چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟
شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا متقابلا گوگل نیز رتبه شما را ارتقا دهد.
بهترین راه برای رسیدن به این هدف بهبود شاخص های مربوط به برند شدن در وب سایت شما ست. که لازمه آن این است که سئوسایت شما قوی باشد تا پیش زمینه ی برند شدن شما میباشد.
طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، برند : (یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد.) “عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.”
معیار های برند:
برخورداری از شاخص های برند ،شما را به برند شدن نزدیک می کنند. به طور کلی تمایل گوگل بر این است که در صفحه نمایش نتایج جستجو,برندها را در رتبه بالاتری قرار دهد.
برندها دنیای واقعی حضور دارند(البته در مواردی هم برندها را در دنیای واقعی نمی توان یافت مثل برند یک بازی آنلاین) و هر برندی نسبت به اینکه در فضای مجازی چگونه دیده شوند حساسیت دارد.
بنابراین سایتهای برند در مقایسه با سایت های گم نام قابل اعتمادتر بوده و رتبه بهتری دارند. چرا که به خاطر رتبه ی خوبشان درصفحه اول گوگل قرار دارند .
اما چطور می توانیم خودمان را به گوگل به عنوان یک برند بشناسانیم و اینگونه خودمان را یک منبع معتبر معرفی کنیم.
اول باید ببینیم برندها چطور عمل می کنند.
مواردی که در ذیل ذکر شده شاخص هایی از برند هستند که گوگل می پسندد:
1- برند، به وب سایت های دیگر لینک میدهد و دیگر برندها نیز به آن لینک می دهند.
2- معمولا دارای شماره ثبت رسمی هستند.
3- در متن به برندهای دیگر و کلمات خاص لینک می دهند.
4- معمولا در صفحات اجتماعی صفحه ای مختص به خود دارند که از آن به مطالب وب سایت خودلینک میدهند.
5- دارای آدرس مشخص و شماره تماس هستند(صفحه تماس با ما).
6- اطلاعات شرکت برند در تمامی پلت فورم های موجود در فضای وب یکسان است.
منبع : سئوپارسی بلاگ