سمینارمشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمان
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار: 20 ساعت
مخاطبان: کمیته فروش، کمیته بازاریابی، کمیتهCRM
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- روانشناسی مشتریان در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- فرایند مدلسازی در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
خدمات پس از فروش در صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره: