انواع بازاریابی
بازاریابی سایهای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار
Shopper
Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوههایی خرید میکند
بازاریابی اجتماعی Social Marketing : تغیر رفتار مردم به سمت بهتر شدن ، این مترادف با بازاریابی در رسانههای اجتماعی نیست.
بازاریابی رسانههای اجتماعی Social Media Marketing : رابطه برقرار کردن با مشتریها از کانال رسانههای اجتماعی
بازاریابی ورزشی Sport Marketing : استفاده از رخدادهای ورزشی ، تیمها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات
بازاریابی نهان Stealth Marketing : راههای بازاریابی مخفیانه، بازاریابی مخفی
بازاریابی خیابانی Street Marketing : بازاریابی غیر عرفی در مکانهای عمومی بهمنظور دستیابی به مشتری آماده
بازاریابی تکنیکی Technical Marketing : بازاریابی تکنیکی برای مخاطبان فنی و تخصصی.
بازاریابی تلفنی Telemarketing : تماس با مردم از طریق تلفن ، تماس بهصورت ناخواسته است.
بازاریابی آزمون محور Test-Driven Marketing : امتحان ایدههای بازاریابی به شیوه سیستماتیک و مستمر
بازاریابی زمان Time Marketing : تحقیق بر در خصوص زمان انتشار و ترویج محصولات در عرصه بازار
بازاریابی نمایشگاه تجاری Exhibition Marketing : زیرمجموعه بازاریابی رخدادی ، تبلیغ در نمایشگاههای تجاری
بازاریابی سنتی Traditional Marketing : متدها و کانالهای بازاریابی قبل از بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تحت پوشش Undercover Marketing : هنگامیکه مشتری نداند که پنهانی نشان شده است
بازاریابی User-Generated Marketing : بازاریابیاز طریق محتوای تولیدشده توسط مشتری UGM
بازاریابی عمودی Vertical Marketing : بهکارگیری یک راهحل به شیوهای مختلف برای صنایع گوناگون
بازاریابی ویدئویی Video Marketing : استفاده از قدرت ویدیوها در بازاریابی اینترنتی، با استفاده از یوتیوب
بازاریابی ویروسی Viral Marketing : ورود به یک شبکه اجتماعی جدید برای پخش یک ایده بازاریابی
بازاریابی اینترنتی Web Marketing : خریدوفروش تحت وب . مترادف است با بازاریابی آنلاین
بازاریابی دهانبهدهان WOM) Word-Of-Mouth Marketing) : هنگامیکه مشتری راضی پیام بازاریابی شما را پخش کند