بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)

بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس)

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی

مدرس: استاد علی خویه

 

بازاریابی خودرو و ماشین فروش

بازاریابی خودرو و ماشین فروش

سیلابس ساعت شکل برگزاری
مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 کارگاهی
تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های 3 کارگاهی و نمونه
فرایند حرفه ای فروش خودرو 2 تئوری
تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو 3 عملی
روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان 4 تئوری و عملی
انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها 2 تئوری
ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی 3 الگو برداری و نمونه سازی
فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت 5 اجرایی و کارگاهی
تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو 1
تکنیک های مهندسی فروش خودرو 3 کارگاهی
تکنیک smart در فروش خودرو 2 گروهی مشارکتی
فرمول SUP در فروش خودرو 2 گروهی مشارکتی
آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو 2 کارگاهی گروهی مشارکتی
آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول هایADJUMCI در فروش خودرو 4 کارگاهی گروهی مشارکتی
فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت خودرو 2 کارگاهی گروهی مشارکتی

 

رزومه ی مدرس:

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

علی خویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *