علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”

 

Brand-Impressions-Brand-Management

 

 

مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مدیریت و توسعه ی برند
ایجاد و تقویت برند
حفظ و توسعه ی برند
جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان
کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ
تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن
برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت - مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه - کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

علی خویه مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت – مهارتهای برند سازی – مهارت برند داری – مهارت برند شناسی – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

branding2

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

brand-small

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ

 

 

علی خویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *