marketing,branding,sales,negotiation
کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره و خلاقیت

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره و خلاقیت

برای دانلود فهرست دوره ها روی لینک بالا کلیک کنید.

 

 

 

 

دوره های آموزشی برند و برندسازی

دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره

دوره های آموزشی بازاریابی

دوره های آموزشی مدیریت 

 

marketing sale branding negotiation (2)

 

 

کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

 

با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+

+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………

+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………

+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..

در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

****

مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. این مدیران و افراد نه اینکه صرفا تحصیلات آکادمی داشته باشند ولی با چنان تاثیرگذاری حرفه ای درمحل کار خود حضور دارند که می تواند با چشم و دل و زبان کلامی و غیر کلامی خود، سازمان های خود را هدایت کنند.

 

 


 

 

 

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل khooyeh@gmail.com   در ارتباط باشند.

برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.

آقای علی خویه یکی از سخنرانان و مدرسان متدهای آموزش به آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می باشد و تاکنون در چند سمینار بزرگ چند صد نفری به مدیران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و مشاوره ای مطالبی زیادی ارایه نموده است.

علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا

•        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

•        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

•        آیا تدریس فقط تدریس است؟

•        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

•        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت  علی خویه)

•        متد چند وجهی

•        الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس

•        روش دیداری

•        روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)

•        روش بحث گروهی

•        روش ترکیبی

•        روش تحلیلی

•        روش ترکیبی تحلیلی

•        الگوی حل مسأله (problem-solving model)

•        الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

•        روشهای آموزش انفرادی

•        آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده

•        شیوه تحقیقی تفسیری

•        روش سخنرانی

•        رول پلینگ

مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

 

 


 

پروژه مهندسی بازاریابی و فروش

تیم مشاوره خویه

فعالیت های تیم مهندسی بازاریابی و فروش جهان گستر www.gmas.ir  با مدیریت آقای علی خویه

گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و …

معرفی مدیر عامل:

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. 

 

مشاور فروش مشاوره ی تخصصی و اثر بخش فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید. درمان بیماری های سازمان و شرکت شما- عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما- بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما

 

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

مشاوره فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

انجمن برند ایران

انجمن مدیریت و مهندسی برند

انجمن مهندسی فروش ایران

انجمن بازاریابی تجاری ایران

 

مشاوره بازاریابی

مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی و فروش

کلینیک مشاوره بازاریابی

آموزش مشاوره بازاریابی

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

 

 

 

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

 

 

 

 

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

·         

 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،

 مشاوره مهندسی فروش،

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

اجرای پروژه های مهندسی فروش،

 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،

 راه اندازی و استقرار فروشگاه،

اجرای پروژه های چیدمان فروش،

تربیت فروشنده و ویزیتور،

 استخدام فروشنده و بازاریاب،

 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،

استقرار نرم افزارهای فروش،

مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،

 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،

 مشاوره ارتقا فروش،

 مشاوره ترفیع فروش،

اجرای جشنواره های فروش،

مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی


نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،

تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،


تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

 

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،


ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،

استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،

 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،

بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.

 شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا،

 
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،

 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش

 

تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،

 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،

بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،

 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،

 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،

ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،

 شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،

آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،

 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،

طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،

 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،

اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،

مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش

 

·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت

·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت

·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت

·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن

·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش

·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت

·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل

·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران

·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل

·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها

·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده

·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت

·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای

·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و …

آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

 

·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات

·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش

·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

·        شناسایی فرصتها

·        هدف گذاری و برنامه ریزی

·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

مشاوره ی برند و افزایش فروش- فنون ساخت یک برند حرفه ای

مشاوره ی برند و افزایش فروش- فنون ساخت یک برند حرفه ای brand management

 

 


سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت و سرپرستی اثربخش

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مدیریت استرس در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی
ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی-    مهارت ارائه مؤثر مطالب-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
گروه مشاوره ، تحقیق، آموزش و اجرا در زمینه ی بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ

گروه مشاوره ، تحقیق، آموزش و اجرا در زمینه ی بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ

 

 

نام دوره
ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی
مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات
روابط عمومي و برنامه هاي ارتباطي  خلاق با مشتريان
تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها
فروش خلاق
بازاريابي خلاق
تبليغات خلاق
مدیریت رسانه، برنامه ريزي رسانه اي و مهندسي رسانه  در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات
مهندسی مجدد و مهندسی ارزش در  ارتباطات و تبلیغات
مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی
تكنيكها و تاكتيك هاي تبليغات خلاق
بازاریابی و تبليغات پست مدرن
مكتب ها و سبك هاي تبليغات
تکنیک های ان ال پی در فروش و بازاريابي
تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات خلاق
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و  وب 2

 

 

 

ALI KHOOYEH MARKETING

 

فروش حرفه ای

 

 

فروش حرفه ای (1)

(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)

مدرس : استاد علی خوبه

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

فروش حرفه ای (2)

 (اصول مذاکرات فروش ، مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری ، استفاده از زبان بدن در فروش)

مدرس استاد علی خوبه

فروش حرفه ای (3)

 (هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)

مدرس استاد علی خوبه

عنوان دوره مدت دوره گروه   مدرس
فروش حرفه ای (4)

(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت

16 ساعت اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (6)

(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش

8 ساعت)

اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (7)

(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))

5 ساعت

اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (8)

(ابزارها و تکنیک های فروش)

8 ساعت

   علی خویه
فروش حرفه ای (9)

(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)

6 ساعت

   علی خویه
فروش حرفه ای (10)

(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش )

12 ساعت

   علی خویه و فهیمه احمدی
فروش حرفه ای (11)

(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

12 ساعت

   علی خویه
   علی خویه
فروش حرفه ای (13)

(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)

14 ساعت

   علی خویه
فروش حرفه ای (14)

(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانه مدیریت فروش)

10 ساعت

   علی خویه
فروش حرفه ای (15)

(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)

12 ساعت

     علی خویه
فروش حرفه ای (16)

(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش)

16 ساعت

     علی خویه
فروش حرفه ای (17)

(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

4 ساعت

     علی خویه
فروش حرفه ای (18)

(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)

بستگی به تعداد محصولات

معمولا برای هر محصول 6 ساعت

     علی خویه

 

 

دوره های تخصصی فروش حرفه ای | مهارت های افزایش فروش و تکنیک ها افزایش فروش

دوره های تخصصی فروش حرفه ای | مهارت های افزایش فروش و تکنیک ها افزایش فروش

 

 

 

کارگاه تخصصی مدیریت برند

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند-    تعریف جدید اصول مدیریت برند-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند-    تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند-    مهندسی ارزش برند-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند-    مهارت تحقیقات برند-    مهارت حفظ برند-    مهارت کنترل برند-    مهارت هویت سازی برند-    مهارت شخصیت سازی برند-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند-     معاینه فنی برند-    سبگ های برندسازی –    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی
نام دوره آموزشی
تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی
روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته
روانشناسی مشتری
روانشناسی فروش
تکنیک های برقراری ارتباطات موثر
مهندسی فروش
فروش خلاق
بازاریابی خلاق
روانشناسی بازاریابی تلفنی
تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی
تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
مدیریت فروش بین الملل
روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل
شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی
حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مدیریت استرس در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی
ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

 

 

marketing sale branding negotiation (7)

 

نام دوره
روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی
بازاریابی انگیزه
راز تجارت
مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف
تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری
مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت
تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل
مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع
ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک
کارآفرینی مدرن
نام دوره های آموزشی
روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل
شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی
انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی
تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی
سیستم های کنترل کیفیت
موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران

 

نام دوره
شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و …)
مدیریت نوآوری و خلاقیت
بازاریابی املاک و مستغلات
تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک
اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش
تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی
ارتباطات بازاریابی بین الملل
سیستم های ترفیع و تشویق در تجارت بین الملل
تبلیغات و استراتژی های تبلیغات در بازارهای جهانی
طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه

intbgMarket

_____________________________________________________________________

 

 

 

مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):

محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی

بخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):

 سنجش رضایت مشتریان

–                                                                                             مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی

–                                                                                             مشتری و اهمیت آن  برای سازمانها

–                                                                                             مفهوم رضایت مشتریان

–                                                                                             عوامل موثربر ادراک مشتریان

–                                                                                             الگوی تامین رضایت مشتریان

–                                                                                             مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management)

–                                                                                             راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان

 

 

مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات:

–                                                                                   مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD )

–                                                                                   مدل کیفیت فنی/عملیاتی    (T/F Quality)

–                                                                                   مدل ایزو  9000(ISO 9000)

–                                                                                   مدل سروکووال     (SERVQUAL)

–                                                                                   مدل سروپرف     (SERVERF)

–                                                                                   مدل سروپروال        (SERVPERVAL)

–                                                                                   مدل کانو(KANO)

 

 

 بازاریابی داخلی(Internal Marketing)

 بازاریابی داخلی(Internal Marketing)

– تعریف بازاریابی داخلی

– اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان

– اهداف بازاریابی داخلی

– مدل بازاریابی داخلی

– اصول  بازاریابی داخلی

– فرایند بازاریابی داخلی

– گامهای بازاریابی داخلی

 

 

 

 

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک Strategic Management

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک Strategic Management

 

smal marketing ali khooyeh

فــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

 ( عنوان دوره ) : مدیریت استراتژیک Strategic Management

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

–     آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان سازمان های دولتی و خصوصی با اصول و مبانی استراتژیک

مـخـاطــبین کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

–    مدیران ارشد سازمان ها و کارشناسان برنامه ریزی

محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

–    بخش اول : مبانی مدیریت استراتژیک

–    تعریف مدیریت استراتژیک

–    اهمیت مدیریت استراتژیک

–    ویژگیهای مدیریت استراتژیک

–    فرآیند مدیریت استراتژیک

–    چشم انداز ماموریت و ارزشها

 

–    بخش دوم : تدوین استراتژی

–     بررسی عوامل محیطی

–    محیط داخلی

–    محیط خارجی

–    چارچوب جامع تدوین استراتژی

–    مراحل تدوین استراتژی

–    انواع استراتژی

 

بخش سوم : اجرای استراتژی

–    عوامل مهم در اجرای استراتژی

–    مشکلات اجرای استراتژِی

–    تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک

–    اهداف بلند مدت و سالیانه

–    سیاستها

–    برنامه های عملیاتی

 

بخش چهارم: ارزیابی استراتژی

– معیارهای ارزیابی استراتژِی

– چارچوبی برای ارزیابی استراتژی

– کنترل استراتژیک

 

مــدت زمــان بـرگــزاری :    12 ساعت

 

 

دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی

 

 و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی

 تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

مدرس: مهندس علی خویه

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی-    اصول مدیریت بازاریابی-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی –    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    مهارت های رفتاری –    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) –    مهارت های تحقیقات بازاریابی –    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده –    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان –    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی –    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی –    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 

 

 

دوره آموزشی کاربردی مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی ی تولید کننده و وارد کنندگان

MARKETING CONSULT

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی ی تولید کننده ووارد کنندگان پخش و توزیع مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش –    مدیریت در فروش-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت مدیریت زمان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت های رفتاری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    زبان بدن-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن –        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت –        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری –        مدیریت اعتراضات مشتریان –        نکات مهم برای جذب مشتری-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه کور فروش و ویزیت-    10 اشتباه فروش  و ویزیت-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت-    چاشنی های فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    فروش خلاق در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

 

 

مهارت های حرفه ای مدیریت و ارتباط با مشتریان

 

 

 

دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی

مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار – سیستم های پروموشن انگیزشی اثربخش – اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی در بازاریابی – اصول انگیزش و چاشنی فروش ارتقای بینش و نگرش – مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش – تفاوت انواع سیستم های انگیزشی – بینش تغییر رفتارها – بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش ارتقای مهارت و تکنیک – مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای – مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها – مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها – مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش – مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی – مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی – مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان – مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی – مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها – 10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش – 10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان – تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق – انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها – انگیز ه های سازه ای – انگیز ه های دگرگونی – انگیز ه های ارتباطی – انگیز ه های جانشینی – انگیز ه های جانمایی – انگیز ه های ترکیبی – انگیز ه های تنظیمی – انگیز ه های معکوس – انگیز ه های تراوشی – انگیز ه های جذبی – انگیز ه های نفوذی – انگیز ه های چند بعدی – انگیز ه های تریزی

 

 

 

اصول فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی  دوره اصول فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

 

http://www.KHOOYEH.com

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

تکنیک های مذاکره در فروش و بازاریابی

تکنیک های مذاکره در فروش و بازاریابی

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

http://negotiationschool.persianblog.ir/

09122991608                  09372991608

مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

ارایه بیش از 5000 نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
Member of national and international TV and radio programs, some experts

سرفصل های دوره:

تکنیک های مذاکره با افراد

Techniques for negotiating with People
Negotiating in English
Marine talks with international clients
International letter-writing and negotiation skills
International Body Language
Different kinds of negotiation and the negotiators
Professional negotiation process
Features professional international negotiators
Traps and tricks to deceive the international negotiators
International career began negotiating techniques
Meeting Professionals International
International contract management techniques
Persuasion techniques and methods in the field of international
Bargaining approach International professionals bargaining techniques
the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

Negotiators negotiate difficult situations and nightmares

Introduction to Negotiation

Nature of Negotiation

Efficiency of Negotiators

II. Distributive Negotiations

III. Integrative Negotiation – The Harvard Method

IV. Dealing with Obstacles and Complicating Factors

Nonverbal Communication and Lie Detection

Rationality and Cognition

Cross-cultural Negotiation

Multiparty Negotiation

مذاکره به زبان انگلیسی

فنون مذاکره با مشتریان بین المللی

فنون نامه نگاری و مذاکره بین المللی

زبان بدن بین المللی

انواع مذاکره و نقش های مذاکره کنندگان

فرایند مذاکره حرفه ای

ویژگی های مذاکره کنندگان حرفه ای بین المللی

دام ها فریب ها و حیله های  مذاکره کنندگان بین المللی

تکنیک های حرفه ای شروع مذاکره بین المللی

جلسات حرفه ای بین المللی

تکنیک های مدیریت قراردادهای بین المللی

تکنیک ها و روش های متقاعد سازی در عرصه بین الملل

روش های چانه زنی بین المللی تکنیک های چانه زنی حرفه ای

مدیریت مذاکرات بین المللی

استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره و مدیریت ارتباطات حرفه ای

مذاکره در شرایط سخت و کابوس های مذاکره کنندگان

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی-    اصول مدیریت بازاریابی-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مدیریت استرس در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی
ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی-    مهارت ارائه مؤثر مطالب-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

 

 

 

اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

 


دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش

دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

مدرس: استاد علی خویه

 

سرفصل های دوره هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنیمحتوا (سرفصل) دوره:-    اصول و مفهوم بازاریابی-    اصول و مفهوم فروش-    انواع روشهای بازاریابی

–    انواع روشهای فروش

–    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش

–    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن

–    نقش تلفن در بازاریابی و فروش

–    مفهوم بازاریابی تلفنی

–    مفهوم فروش تلفنی

–    مراحل بازاریابی تلفنی

–    مراحل فروش تلفنی

–    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی

–    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

–    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

–    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی

–    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

مخاطبان دوره:

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری

محتوا (سرفصل) دوره:

–    اصول و مفهوم بازاریابی

–    اصول و مفهوم فروش

–    اصول و مفهوم ارتباطات

–    مفهوم و انواع مشتری

–    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری

–    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

–    شناخت مشتریان هدف

–    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف

–    روشهای جذب مشتریان جدید

–    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته

–    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود

–    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان

–    روانشناسی ارتباط با مشتریان

–    باشگاه مشتریان

–    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان

–    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان

–    هدف گذاری ارتباط با مشتریان

–    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان

–    ارزیابی ارتباط با مشتریان

–    بهینه سازی ارتباط با مشتریان

–    روشهای جلب مشتریان ناراضی

–    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر

–    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان

–    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان

–    ابزارهای ارتباط با مشتریان

–    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری

–    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)

 

 

 

رزومه ی مدرسگروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmasعلی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

. ________________________________________________________

سوابق آموزشی علی خویه(www.khooyeh.com تلفن همراه: 09122991608)

  • مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران
  • موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
  • مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
  • تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آكادمی توف ایران-آلمان، موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …
    • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
    • دوره استراتژیهای بازاریابی
    • دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری
    • دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری
    • دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
    • دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
    • دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)
    • دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)
    • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
    • دوره تكنیكهای فرصت یابی در بازار
    • دوره مدیریت برند
    • دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
    • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
    • دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    • دوره اصول و فنون مذاکره
    • و …

 

  • برگزاری كارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه مدیریت، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
    • شرکت های سرمایه گذاری مانند
      • شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ….)
      • شرکت سرمایه گذاری الغدیر
      • شرکت سرمایه گذاری شستا
      • شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
      • شرکت سرمایه گذاری مسکن
      • و…
    • شرکت های خودروسازی مانند
      • آسان موتور
      • شرکت مگا موتور
      • شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
      • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران، فنرسازی زر و …)
      • و ….
    • شرکت های لوازم خانگی مانند
      • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
      • ال جی
      • بوش
      • سامسونگ
      • و…
    • بانک های مختلف شامل
      • بانك سامان
      • بانك ملی ایران
      • بانک ملت
      • بانک اقتصاد نوین
      • بانك صادرات ایران
      • بانک پارسیان
      • بانک کشاورزی
      • و….
    • شركت سرمایه گذاری مسكن
    • شرکت پخش رازی
    • شرکت های بیمه ای مختلف
      • بیمه شهر
      • بیمه ملت
      • بیمه آسیا
      • بیمه البرز
      • بیمه ایران
      • بیمه پاسارگاد
      • بیمه پارسیان
      • و….
    • شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
      • مخابرات استان تهران
      • ایرانسل
      • همراه اول
      • مخابرات استان قم
      • مخابرات مشهد
      • رایتل
    • شرکت های فولادی مانند
      • شرکت فولاد مبارکه
      • شرکت فولاد خوزستان
      • شرکت ذوب آهن اصفهان
      • و ….
    • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
      • شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
      • شرکت نفت آبادان
      • شرکت نفت ملی ایران
      • شرکت گاز استان های مختلف
      • پارس جنوبی
      • و…
    • شرکت های لبنیاتی مانند
      • کاله
      • میهن
      • پگاه در استان های مختلف
      • پاک
      • هراز
      • و….
    • روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
      • روزنامه ایران
      • دنیای اقتصاد
      • همشهری
      • پیك برتر
      • پزشکی نوین
      • خانواده
      • خلاقیت
      • موفقیت
      • و…
    • شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
      • شیرین عسل
      • مهنام
      • زرماکارون
      • یک ویک
      • چی توز
    • شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
      • گلرنگ
      • تولی پرس
      • صحت
      • پنبه ریز
      • مای
      • داروگر
      • اتوسا
      • پرژک
      • و…
    • شرکت های نوشیدنی مانند
      • کوکا
      • پپسی
      • هایپ
      • عالیس
      • زمزم
      • هافنبرگ
      • ایستک
      • و…
    • شرکت مپنا
    • شركت راهور
    • شركت سیما گستر
    • شركت پیشتاز طب
    • پوشاك هاکوپیان
    • و …