marketing,branding,sales,negotiation
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی

خدمات پس از فروش

به نام او که همه هستی از اوست

کتاب

خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسان

فروش و خدمات پس از فروش  ، تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و برند

انواع بیماری های فروش و خدمات پس از فروش  ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت در شاخه های مختلف به ویژه فروش و خدمات پس از فروش  ، بازرگانی ، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • منابع و پیوست ها
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

مطالب مرتبط
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش مهندسی فروش، تکنیک های افزایش فروش، مهارت های فروش کتاب مهندسی فروش به چاپ ششم رسید   موضوعات مرتبط: مدرسه فروش ایران، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، انجمن مهندسی فروش و ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
مديريت مشتري مداري(CRM) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های بازاریابیاستراتژی‌های بازاریابی پنج استراتژی که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به شرح زیر می‌باشد. این استراتژی‌ها ‌مستقل از یکدیگر نیستند، می‌توانند به طور ترکیبی یا جداگانه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
دوره آموزشی روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتریمدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدیwww.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.ir  سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبانانواع مشتریان و شیوه های ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
مديريت برند
مديريت نام تجاری     عناوین 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- سرمایه گذاری 9- محاسبه ارزش نام تجاری 10- نتیجه گیری       چكيده مديريت نام تجاري تلاش دارد تا ...
ادامه ی مطلب
معرفی شغل، محیط کار، فعالیت های شغلی، شرح وظایف و ... مدیران فروش، تیم های فروش را هدایت می کنند. تعیین اهداف فروش، تحلیل داده های بدست آمده از بازار، توسعه ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش
مديريت مشتري مداري (CRM)
استراتژی‌های بازاریابی
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
مديريت برند
مسئولیت ها و وظایف مدیر فروش
مشاور مدیریت