marketing,branding,sales,negotiation

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد

– بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده كنيد. بشرط آنكه آن را بطور موفقيت آميز و مداوم بكار ببريد.

صبح كه از خواب بيدار مي شويد، در طول مسير محل كار نكات كليدي فروش و اصول و قوانين را با خود مرور كنيد. ( خود را براي فروش موفق گرم كنيد.)

-روز خود را با شكم خالي شروع نكنيد. در اداره به خوردن نپردازيد، اداره جاي كار است نه مكان خوردن. شايد بپرسيد ” اگر بخواهم در وقت ناهار كار كنم چطور؟” جواب من اين است: “اين كار نكنيد.”

– ميز كار خود را مرتب كنيد.

-همنيكه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقراركردن) مي­كنيد، تصوركنيد: آدم موفقي هستيد. هيچ چيز ياري بخش تر از اينكه در پاي تلفن ( ميز مذاكره) خود را موفق ببينيد، نيست.

-خوب گوش بدهيد.

-حرف زدن خود را كوتاه كنيد. خود را جاي مشتري بگذاريد. سئوالات شما بايد بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله كردن. حرف طرف مقابل را قطع نكنيد. ذهن خود را روي آنچه گفته مي شود متمركز سازيد، يادداشت برداريد. به ايده ها گوش بدهيد نه به كلمات. فوراً نتيجه گيري نكنيد. به لحن صدا و اشارات گوش دهيد. لبخند بزنيد.
و خود و كارى را كه انجام مى دهيد و به محصولى كه مى فروشيد و به سازمانى كه در آن كار مى كنيد اعتقاد و باور داشته باشيد. 

مطالب مرتبط
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
سخران: علی خویهمشاور و مدرس برندینگبا 18 سال تجربه ای اجرایی موفقمولف کتاب مدیریت برند
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
        فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آکادمی اصول و فنون مذاکره افتتاح شد. این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
روش های برقراری ارتباط با مشتری
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
اهمیت رضایت مشتری
تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی
برند سازی موفق
دوره های تخصصی فروش | آموزش فروش حرفه
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز