marketing,branding,sales,negotiation

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع

– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش

ارتقای بینش

–    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش

– انواع توزیع در کنار فروش

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع

–    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش

–    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع

–    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور

–    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
–        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
–        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش

–    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع

–    10 نقطه کور در مدل فروش و توزیع

–    10 اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع

–    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های مدل فروش تلفنی

–    پیگیری و ارزیابی مدل فروش

–    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–    چاشنی های مدل فروش

–    مدل فروش خلاق

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

همراه با ارایه مدرک معتبر

استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

مطالب مرتبط
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر"اجاره" واژه رايج و پر كاربردي است كه همه ما كم و بيش درباره اش مي شنويد و بيشتر افراد با معني و مفهوم ...
ادامه ی مطلب
علی خویه ، مشاور فروش
مدرسه فروش ایران دکتر علی خویه
ادامه ی مطلب
اهداف تشکیل گروه resm.irمهندس علی خویه و همکاران•تحقیقات بازار در زمینه صنعت ساختمان در ایران•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران•آماده سازی سرمایه ...
ادامه ی مطلب
تصمیم‌های سخت مدیریتی
 هر مدیری با توجه به شرایط کارش مجبور است تصمیم‌های سخت بگیرد و سخت‌ترین تصمیم‌ها در ناحیه خاکستری اتفاق می‌افتند؛ شرایطی که شما و تیم‌تان سخت تلاش کرده‌اید اطلاعاتی را ...
ادامه ی مطلب
برندسازی لوازم یدکی خودرو
برند سازی در صنعت خودرو سازی
برند سازی ایرانی- ملی ؛نیاز صنعت خودرو سازی است   بر اساس بند اول اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای اوامر مورخ ۱۵/۱/۱۳۷۷ مقام معظم رهبری ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت پوشاک
ساخت برند در پوشاک، مانتو و کت و شلوار
مشاور برندینگ
اهمیت صنعت نساجی و پوشاک   علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش  ارائه ...
ادامه ی مطلب
فروش مویرگی
فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگیراه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگیراه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صورت ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مهندسی فروش اصول مهندسی فروش اصول مهندسی فروش و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان فروش ...
ادامه ی مطلب
نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر
آکادمی مذاکره ایران
•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه
دکتر علی خویه
تصمیم‌های سخت مدیریتی
برندسازی در صنعت خودرو
برندسازی و بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک
فروش مویرگی
پخش مویرگی محصولات پروتئینی
مهندسی فروش