اصول موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری CRM
5 اصل براي موفقيت CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته…
5 اصل براي موفقيت CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته…
مديريت مشتري مداري (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش،…
«نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار…
راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری؛ کلید موفقیت کسبوکارها 🚀 مقدمه در دنیای پررقابت امروزی، داشتن یک سیستم قوی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از ضروریات هر کسبوکاری است. راهکارهای…
مفهوم کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت…
ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM (اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران) مدل EFQM چارچوبي روشمند براي…
اصول شش گانه T. C. C يا ارتباطات اين شش اصل به صورت زير بيان مي شوند: 1- جهت يابي نياز هاي مشتري توجه به نيازهاي مشتري و انتظارات احتمالي…
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما شش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور…
تعريف رضايت مشتري امروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت هايي بودند كه هدف “رضايت 100درصد مشتري” را…
مدل های بازاریابی 1)مدل تاهير رشید تا به امروز برای شناسایی ابعاد کلیدی بازاریابی رابطهمند تحقیقات زیادی صورت گرفته است ؛ که جامعترین آن مدل ارائه شده توسط تاهير رشید…