پخش مویرگی
توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی
توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی
علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش
۰۵
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
مدرس:
علی خویه
محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (16 ساعت) | – مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛ فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای. |
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی (8ساعت) | – ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB |
برنامهریزی فروش مویرگی(8 ساعت) | – تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی . |
مدیریت روابط مشتری (CRM)(16 ساعت) | – مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. |
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی و روابط عمومی (8 ساعت) | – تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. |
مدیریت تیم فروش مویرگی(8 ساعت) | – ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. |
علی خویه
۲۲
دی
پخش مویرگی فروش مویرگی
برندسازی
۰۴
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
فروش مویرگی حرفه ای
فروش حرفه ای
آسیب شناسی و اصلاح سیستم مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش
فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبهمدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. |
فروش حرفه ای (2) (اصول مذاکرات فروش ، مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری ، استفاده از زبان بدن در فروش)مدرس استاد علی خوبه |
فروش حرفه ای (3) (هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش) مدرس استاد علی خوبه |
عنوان دوره | مدت دوره | گروه | مدرس | |
فروش حرفه ای (4)(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت | 16 ساعت | اول | علی خویه | |
دوم | ||||
سوم | ||||
فروش حرفه ای (6)(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش8 ساعت) | اول | علی خویه | ||
دوم | ||||
سوم | ||||
فروش حرفه ای (7)(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))5 ساعت | اول | علی خویه | ||
دوم | ||||
سوم | ||||
فروش حرفه ای (8)(ابزارها و تکنیک های فروش)8 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (9)(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)6 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (10)(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش )12 ساعت | – | علی خویه و فهیمه احمدی | ||
فروش حرفه ای (11)(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)12 ساعت | – | علی خویه | ||
– | علی خویه | |||
فروش حرفه ای (13)(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)14 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (14)(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و روش های خلاقانه مدیریت فروش)10 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (15)(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)12 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (16)(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش)16 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (17)(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)4 ساعت | – | علی خویه | ||
فروش حرفه ای (18)(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)بستگی به تعداد محصولاتمعمولا برای هر محصول 6 ساعت | – | علی خویه |
برچسب ها: دوره های تخصصی فروش, آموزش فروش حرفه ای, افزایش فروش, مهارت ها و تکنیک های افزایش
برچسبها: آکادمی فروش ایران, مشاور فروش, سخنران فروش, مدس فروش
۰۴
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
۰۱
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
تعریف توزیع و پخش مویرگی
تعاریف مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی توزیع و پخش و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را میبینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر میرسد.
تعریف اول: هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفهای چندگانه که سازمان را قادر میسازد به هدفهای بلندمدت خود دست یابد. همانگونه که از این تعریف استنباط میشود در مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید میشود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید(عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستمهای اطلاعات رایانهای.
تعریف دوم: مدیریت عبارت است از فرایند تضمین دستیابی سازمان به فواید ناشی از به کارگیری استراتژی توزیع و پخش های مناسب.طبق این بیان، یک استراتژی توزیع و پخش مناسب مطابق با نیازمندیهای یک سازمان در زمان مشخص تعریف میشود.فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش شامل شش گام متوالی و مستمر است:
1- تجزیه و تحلیل محیطی
2- پایه گذاری جهتگیری سازمانی
3- هدفگذاری
4- تعیین و تدوین استراتژی توزیع و پخش ها
5- بسترسازی و اجرای استراتژی توزیع و پخش ها
6- کنترل استراتژی توزیع و پخش ها
یک مدیر استراتژی توزیع و پخش ست باید هم به برنامهریزی و هم به کنترل بپردازد، چرا که تنها یک غیرمدیر بدون برنامهریزی، سعی در کنترل فعالیتها میکند. لذا فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش به صورت زیر تعریف میشود: «مدیریت استراتژیک توزیع و پخش عبارت است از هنر و علم فرمولبندی، اجرا و ارزیابی تصمیمات چندبعدی-با تاکید بر یکپارچهسازی عوامل مدیریت ، بازاریابی، امور مالی، تولید یا خدمات، تحقیق و توسعه وسیستمهای اطلاعاتی و غیره- جهت رسیدن به اهداف سازمانی.»
تعریف سوم: تصمیمات و فعالیتهای یکپارچه در جهت توسعه استراتژی توزیع و پخش های مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش فعالیتهای مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی توزیع و پخش ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژی توزیع و پخش ها و در نهایت کنترل فعالیتهای انجام شده را در برمیگیرد.
تعریف چهارم: روشی منطقی، عینی و سیستماتیک برای اتخاذ تصمیمات بزرگ در یک سازمان. در این مدیریت سعی میشود اطلاعات کمی و کیفی به گونهای تنظیم گردند که بتوان تحت شرایط نامطمئن تصمیماتی اثربخش اتخاذ کرد. با وجود این، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش یک علم محض نیست که براساس قانون علمی (4 = 2× 2) عمل نماید. با توجه به تجربههای گذشته، «برای اتخاذ تصمیمات خوب استراتژیک توزیع و پخش » لازم است از «قضاوتهای شهودی» استفاده کرد. به ویژه برای تصمیمگیری در شرایط بسیار نامطمئن یا مواردی که هیچ نمونهای در گذشته نداشته باشند باید از «قضاوتهای شهودی» استفاده کرد. همچنین هنگامی که متغیرهای بسیار به هم وابسته وجود دارند یا هنگامی که فشارهای زیادی وارد میآید که تصمیمات درست باشند و یا هنگامی که باید از چندین راهحل شناخته شده، یکی را انتخاب کرد، این شیوه تصمیمگیری مفید واقع خواهد شد. چنین شرایطی بیانگر ماهیت و عصاره مدیریت استراتژیک توزیع و پخش میباشند.
نکته1-1: از یک دیدگاه، فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش تلاشی است برای تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز یک انسان بسیار باهوش و نخبه میگذرد، یعنی کسی که دارای درک مستقیم از امور است، همان شخصی که از زیر و بم شرکت آگاه است و این دانش فطری و نعمت خدادادی را با تجزیه و تحلیلهای علمی در هم میآمیزد.
تعریف پنجم: مجموعه تصمیم ها و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلند مدت یک شرکت را تعیین می کند.
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی) تدوین استراتژی توزیع و پخش ، اجرای استراتژی توزیع و پخش ، ارزیابی و کنترل. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش بر نظارت و ارزیابی بر فرصت ها و تهدیدهای خارجی در سایه توجه به نقاط قوت و ضعف یک شرکت تأکید دارد.
تعریف ششم: فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش براساس این باور قرار دارد که سازمانها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و روندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و برحسب ضرورت خود را با تغییرات وفق دهند. نرخ و ژرفای تغییراتی که بر سازمانها اثر میگذارند بسیار زیاد است. برای مثال، به پدیدههایی چون ویندوز 98، بازرگانی با شبکه اینترنت، پزشکی لیزری، اسلحههای لیزری، سالخوردهتر شدن جمعیت و جنون ناشی از ادغام شرکتها توجه نمایید. سازمانها برای بقای خود باید بتوانند به شیوهای زیرکانه این تغییرات را شناسایی کنند و خود را با آنها وفق دهند. هدف فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش این است که برای سازمانها این امکان را به وجود آورد که بتوانند در دورههای بلندمدت به شیوهای موفقیتآمیز خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهند.
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی
علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608
۰۱
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی مهندسی فروش sales engineering
کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی
مهندسی فروش sales engineering
و راهکارها، تکنیک های و مهارت های استقرار سیستم مهندسی فروش در شرکت ها وسازمانها
مدرس و مجری: مهندس علی خویه – ریاست انجمن مهندسی فروش ایران –09122991608 –
09372991608
۰۱
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
سمینار فروش مویرگی
کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش به چاپ رسید
قابل توجه تمامی دوستان ،همکاران ودست اندرکاران کسب و کار، فروش، بازاریابی، تبلیغات، توزیع و پخش کتای مدیریت استراتژیک توزیع و پخش به بازار عرضه شد برای تهیه کتاب با انتشارات آگاه 66965804 و 66467323 و انتشارات افرند و دید آور تلفن 66961622و 66961641 تماس حاصل نمایید
برچسبها: مدرسه تبلیغات ایران, تحقیقات بازاریابی, آکادمی برند کلینیک برند دپارتمان برند, کلینیک بازاریابی و فروش املاک و ساختمان, برندسازی آکادمی برند
ادامه مطلب
برچسبها: توزیع و پخش مویرگی, فروش مویرگی, کانال های بازاریابی
۰۱
بهمن
پخش مویرگی فروش مویرگی
مدیریت پورسانت(کارانه)
کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)، تالیف و گردآوری علی خویه.
مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت(کارانه) فروش، برنامه ریزی فروش و …..)
یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت(کارانه) است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت(کارانه) فروش و نحوه اجرای آن است
برنامه پورسانت(کارانه) و آیین نامه پورسانت(کارانه) یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است
پورسانت(کارانه) برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانت(کارانه)اژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489
در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت(کارانه) برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد
جزوه آموزشی
تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت(کارانه)
مدیریت پورسانت(کارانه)
تالیف و گردآوری:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران.
معرفی مدیر عامل:
علی خویه www. ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
کتابچه آموزشی
مدیریت پورسانت(کارانه)
Pourcentage management
برنامه پورسانت(کارانه)
Pourcentage plan
مدیریت و برنامه ریزی پورسانت(کارانه)
تدوین تهیه و اجرای پورسانت(کارانه)
تدوین تهیه و اجرای برنامه پورسانت(کارانه) Pourcentage plan
تالیف و گردآوری: علی خویه
فهرست کتابچه آموزشی پورسانت(کارانه)
- پورسانت(کارانه) چیست
- تعریف پورسانت(کارانه)
- اهمیت و ضرورت پورسانت(کارانه)
- فواید پورسانت(کارانه) فواید آیین نامه پورسانت(کارانه)
- ریشه واژه شناسی پورسانت(کارانه)
- چرا پورسانت(کارانه)
- تاریخچه پورسانت(کارانه)
- روش های تدوین پورسانت(کارانه)
- روش های تهیه پورسانت(کارانه)
- دلایل تهیه پورسانت(کارانه)
- آیین نامه پورسانت(کارانه) چیست
- دستورالعمل پورسانت(کارانه) چیست
- روش های اجرای آیین نامه پورسانت(کارانه)
- بیمار های پورسانت(کارانه)
- دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت(کارانه)
- آیین نامه پورسانت(کارانه) – خوب یا بد
- نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت(کارانه)
- نقاط قوت پورسانت(کارانه) و آیین نامه های پورسانت(کارانه)
- برای تهیه آیین نامه پورسانت(کارانه) باید به چه نکاتی توجه کرد
- چه واحد هایی درگیر پورسانت(کارانه) هستند
- چرا باید پورسانت(کارانه) به تمام سازمان داده شود
- چرا دربرابر پورسانت(کارانه) و برنامه های پورسانت(کارانه) مقاومت نشان می دهند
- دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت(کارانه) چیست
- چه افرادی مخالف پورسانت(کارانه) و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت(کارانه) هستند
- چگونه پوسانت باید توجیه شود
۲۸
دی
پخش مویرگی فروش مویرگی
مشاور فروش مویرگی، راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم، کانال های توزیع و پخش،
فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره) : مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف
|
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی :بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف آن
|
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی :کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی :-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت
– بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت – بررسی سیاست های سازمانی , الگوی مدیریت استراتژیک , بررسی منافع مالی و غیر مالی – اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری – بررسی انواع استراتژیها – بررسی مثالهای تجربی
|
|||||||||||
|
|||||||||||
نحوه برگزاری پودمان آموزشی:حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس qکارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی :کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری :دو روز یا 16 ساعت
|
|||||||||||
فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT | ||
|
۲۷
دی
پخش مویرگی فروش مویرگی
دوره های بازاریابی و فروش
ردیف | نام دوره | استاد |
1 | اصول بازاریابی | |
2 | اصول و فنون مذاکرات حرفه ای | |
3 | اصول خرده و عمده فروشی | جناب آقای مهندس خویه |
4 | بازاریابی و فروش تلفنی | جناب آقای مهندس خویه |
5 | اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار | جناب آقای مهندس خویه |
6 | مدیریت منطقه ویزیت | جناب آقای مهندس خویه |
7 | اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده | جناب آقای مهندس خویه |
8 | پخش و لجستیک | جناب آقای مهندس خویه |
9 | بازاریابی و فروش بین المللی | جناب آقای مهندس خویه |
10 | روانشناسی ارتباط با مشتری | |
11 | مدیریت زمان | جناب آقای مهندس خویه |
12 | روانشناسی تکنیک های تخفیف در فروش | جناب آقای مهندس خویه |
13 | روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته | |
14 | هدف گذاری فروش | جناب آقای مهندس خویه |
15 | مراحل فروش | جناب آقای مهندس خویه |
16 | اصول و مهارت های کار تیمی | |
17 | روش های خلاقیت و نوآوری در فروش | جناب آقای مهندس خویه |
18 | تحلیل رفتار فروش رقبا | جناب آقای مهندس خویه |
19 | مدیریت هوش هیجانی در کار | |
20 | ویزیت مویرگی | جناب آقای مهندس خویه |
21 | تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش | جناب آقای مهندس خویه |
22 | مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن | |
23 | راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازارروش های مقابله با ترفند مغازه داران در فروش
|
جناب آقای مهندس خویه |
24 | اصول صندوق داری و نقدینگی | جناب آقای مهندس خویه |
25 | ترفیعات و مشوق های فروش | جناب آقای مهندس خویه |
26 | مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری | |
27 | ارتباط اثربخش | جناب آقای مهندس خویه |
28 | سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی | جناب آقای مهندس خویه |
29 | خدمات پس از فروش | |
30 | بودجه بندی فروش | جناب آقای مهندس خویه |
31 | فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش | |
32 | برگشت از فروش | |
33 | چیدمان فروشگاه | جناب آقای مهندس خویه |
34 | اصول انبارداری | |
35 | حسابداری فروش و کنترل موجودی |
۲۷
دی
پخش مویرگی فروش مویرگی
مشاور فروش مویرگی، افزایش فروش شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی
علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608
- مدرس بازاریابی مویرگی
- مدرس کارکنان بازاریابی و بازاریابی
- بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدرس بازاریابی و بازاریابی
- مدرسان خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
- تکنیک های خلاق در مدرس بازاریابی
- دستور کار مدرسان بازاریابی
- اثربخشی مدرس بازاریابی
- مدرسان موفق بازاریابی
- مدرسان بازاریابی بازاریابی و تبلیغات موفق دنیا
- آموزش بازاریابی در 30 روز برای مخاطبان، دانش پذیران و دانشجویان کلاس های فروش خاص
- نقش مدرس بازاریابی در بحران ها
- مدرس بازاریابی در شرایط سخت بازار
- ویژگی های مدرسان حرفه ای
- نمونه فرم های آموزش مدرسان
- مدرسان بازاریابی انرژی دهنده
- مدرسان بازاریابی انگیزه بخش
- مدرسان بازاریابی تغییر دهنده و تحول گرا
- حل مساله و تصمیم گیری مدرسان بازاریابی
- مدرسان بازاریابی گذشته محور و آینده محور
- مدرسان بازاریابی نظم دهنده و کوتاه کننده
- مدرسان بازاریابی تمرکز گرا و تنوع گرا
- مدرسان بازاریابی استراتژی گرا و سیاست گرا
- مدرسان بازاریابی روش گرا و فرایند گرا
- مدرسان بازاریابی تکنیکی و مدرسان تاکتیکی
- مطالعه موردی . مراقب این نوع مدرسان باشید…
- مقایسه مدرس بازاریابی در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی غیر انتفاعی خدماتی و…
- آموزش بازاریابی چیست؟.
- چرا آموزش بازاریابی ضروری است؟.
- گستره آموزش بازاریابی :
- فرایند آموزش بازاریابی .. 29
- آموزش بازاریابی مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور
- آموزش بازاریابی مبتنی بر مراقبت
- آموزش بازاریابی مبتنی بر جهت گیری مدیران
- آموزش بازاریابی مبتنی بر جهت گیری مخاطبان، دانش پذیران و دانشجویان کلاس های فروش
- مطالعه موردی – مدرس خودطراح
- مطالعه موردی – بازاریابی دانش در مدرس بازاریابی
- فازهای کاربردی مدرس بازاریابی
- فازهای پیش ترکیب مدرس بازاریابی
- فازهای ترکیب عملیاتی مدرس بازاریابی
- مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
- پاسخ های مدرسان بازاریابی
- پاسخ های محیطی به آموزش بازاریابی
- پاسخ های بازاریابی به آموزش بازاریابی
- پاسخ های سازمانی به آموزش بازاریابی
- پاسخ های رقابتی به آموزش بازاریابی
- پاسخ های جمعی به آموزش بازاریابی
- برنامه های دستمزد مدرسان
- سبک های مدیریت مدرس بازاریابی و مدرسان بازاریابی و بازاریابی
- آموزش بازاریابی به سبک T
- آموزش بازاریابی به سبک G
- آموزش بازاریابی به سبک H
- آموزش بازاریابی به سبک Z
۲۷
دی
پخش مویرگی فروش مویرگی