدمات آموزشی ۱– اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود ۲– در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی …

ادامه متن »

 
 

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)

alikhooyeh (10)

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل) تیم مشاوره علی خویه هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، …

ادامه متن »

 
 
 

شرکت پخش و فروش مویرگی

mooyragi

علی خویه مشاور فروش و پخش مویرگی مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع …

ادامه متن »

 
 

نکات مهم در فروش

shopping khooyeh (21)

‼️نکات مهم در فروش‼️ ۱٫ به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک شوید که به آنها خواهید فروخت. ۲٫ همیشه به توصیه دیگران درباره سر و وضع و نحوه حضورتان گوش کنید. ۳٫ اگر می خواهید دیگران به حرفتان …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

Stethoscope and Marketing Report, concept of business

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل …

ادامه متن »

 
 

آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند)

shopping khooyeh (5)

آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند) به نام خدا چک لیست معاینه فنی برند BRAND کلینیک برند تهیه تالیف و گرآوری: علی خویه (مشاور برند)  – www.khooyeh.ir علی خویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – www.ibma.ir – ریاست انجمن …

ادامه متن »

 
 
 

دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها

 

دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT (عنوان دوره) : دوره آموزش …

ادامه متن »

 
 

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

 

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های  khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند. در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره …

ادامه متن »

 
 
 

مدیریت پورسانت

 

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین …

ادامه متن »

 
 

آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy آکادمی اصول و فنون مذاکره .

 

علی خویه مدرس دوره های تخصصی آموزش مذاکره ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh@gmail.com آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy آکادمی اصول و فنون مذاکره . این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد …

ادامه متن »

 
 
 

خدمات گروه تخصصی Gmas

 

خدمات گروه Gmas در حوزه های مدیریت، فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه مشتریان و crm ،  چیدمان فروشگاه، …

ادامه متن »

 
 

ویژگی های یک مشاور خوب

 

ویژگی های یک مشاور خوب   یک مشاور بازاریابی برای اجرای یک مشاوره ی صحیح چند تا اصل باید رعایت کنه : ۱٫بدترین کار تو مشاوره این که بدون اینکه از احساسات و تفکرات مراجع اگاهی داشته باشیم شروع به …

ادامه متن »

 
 
 

دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره

NEGOTIATION Academy(khooyeh) (3)

دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره هدف کسب مهارت های تخصصی در زمینه فروش و مذاکرات فروش همچنین آشنایی کامل با سیستم مدیریت شکایت مشتریان در جهت افزایش فروش. محتوای دوره: • تعاریف و مفاهیم پایه …

ادامه متن »

 
 

دوره‌های بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

دوره‌های بازاریابی و فروش ۱)     اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود) ۲)     ده گناه نابخشودنی بازاریابی ۳)     بازاریابی خلاق ۴)     فرصت‌شناسی، کلید موفقیت در بازاریابی ۵)     اصول و فنون تبلیغات تجاری ۶)     اشتباهات رایج در تبلیغات …

ادامه متن »

 
 
 

بازاریابی

 

فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی

2

اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، …

ادامه متن »

 
 

جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان

افزایش مشتری، جذب مشتری، افزایش فروش، CRM ، مدیریت ارتباط با مشتری

بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری   خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش …

ادامه متن »

 
 
 

فروش موثر در فروشگاه های آنلاین

browsing

با ذکر ۳ نمونه در مورد اینکه چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم در خدمت شما هستیم . طراحی یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول قبل از اینکه بخوایم در مورد مسائل فنی و …

ادامه متن »

 
 

دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت

doctor

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته …

ادامه متن »

 
 
 
مطالب مرتبط
 در مورد برند سازیمقاله از دکتر روستامدیریت برند (Brand Management)، برنامه‌ی کاربردی تکنیک‌های بازاریابی یک محصول خاص، خط محصول و یا برند است. هدف از این نوع مدیریت، افزایش ارزش ...
ادامه ی مطلب
آسیب شناسی و اصلاح سیستم  مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های  بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 ...
ادامه ی مطلب
   سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیعمدرس: علی خویهwww.khooyeh.com حوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی-    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
ادامه ی مطلب
به نام او که همه هستی از اوستکتاب مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و ماشین فروش
بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه زمستان 1394 سیلابس ساعت شکل برگزاری   مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 کارگاهی   تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های   3 کارگاهی ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مدرس و  مشاور فروش و  بازاریابی
https://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مهندسی فروش اصول مهندسی فروش اصول مهندسی فروش و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان فروش ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
استراتژی‌های فروشگاه وال مارتاستراتژی‌های بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا    وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفتشرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، شرکتی آمریکایی است که با بیش از 1/2 میلیون کارمند و فروش 405 ...
ادامه ی مطلب
Case Example 1: Really Tailored Customer Service ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری اگر فراتر از انتظار مشتری ظاهر شوید، موفقیت شما حتمی است. البته قبل از هرگونه اقدامی بایستی انتظارات مشتری ...
ادامه ی مطلب
قانون کوسه در کسب و کار
قانون کوسه در کسب و کار  ژاپنی ها همواره عاشق ماهی تازه هستند. ولی آب نزدیک ژاپن برای چند دهه ماهی زیادی نداشت. بنابراین برای فراهم کردن غذای ژاپنی ها ، ...
ادامه ی مطلب
در مورد برند سازی
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و
مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
سرفصل دوره آموزشی نمایندگان و فروشندگان خودرو
✅آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
مهندسی فروش
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری
قانون کوسه در کسب و کار

پاسخ بدید