
7میم برندسازی
7میم برندسازی عضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران میشناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.»…
7میم برندسازی عضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران میشناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.»…
شرکتهای غول پیکر میدانند که برند آنها به اندازه یک دنیا میارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و تمرکز بر آن است. استیو مک کی* آیا کفشهای…
برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکتهایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها میفروشند، نیاز دارند جهت تمایز از…
1 – امروزه جهان با رکود بی سابقه ای طی هشتاد سال اخیر دست به گریبان است و درحالی که انتظار می رفت به آرامی به شرایط باثباتی برسد، در…
7 رمز پنهان براي فروش موفق در فروش املاک و مستغلات طــــي سالها، ما براي شناسايي مسيرهاي بي شماري كه براي فروش وجود دارد، تلاش بسيار كرده ايم: گوش دادن…
مدل AIDA چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایهای فروش را تشریح میکند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمهی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته…
یکی از مهمترین تغییرات در بسیاری از شرکتهای امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است. شرکتهایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیتهای کلیدی متمایز برای ارائه…
جهان امروز حكم دهكدهای را یافته، كه سفره بازار یكپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندیها و كاستیهای هر بنگاه، نیازمند…
سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع مدرس: علی خویه www.khooyeh.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم مدل فروش…
کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت(کارانه) فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی…