دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک
انجمن بازاریابی و فروش املاک و مستغلات برگزار می کند
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک
همایش بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
بازاریابی صنعت ساختمان و ملک
بازاریابی املاک ومستغلات
بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک
مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
– مدیریت آمیخته بازاریابی – بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار – اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی – اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
– مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت بازارگرمی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت بازارسازی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت بازار سنجی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
|
کارگاه |
– کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
– مدیریت در فروش صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
– مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…) – مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت مدیریت زمان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
– برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – مدیریت ارتباط با مشتری (CRM – 10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – 10 اشتباه فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – چاشنی های فروش در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – فروش خلاق در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته |
کارگاه |
– کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته تولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
مدیریت برند در صنعت ساختمان و ملک
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – اصول برند سازی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت برند داری در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت برند شناسی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت تحقیقات برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت حفظ برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت کنترل برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت هویت سازی برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – معاینه فنی برند در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – سبگ های برندسازی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
– کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
مدرس دوره
مهندس علی خویه و همکاران
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
و . . . . …..
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت ساختمان و ملک تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت ساختمان و ملک به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت ساختمان و ملک بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت ساختمان و ملک رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت ساختمان و ملک چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت ساختمان و ملک چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت ساختمان و ملک خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت صنعت ساختمان و ملک تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- روانشناسی مشتریان در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت ساختمان و ملک و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- فرایند مدلسازی در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 11 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات در صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- نگهداری صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.resm.ir
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت صنعت ساختمان و ملک و
واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت ساختمان و ملک و صنایع وابسته
مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم مدیریت – مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
– مدیریت تغییر در صنعت صنعت ساختمان و ملک – مدیریت استرس در صنعت صنعت ساختمان و ملک – تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت ساختمان و ملک – مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت ساختمان و ملک |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت ساختمان و ملک – مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت ساختمان و ملک – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر