معرفی گروه مشاوره ی تخصصی G.mas
گروه تخصصی مشاوره بازاریابی، تحقیق، آموزش و اجرای g.mas با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.
آقای علی خویه با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.
نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas
این گروه تخصصی در زمینه های
- آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای ……..
- اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی، خلاقیت، مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمان فروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی و فروش
- ارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده
- تحقیق و پژوهش
- تالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده
فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاری از شرکتهای معتبر لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاههای زنجیره ای، کلینیک های پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت های توریسمی و شرکتهای غذایی را دارد.
دپارتمان مشاوره گروه تخصصی g.mas فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکتها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه ها و مسائل زیر را دارند شکل داده است:
- توانایی جذب نگه داری و وفادارسازی مشتریان جدید را ندارند .
- سیستم مهندسی فروش و بازاریابی ندارند
- در ارایه و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات مشکل دارند
- تمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .
- قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .
- در بسته بندی خود مشکل دارند
- سهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .
- توانایی ارتباط اثربخش با مشتریان خود را ندارند
- چالش در قیمت گذاری و سیستم های قیمت گذاری دارند .
- در جمع آوری اسناد مالی محصولات یا کالاهای فروش رفته مشکل دارند .
- در تجزیه و تحلیل فروش مشکل دارند
- توانایی نگه داشتن مشتری ندارند
- کلوپ مشتریان ندارند
- در تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .
- در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار مشکل هستند .
- تمایل به توسعه و رشد در بازارهای جدید دارند .
- توانایی ارایه پروموشن ندارند
- در نمایشگاه ها و سمینار ها مشکل دارند
- نیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .
- قصد ارزیابی گزینش و تحلیل سیستم و نیروهای بازاریابی و یا فروش خود را دارند .
- قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .
- تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع و فروش مویرگی خود دارند .
- تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .
- قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .
- درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .
- تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .
- قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .
- قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .
- تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند و …
- شناسایی مشتریان بالقوه
- مطالعه دقیق نیازها و انتظارات مشتریان بالفعل و بالقوه .
- مطالعه بازار و پیش بینی تغییر در نیازهای آینده مشتریان .
- مطالعه رفتار گذشته مشتریان
- سنجش رضایت مشتریان شرکت و مشتریان رقبا
- شناسایی و مطالعه رقبا و برنامه های آینده آنها
- تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا
- مطالعه تواناییها و ضعفهای سازمان خودی
- شناسایی فرصتها و چشم انداز های امید بخش برای شرکت
- شناسایی تهدیدات و مخاطرات محیطی برای شرکت
- مطالعه شرایط محیطی فروش و تجزیه و تحلیل (Swot)
این گروه سعی دارد خدمات ذیل را در طی فرایند مشاوره به دقت پیگیری کرده و از آن ها برای ارایه مشاوره ی بهتر ، بهره مند گردد:
۱- برقراری محیطی سرشار از امنیت و تعمل سازنده بین فرد و مشاور
۲- تعریف نقش مشاور به عنوان کمک دهنده و نه تحمل کننده
۳- ایجاد رابطه ی حضوری با جلسات مکرر برای شناسایی بهتر مشکلات و سوالها
۴- آموختن شیوه های انتخاب و برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به یک کسب و کار معقول و موفق