دوره آموزشی در صنعت بهداشت و سلامت

دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

دوره‌های آموزشی بازاریابی، فروش و برندسازی در صنعت بهداشت، سلامت و صنایع پزشکی توسط دکتر علی خویه با بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و مشاوره به شرکت‌های معتبر ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت کارگاه‌های عملی، سمینارها و دوره‌های تخصصی طراحی شده‌اند و شامل مباحث زیر هستند:


📌 دوره‌های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت پزشکی و دارویی

مدیریت بازاریابی حرفه‌ای در صنعت پزشکی
بازاریابی سلامت و صنایع بهداشتی
تکنیک‌های فروش و ویزیتوری در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی
مهارت‌های قیمت‌گذاری و مذاکره در صنعت پزشکی
تحقیقات بازار و رفتار مصرف‌کننده در حوزه سلامت

سرفصل‌های کلیدی:

  • اصول بازاریابی و فروش در صنعت پزشکی
  • مدیریت تبلیغات و روابط عمومی تخصصی
  • مهارت‌های ارتباطی با پزشکان، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها
  • تکنیک‌های جذب و حفظ مشتریان B2B و B2C
  • استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت

📌 دوره‌های مدیریت برند در صنعت پزشکی

برندسازی برای شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی
هویت‌سازی و شخصیت‌سازی برندهای سلامت
مدیریت بحران و کنترل برند در صنعت پزشکی

سرفصل‌های کلیدی:

  • اصول برندینگ در صنعت سلامت
  • مهندسی ارزش برند و جایگاه‌یابی رقابتی
  • تکنیک‌های تبلیغات و ترویج برندهای پزشکی

📌 دوره‌های خدمات پس از فروش و CRM در صنعت پزشکی

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صنعت سلامت
تکنیک‌های خدمات پس از فروش و رضایت مشتری
روش‌های کنترل کیفیت و بهبود خدمات


📌 کارگاه‌های عملی و سمینارهای تخصصی

🔹 تیپ‌شناسی مشتریان در صنعت پزشکی
🔹 زبان بدن و ارتباط مؤثر با ذی‌نفعان حوزه سلامت
🔹 ان ال پی (NLP) و مهندسی ذهن در بازاریابی پزشکی
🔹 فنون مذاکره حرفه‌ای با مراکز درمانی و دارویی


🎓 مدرس دوره: دکتر علی خویه

  • مشاور و مدرس شرکت‌های معتبر ملی و بین‌المللی
  • مؤلف ۷ کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش
  • مدرس دانشگاه و سخنران در همایش‌های معتبر

📞 راه‌های ارتباط برای ثبت‌نام و مشاوره:

📲 تلفن مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
📧 ایمیل: DrKhooyeh@gmail.com
🌐 وبسایت: www.khooyeh.com
📱 اینستاگرام: instagram.com/khooyeh.ir


🎯 مخاطبان دوره:

  • مدیران و کارشناسان بازاریابی صنایع پزشکی و دارویی
  • نمایندگان فروش و ویزیتورهای حوزه سلامت
  • برندمنیجرهای شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی
  • فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ سلامت

این دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند و گواهینامه معتبر اعطا می‌گردد.

برای دریافت سرفصل کامل و برنامه زمان‌بندی با شماره‌های فوق تماس بگیرید.

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی

همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع پزشکی

بازاریابی پزشکی

بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت

مدرس: دکتر علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

حوزه آموزشیمحتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی–    اصول مدیریت بازاریابی–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش–    مدیریت آمیخته بازاریابی–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی–    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت بازارگرمی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت بازارسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت بازار سنجی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت های رفتاری–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)–    مهارت های تحقیقات بازاریابی–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
کارگاه–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پزشکی و دارویی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشیمحتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی–    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده–    اصول فروشندگی
ارتقای بینش–    مدیریت در فروش صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    تفکر خلاق و سیستمی–    مهندسی فکر
ارتقای مهارت–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي–    مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت مديريت زمان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت های رفتاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    زبان بدن–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها–    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    چاشنی های فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    فروش خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
کارگاه–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشیمحتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
ارتقای بینش و نگرش–    تفکر برند  در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند–    تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت–    مهارتهای برند سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت برند داری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت برند شناسی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند–    مهندسی ارزش برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت تحقیقات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت حفظ برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت کنترل برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت هویت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–     معاینه فنی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    سبگ های برندسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در صنعت پزشکی و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار صنعت پزشکی و صنایع وابسته  بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت پزشکی و صنایع وابسته  رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي صنعت پزشکی و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته   و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • فرايند مدلسازي در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اولروز دوم
9-11مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خدماتاشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خدمات
11-13تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت خدمات پس از فروشخدمات تعمیرات نگهداری آموزشتاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
14-16تکنیک های خدمات پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادهاکارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش
16-18کارگاه کارگروهیانواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اولروز دومروز سوم
9-11مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خدماتفروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایف و خدمات پس از فروشمدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروشتکنیک های خدمات پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادهاانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهاخدمات تعمیران نگهداری آموزش
14-16تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروشتاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروشاشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خدماتکنترل هزینه های خدمات
16-18کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی خدماتمدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیتکارگاه کارگروهیخدمات تعمیران نگهداری آموزش

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

حوزه آموزشیمحتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی–    مفهوم مدیریت–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش–    مدیریت تغییر در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و–    مدیریت استرس در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و–    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و
ارتقای مهارت–    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی–    مهارت ارائه مؤثر مطالب–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com

چرا دکتر علی خویه ۱

چرا دکتر علی خویه ۲

چرا دکتر علی خویه ۳

چرا دکتر علی خویه ۴

چرا دکتر علی خویه ۵

چرا دکتر علی خویه ۶

چرا دکتر علی خویه ۷

چرا دکتر علی خویه ۸

چرا دکتر علی خویه ۹

چرا دکتر علی خویه ۱۰

برای ارتباط با دکتر علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی، میتوانید از اطلاعات تماس زیر استفاده کنید:

راه‌های ارتباطی اصلی:

  • شماره تماس مستقیم:
    📞 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
  • مدیر برنامه:
    📞 ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ | ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴ | ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱

آدرس دفتر:

📍 تهران، خیابان نیاوران (باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵

شبکه‌های اجتماعی و کانال‌ها:

📱 اینستاگرام:

📢 تلگرام:

وبسایت‌ها:

🌐 www.drkhooyeh.ir
🌐 www.khooyeh.com (مشاوره فروش و برند)
🌐 www.marketingdoctor.ir (دکتر بازاریابی)
🌐 www.doctorsales.ir (دکتر فروش)
🌐 www.branddoctor.ir (دکتر برند)

ایمیل:

✉️ DrKhooyeh@gmail.com

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات و دوره‌های آموزشی، می‌توانید به کانال‌ها و وبسایت‌های ایشان مراجعه کنید.

amirhossein khooye وب‌سایت
علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *