چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟

آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی

چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟

 build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500

 

شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا متقابلا گوگل نیز رتبه شما را ارتقا دهد.
بهترین راه برای رسیدن به این هدف بهبود شاخص های مربوط به برند شدن در وب سایت شما ست. که لازمه آن این است که سئوسایت شما قوی باشد تا پیش زمینه ی برند شدن شما میباشد.
طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، برند : (یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده  محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.) “عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.”
معیار های برند:
برخورداری از شاخص های برند ،شما را به برند شدن نزدیک می کنند.  به طور کلی تمایل گوگل بر این است که در صفحه نمایش نتایج جستجو,برندها را  در رتبه بالاتری قرار دهد.
برندها دنیای واقعی حضور دارند(البته در مواردی هم برندها را در دنیای واقعی نمی توان یافت مثل برند یک بازی آنلاین) و هر برندی نسبت به اینکه در فضای مجازی چگونه دیده شوند حساسیت دارد.
بنابراین سایتهای برند در مقایسه با سایت های گم نام قابل اعتمادتر بوده و رتبه بهتری دارند. چرا که به خاطر رتبه ی خوبشان درصفحه اول گوگل قرار دارند .
اما چطور می توانیم خودمان را به گوگل به عنوان یک برند بشناسانیم و اینگونه خودمان را یک منبع معتبر معرفی کنیم.
اول باید ببینیم برندها چطور عمل می کنند.
مواردی که در ذیل ذکر شده شاخص هایی از برند هستند که گوگل می پسندد:
1- برند، به وب سایت های دیگر لینک میدهد و دیگر برندها نیز به آن لینک می دهند.
2- معمولا دارای شماره ثبت رسمی هستند.
3- در متن به برندهای دیگر و کلمات خاص لینک می دهند.
4- معمولا در صفحات اجتماعی صفحه ای مختص به خود دارند که از آن به مطالب وب سایت خودلینک میدهند.
5- دارای آدرس مشخص و شماره تماس هستند(صفحه تماس با ما).
6- اطلاعات شرکت برند در تمامی پلت فورم های موجود در فضای وب یکسان است.

 

 

منبع : سئوپارسی بلاگ
علی خویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *