تدوین استراتژی برند

تدوین استراتژی برند ارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, مدیریت استراتژیک, مدیریت برند, مقالات برند 4 روز قبل۰ 12 بازدید     «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است»…

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

دوره های آموزشی Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد 1 اصول بازاریابی علی خویه 2 اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه 3 اصول خرده و عمده فروشی علی خویه…

بازاریابی هتل

بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ به‌خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک‌ها بیشتر بدانند و در سایت‌های جست‌وجو برای هتل‌ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه…

راهكارها و مشكلات بازاريابي بين المللي

  راهكارها و مشكلات بازاريابي بين المللي     بهار 1391 فهرست مطالب عنوان………….صفحه مقدمه. 1 تعريف بازاريابي  بين المللي.. 1 حيطه عم بازارياب  بين المللي.. 4 عوامل قابل كنترل….

وفاداری، تعهد، اعتماد به برند

دلبستگي به برند تفكر دلبستگي به برند به نظرية وابستگي بين فردي برميگردد كه اولينبار بالبي (1979 (مطـرح كرد. او در تعريف اين نظريه، دلبستگي عـاطفي را رابطـهاي هدفمنـد و…

عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران

عوامل موثر در بهره‌وري عوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد…

مدیریت اجرایی MBA

عنوان پایان نامه نام دانشجو سنجش میزان تاثیر آموزش عالی بر ایجاد قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های فنی و مهندسی دانشگاه علم و…

سنجش رضایت مندی مشتریان بانک ها

درسالهای اخیر، توجه زیادی به نیازهای مشتریان در رابطه با سطوح کیفیت خدمات شده است سطوح بالای ارائه خدمت به مشتریان به عنوان ابزاری در جهت نیل به مزیت های…

بازاريابي و مديريت بازار

بازاريابي و مديريت بازار تعريف بازاريابي و مديريت بازار      بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته…