تکنیک های توسعه و تقویت برند

  استراتژی های ارتقای برند 30تکنیک کاربردی   وقتی بحث از برندینگ در یک شرکت مطرح می شود، معمولا شرکت باید دست کم در صدد پاسخ گویی به پنج حوزه…

نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش

نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش کلید خرید در دست زنان است زنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی…

روش های برقراری ارتباط با مشتری

چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟ برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی…

IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه

IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه علی خویه مشاور و مدرس IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های…

مسئولیت ها و وظایف مدیر فروش

معرفی شغل، محیط کار، فعالیت های شغلی، شرح وظایف و …   مدیران فروش، تیم های فروش را هدایت می کنند. تعیین اهداف فروش، تحلیل داده های بدست آمده از…

تعریف مهندسی فروش

تعریف مهندسی فروش: هنگامی‌که از واژهٔ مهندسی برای توصیف پدیده‌ای استفاده می‌کنیم، به عملی اشاره داریم که مبتنی بر آمار و اعداد و ارقام و محاسبات است. انجام عمل فروش…

نکاتی مهم در مورد شرکت های بزرگ و موفق جهان

نکاتی مهم در مورد برنامه های علمی و آموزشی در شرکت های بزرگ و موفق جهان ⭕️ در شرکت وال مارت، حضور در کنفرانسها، همایشها و فعالیتهای بین المللی و…

مشاوره ی برند و افزایش فروش- فنون ساخت یک برند حرفه ای

IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه

علی خویه مشاور و مدرس IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادی برند (Brand Core…

IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه

علی خویه مشاور و مدرس IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core…

بازاریابی

بازاریابی  مطالب بازاریابی و فروش         برندسازی کالاهای صنعتی 7 ساعت قبل نوشتن دیدگاه 3 بازدید برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای…