پخش و فروش مویرگی
استقرار مهندسی فروش
استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
مشاوره فروش، |
مشاوره راهکارهای افزایش فروش، |
مشاوره مهندسی فروش، |
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، |
اجرای پروژه های مهندسی فروش، |
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، |
راه اندازی و استقرار فروشگاه، |
اجرای پروژه های چیدمان فروش، |
تربیت فروشنده و ویزیتور، |
استخدام فروشنده و بازاریاب، |
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، |
استقرار نرم افزارهای فروش، |
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، |
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، |
مشاوره ارتقا فروش، |
مشاوره ترفیع فروش، |
اجرای جشنواره های فروش، |
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی |
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی، |
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی، |
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش، |
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، |
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی، |
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. |
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا، |
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان، |
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش |
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش، |
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، |
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، |
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران، |
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش، |
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید، |
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی، |
ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ، |
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید، |
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، |
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش، |
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها، |
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش، |
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی، |
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش |
|
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش |
|
پخش مویرگی فروش مویرگی
اسلاید های آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش مویرگی استاد خویه
اسلاید های آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش مویرگی استاد خویه
http://uplod.ir/43ao4xaceu5h/moy_selling_.pdf.htm
برچسبها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی,استراتژی های فروش مویرگی
پخش مویرگی فروش مویرگی
مدیریت فروش مویرگی
مدیریت فروش مویرگی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی مولف و مترجم: علی خویه www.khooyeh.com فهرست مطالب صفحه Contents مقدمه: ………………………………………………………………………………………………………….2.. 1 فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی …………………………………………………………3.. 1 فصل دوم : چگونه فروش مویرگی را بالا ببریم؟ ………………………………………………………………….13.. 1 فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی و فنون مذاکره…………………………………………………. 45.. 1 فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری را بدست آوریم ؟ ………………………………………………46.. 1 فروش مویرگی.. 3 مشتری یابی در فروش مویرگی.. 4 مشتری سازی در فروش مویرگی.. 4 مشتریان مویرگی ما چه کسانی هستند؟. 4 پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان مویرگی.. 4 مشتری
پخش مویرگی فروش مویرگی
نکاتی برای جذب ویزیتور
همانطور که قطعا می دانید یکی از مشکلات بزرگ شرکتهای پخش جذب ویزیتور و حفظ ایشان می باشد . اما مسلما یکی از ریشه های این مشکل در زمان جذب می باشد .( البته این مشکل در اکثر شرکتهای ایرانی وجود دارد … ) . به هرحال در این پست قصد دارم نکاتی را مطرح کنم که رعایت آنها در زمان جذب ویزیتور شاید به دوام و بقاء ایشان در مجموعه کمک کند :
1-برونگرایی :
قطعا مهمترین خصیصه یک ویزیتور می بایستی خصلت برونگرایی وی باشد . چه در غیر این صورت عمر کاری وی طولانی نخواهد بود . لازم بذکر است که انسانها مطلقا برونگرا یا درونگرا نیستند . حتی برخی از ما ،
پخش مویرگی فروش مویرگی
برنامه دوره های اجرا شده برای شرکت های فروش توزیع و پخش مانند پاکشو، گلرنگ، هجرت، پیرامید، به پخش، سایه سمن و …. در سال گذشته |
ردیف | نام دوره | استاد |
1 | اصول بازاریابی | |
2 | اصول و فنون مذاکرات حرفه ای | |
3 | اصول خرده و عمده فروشی | جناب آقای خویه |
4 | بازاریابی و فروش تلفنی | جناب آقای خویه |
5 | اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار | جناب آقای خویه |
6 | مدیریت منطقه ویزیت | جناب آقای خویه |
7 | اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده | جناب آقای خویه |
8 | پخش و لجستیک | جناب آقای خویه |
9 | بازاریابی و فروش بین المللی | جناب آقای خویه |
10 | روانشناسی ارتباط با مشتری | |
11 | مدیریت زمان | جناب آقای خویه |
12 | روانشناسی تکنیک های تخفیف در فروش | جناب آقای خویه |
13 | روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته | |
14 | هدف گذاری فروش | جناب آقای خویه |
15 | مراحل فروش | جناب آقای خویه |
16 | اصول و مهارت های کار تیمی | |
17 | روش های خلاقیت و نوآوری در فروش | جناب آقای خویه |
18 | تحلیل رفتار فروش رقبا | جناب آقای خویه |
19 | مدیریت هوش هیجانی در کار | |
20 | ویزیت مویرگی | جناب آقای خویه |
21 | تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش | جناب آقای خویه |
22 | مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن | |
23 | راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازارروش های مقابله با ترفند مغازه داران در فروش | جناب آقای خویه |
24 | اصول صندوق داری و نقدینگی | جناب آقای خویه |
25 | ترفیعات و مشوق های فروش | جناب آقای خویه |
26 | مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری | |
27 | ارتباط اثربخش | جناب آقای خویه |
28 | سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی | جناب آقای خویه |
29 | خدمات پس از فروش | |
30 | بودجه بندی فروش | جناب آقای خویه |
31 | فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش | |
32 | برگشت از فروش | |
33 | چیدمان فروشگاه | جناب آقای خویه |
34 | اصول انبارداری | |
35 | حسابداری فروش و کنترل موجودی |
پخش مویرگی فروش مویرگی
دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
درصورت تمایل این دوره ها در محل کار شما برگزار می شود.
سطوح آموزش | عمومی | ساعت | اصلی | ساعت | جمع کل (ساعت) | |||
مقدماتی | مبانی سازمان و مدیریت | 2 | مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی | 2 | 20 | |||
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی | 2 | مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات | 2 | |||||
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی | 2 | مبانی بازرگانی و بازاریابی | 2 | |||||
مبانی اقتصاد و بازار | 2 | مبانی رهبری و مربی گری | 2 | |||||
مبانی مالی و حسابداری | 2 | مبانی حقوق بازرگانی | 2 | |||||
متوسطه | اصول بازاریابی | 8 | بازاریابی و فروش تلفنی | 4 | 60 | |||
اصول فروش | 8 | مدیریت هوش هیجانی در محیط کار | 4 | |||||
اصول خرده فروشی | 4 | مدیریت زمان | 4 | |||||
اصول عمده فروشی | 4 | خدمات پس از فروش | 8 | |||||
پخش و لجستیک | 4 | مشتری نوازی و مشتری یاری | 4 | |||||
محیط فروش | 4 | روانشناسی ارتباط با مشتری | 4 | |||||
پیشرفته | تحلیل رفتار مصرف کننده | 4 | اصول و فنون مذاکرات فروش | 8 | 48 | |||
تحلیل رفتار فروش رقبا | 4 | زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی | 4 | |||||
بازاریابی و فروش بین المللی | 4 | فروش مشاوره ای | 4 | |||||
فروش مصرفی و فروش صنعتی | 8 | روشهای نوین فروش | 4 | |||||
سازمان فروش | 4 | فروش خلاق | 4 | |||||
عالی | مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: | 40 | ||||||
|
||||||||
مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید. | ||||||||
جمع کل (ساعت) | 168 | |||||||
عمومی | ساعت | اصلی | ساعت | جمع کل (ساعت) | ||||||
مقدماتی | مبانی سازمان و مدیریت | 2 | مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی | 2 | 20 | |||||
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی | 2 | مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات | 2 | |||||||
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی | 2 | مبانی بازرگانی و بازاریابی | 2 | |||||||
مبانی اقتصاد و بازار | 2 | مبانی رهبری و مربی گری | 2 | |||||||
مبانی مالی و حسابداری | 2 | مبانی حقوق بازرگانی | 2 | |||||||
متوسطه | روش تحقیق و تحقیقات بازار | 8 | ابزارها و تکنیکهای فروش | 8 | 56 | |||||
تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف | 4 | مدیریت ارتباط با مشتریان | 4 | |||||||
تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی | 4 | سیاستهای فروش | 4 | |||||||
تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان | 4 | برنامه ریزی فروش | 4 | |||||||
مدیریت منابع انسانی در فروش | 4 | |||||||||
اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش | 4 | |||||||||
طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان | 4 | |||||||||
ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش | 4 | |||||||||
پیشرفته | مدیریت محصول | 4 | استراتژی های فروش | 4 | 56 | |||||
قیمت گذاری | 4 | مهندسی فروش | 4 | |||||||
مدیریت توزیع | 4 | فروش الکترونیکی | 4 | |||||||
روابط عمومی و تبلیغات | 4 | اصول نمایندگی ها | 4 | |||||||
مدیریت فروش | 8 | مدیریت تحول و نوآوری در فروش | 4 | |||||||
عارضه یابی سازمانهای فروش | 4 | |||||||||
تامین مالی در فروش | 4 | |||||||||
طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه) | 4 | |||||||||
عالی | مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی: | 40 | ||||||||
|
||||||||||
مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید. | ||||||||||
جمع کل (ساعت) | 174 | |||||||||
پخش مویرگی فروش مویرگی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع
دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
– اصول مدیریت بازاریابی – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
– اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی- مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی- مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
– روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت مدیریت زمان در بازاریابی – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
پخش مویرگی فروش مویرگی
مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه 09122991608
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند- تعریف جدید اصول مدیریت برند- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند
– تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی
– مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
پخش مویرگی فروش مویرگی
مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره) : مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف | تاریخ برگزاری : | ||||||||||
هدف دوره آموزشی :بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف آن | |||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی :کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی | |||||||||||
محتوای دوره آموزشی :-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت- بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت
– بررسی سیاست های سازمانی , الگوی مدیریت استراتژیک , بررسی منافع مالی و غیر مالی – اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری – بررسی انواع استراتژیها – بررسی مثالهای تجربی
|
|||||||||||
|
|||||||||||
نحوه برگزاری پودمان آموزشی:حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس qکارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی :کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری :دو روز یا 16 ساعت | |||||||||||
فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT | ||
|
پخش مویرگی فروش مویرگی
دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش
سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608
مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه
محترم بازرگانیداری تهرانت لبنیاتی کالبرمشتریی و فروش تلفنیفنی
university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی
محتوا (سرفصل) دوره:
– اصول و مفهوم بازاریابی
– اصول و مفهوم فروش
– انواع روشهای بازاریابی
– انواع روشهای فروش
– ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش
– ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن
– نقش تلفن در بازاریابی و فروش
– مفهوم بازاریابی تلفنی
– مفهوم فروش تلفنی
– مراحل بازاریابی تلفنی
– مراحل فروش تلفنی
– آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی
– مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی
– روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
– ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
– روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی
– استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی
– روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
مخاطبان دوره:
سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری
محتوا (سرفصل) دوره:
– اصول و مفهوم بازاریابی
– اصول و مفهوم فروش
– اصول و مفهوم ارتباطات
– مفهوم و انواع مشتری
– اصول و مفهوم ارتباط با مشتری
– مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان
– شناخت مشتریان هدف
– شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف
– روشهای جذب مشتریان جدید
– روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته
– روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود
– روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان
– روانشناسی ارتباط با مشتریان
– باشگاه مشتریان
– روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان
– روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان
– هدف گذاری ارتباط با مشتریان
– برنامه ریزی ارتباط با مشتریان
– ارزیابی ارتباط با مشتریان
– بهینه سازی ارتباط با مشتریان
– روشهای جلب مشتریان ناراضی
– روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر
– روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان
– رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان
– ابزارهای ارتباط با مشتریان
– بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری
– مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی
مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
برچسبها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری, آموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت
پخش مویرگی فروش مویرگی