marketing,branding,sales,negotiation

۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن)

۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن) 

مطالب مرتبط
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات مدیریت  بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات بازاریابی  مسکن، ملک و مستغلات تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مسکن، ...
ادامه ی مطلب
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
راهکارهای افزایش فروشدربازار رقابتی"هیچ فردی کارشناس فروش متولد نمی شود بلکه تربیت می شود. فروش ذاتی نیست بلکه اکتسابی است.”رفتار فروش  ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر1- چرا مردم ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما
مدل AIDA  چیست؟مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
چالش های برندسازی یک محصول
بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و
افزایش سهم بازار با برندسازی
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
مدل AIDA برای افزایش فروش
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان