مدیریت درست همکاران و زیر دستان
تاریخ : چهارشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۵
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
مشاور ارشد مدیر عامل
مشاور مدیران برتر شرکت های بزرگ
مشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللی
مشاور ارشد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برند های معتبر
ارسال توسط : علی خویه در مدیریت, مدیریت منابع انسانی, مقالات مدیریت 15 روز قبل ۰ 40 بازدید
هرگز خود را با سایر مدیران مقایسه نکنید
اگر مدیری هستید که به تازگی سکان هدایت یک شرکت، تیم یا سازمان را در دست گرفتهاید حتما به یاد داشته باشید که هیچ گاه خودتان را با مدیر قبل از خود مقایسه نکنید؛ چرا که هر چه بخواهید شبیه او باشید بیشتر و بیشتر از موفقیت دور میشوید. اگر در پی موفقیت هستید باید خودتان را با خودتان مقایسه و سنجش کنید، شما هرگز نباید بین خود و مدیران قبلی یا مدیران همرده خود در سازمان دست به مقایسه بزنید و خود را سرزنش کنید که چرا مثل فلانی نیستید یا اگر فلانی جای شما بود، بهتر عمل میکرد. باید دانست که تنها شخصی که شما میتوانید او را کنترل کنید، خودتان هستید.