مديريت مشتري مداري (CRM)

مديريت مشتري مداري (CRM)   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش،…

تدوین استراتژی برند

  «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است»   مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار…

راهنمای جامع راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری: کلید موفقیت در کسب‌وکار

راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری؛ کلید موفقیت کسب‌وکارها 🚀 مقدمه در دنیای پررقابت امروزی، داشتن یک سیستم قوی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از ضروریات هر کسب‌وکاری است. راهکارهای…

تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات

مفهوم کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت…

اصول شش گانه T. C. C يا ارتباطات

اصول شش گانه T. C. C  يا ارتباطات اين شش اصل به صورت زير بيان مي شوند: 1- جهت يابي نياز هاي مشتري توجه به نيازهاي مشتري و انتظارات احتمالي…

اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما

اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما شش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور…

اهمیت رضایت مشتری

تعريف رضايت مشتري امروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف “رضايت 100درصد مشتري” را…

مدل های بازاریابی

مدل های بازاریابی  1)مدل تاهير رشید تا به امروز برای شناسایی ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه‌مند تحقیقات زیادی صورت گرفته است ؛ که جامعترین آن مدل ارائه شده توسط تاهير رشید…