… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..

… یک مشاور نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..

.بعضی مواقع شرکتها فرق بین مدیر و مشاور را متوجه نمیشوند و نقش این دو را اشتباه میگیرند و فکر میکنند این دو میتوانند کار یکدیگر را انجام دهند برای نمونه وقتی یک مدیر استخدام میکنند احساس میکنند که دیگر نیازی به مشاور ندارند یا حتی گاهی وقتها وقتی یک مشاور استخدام میکنند به فکر اخراج مدیر یا جابه جایی ایشان هستند. این مثال کسانی هستند که تا قبل از ازدواج به مشاور روانشناسی مراجعه میکنند و وقتی که ازدواج صورت میگیرد دیگر مشکل خود را حل شده تصور کرده و با مشاور خانواده قطع رابطه میکنند و هر روز با مشکلات بیشتر مواجه میشوند. البته خیلی از شرکتها حتی در به کار گرفتن از یک مشاور در کارهای خود نیز مقاومت کرده و فکر میکنند گرفتن مشاور یعنی پول دور ریختن. در صورتی که تحقیقات تیم tctدانشگاه اکسفورد نشان میدهد 96 درصد از شرکتهای موفق دنیا از مشاوران حرفه ای و موفق در کارشان استفاده کرده اند. گاهی مشاور میتواند با یک جمله خود از زیان میلیاردی شما جلوگیری کند و یا حتی با نظر خود سود شرکت شما را افرایش دهد. گاهی با گرفتن سرعت شما از ریسک بی برنامه شما جلوگیری میکند یا حتی با سرعت دادن به برنامه های شما در پیشرفت کارتان تاثیر گذار باشد. همانطور که یک مشاور خانواده همیشه برای شما ضروری است هرشرکت نیز برای امور خود باید یک مشاور خوب و حرفه ای داشته باشد. اما براستی وظایف و ویژگی های یک مشاور خوب چیست؟ …. بخشی از کتاب* اصول مشاوره مدیریت*. تالیف و ترجمه: علی خویه. Www.gmas.ir

مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

علی خویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *