صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بازاریابی کرم های صورت، کرمهای محاظتکننده پوست، لوسیونها (کرمهای مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و اسپری مو، دتودورانتها (ضدبو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو،
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس : استاد علی خویه 09122991608
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
فروش و بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی گیری و
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی | بازاریابی کرم های صورت | آرایش شامل کرمهای محاظتکننده پوست، لوسیونها (کرمهای مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و اسپری مو، دتودورانتها (ضدبو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو،
مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،
دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
استاد خویه: 09122991608-09372991608
برخی از سرفصل ها
روز | برخی از سرفصل ها | |
اول | مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی | |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند | ||
دوم | اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتیbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy | |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) | ||
سوم | اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی | |
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند | ||
چهارم | ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری | |
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتیبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی | ||
پنجم | پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند | |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند | ||
ششم | مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند | |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری | ||
هفتم | کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری | |
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتیstyle of branding | ||
هشتم | ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند | |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
نام و نشان سازی کاربردی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی- تعریف جدید اصول مدیریت برند– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی- تفکر خلاق در برند سازی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
– فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی – مهارت هویت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی و کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده- اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي
– مهارتهای مدیریت انگيزه در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- 10 اشتباه فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – فروش خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی
دوره های آموزشی ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی
مدیریت بازاریابی حرفه ای در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
فروش و بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی– اصول مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
– اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار لوازم آرایشی و بهداشتی- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی– اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
– مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت بازارگرمی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت بازارسازی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت بازار سنجی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده- اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي
– مهارتهای مدیریت انگيزه در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته- 10 اشتباه فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته – فروش خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
– بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و . . . . …..
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
……………………………………………………………………………….
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی لوازم آرایشی و بهداشتی رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي لوازم آرایشی و بهداشتی موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان لوازم آرایشی و بهداشتی بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- فرايند مدلسازي در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
روز اول | روز دوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی | اشتباه های و خطاهای کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی |
11-13 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشلوازم آرایشی و بهداشتی تعمیرات نگهداری آموزش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش |
14-16 | تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | کارگاه کارگروهی تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش |
16-18 | کارگاه کارگروهی | انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
روز اول | روز دوم | روز سوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی | فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش | مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
11-13 | انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش | تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهالوازم آرایشی و بهداشتی تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش | اشتباه های و خطاهای کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتیکنترل هزینه های لوازم آرایشی و بهداشتی |
16-18 | کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی | مدیریت کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش ، سیستم های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش و کنترل کیفیت | کارگاه کارگروهیلوازم آرایشی و بهداشتی تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
چک لیست بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
- انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت و لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
- سیستم هاتی لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتیو خدمات وابسته
- نرم افزارهای لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي لوازم آرایشی و بهداشتی براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- نگهداري صورتجلسهي لوازم آرایشی و بهداشتی ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق لوازم آرایشی و بهداشتی ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- کنترل هزینه های لوازم آرایشی و بهداشتی
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي لوازم آرایشی و بهداشتی
- مدیریت کارکنان لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش ، سیستم های لوازم آرایشی و بهداشتی پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در لوازم آرایشی و بهداشتی و خدمات وابسته
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت– مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت- مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش- حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن
– اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – مدیریت تغییر در موسسات آموزشی- مدیریت استرس در موسسات آموزشی- تفکر خلاق و سیستمی در لوازم آرایشی و بهداشتی- مهندسی فکر و مثبت اندیشی در لوازم آرایشی و بهداشتی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در لوازم آرایشی و بهداشتی- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن- روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن- مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان
– مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در لوازم آرایشی و بهداشتی – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
- مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
پاسخ بدید