marketing,branding,sales,negotiation

مهندسی فروش

  مهندسی فروش  بازاریابی جهانی

·   مهندسی فروش  جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی

·  شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی

·   مهندسی فروش  در صادرات و واردات

·   مهندسی فروش و خطوط تولید

·  تحقیقات بازاریابی فعالیت های پیشبردی

·   مهندسی فروش  تبلیغات

·   مهندسی فروش  رسانه های تبلیغاتی

·   مهندسی فروش  روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی

·   مهندسی فروش  قیمت گذاری

·   مهندسی فروش و موسسات خدماتی

·   مهندسی فروش ، برندینگ و نام و نشان تجاری

·   مهندسی فروش و کانال های توزیع

·   مهندسی فروش  و بازاریابان

·   مهندسی فروش  و کارکنان فروش

·   مهندسی فروش  و حقوق و مزایای کارکنان فروش

·   مهندسی فروش  مویرگی

مطالب مرتبط
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
تعریف مهندسی فروش:هنگامی‌که از واژهٔ مهندسی برای توصیف پدیده‌ای استفاده می‌کنیم، به عملی اشاره داریم که مبتنی بر آمار و اعداد و ارقام و محاسبات است. انجام عمل فروش نیز ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش فروشگاه
به نام او که همه هستی از اوست       مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش ...
ادامه ی مطلب
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش مهندسی فروش، تکنیک های افزایش فروش، مهارت های فروش کتاب مهندسی فروش به چاپ ششم رسید   موضوعات مرتبط: مدرسه فروش ایران، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، انجمن مهندسی فروش و ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
روشهای افزایش فروش
جذب مشتری و افزایش فروش
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
تعریف مهندسی فروش
فهرست کتاب مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش