marketing,branding,sales,negotiation

مقالات مدیریتی

استراتژی محصول جدید

استراتژی محصول جدید

استراتژی محصول جدید شاید ساده به نظر برسد، اولین چیزی که در مورد هر محصول جدیدی به ذهن خطور می کند این است که باید یک استراتژی داشته باشیم، البته این موضوع در کشور ما جدید است و باز هم …

ادامه متن »

افزایش اثربخشی افراد در سازمان و شرکت

Businessman working with documents in the office

۱- رفتار سازمانی   رفتار سازمانی در سه سطح فردی، گروهی و سازمانی مورد بررسی قرار می گیرند.  البته این سه سطح به صورت مجزا نیست بلکه رفتار در سه سطح در ارتباط با هم مورد تجزیه و تحلیل قــرار         …

ادامه متن »

افزایش کارایی و اثربخشی سازمان

Business & Finance khooyeh ir (27)

بهبود سازمانی Organizational Development بهبود و بازسازی سازمان براساس محیط متغیر امروز و زمینه ای که علوم رفتاری کاربردی به وجود آمد مطرح گردید. تغییرات سریع در محیط سازمانها که با دگرگونی محیط های اجتماعی همراه بود منجر به تغییرات …

ادامه متن »

نحوه ی ایجاد تغییر و بهبود سازمان و شرکت

Business & Finance khooyeh ir (6)

تغییر و بهبود سازمانی عوامل محیطی باعث می شوند که مدیران ، برنامه هایی را در جهت ایجاد تغییرات جامع یا فراگیر در سازمان به اجرا در آورند . عواملی که موجب ایجاد تغییر سازمانی می شوند عبارتند از : …

ادامه متن »

ساختار سازمانی

130515170512Human-Resource-Management

ساختار سازمانی   ساختار سازمانی چیست ؟ چینش واحد های مختلف  سازمانی جهت پیشبرد اهداف سازمانی هدف این فصل : تاثیر انواع ساختارهای سازمانی روی رفتار و نگرش کارکنان شش عامل مورد مطالعه در ساختار سازمانی به این شرح می …

ادامه متن »

نحوه ی مدیریت جلسه

alikhooyeh (16)

مدیریت‌ اثربخش‌ جلسات‌   مولف/مترجم: صمد عالی‌ ‌امروزه‌ عواملی‌ چون‌ بزرگ‌ شدن‌ سازمانها، پیچیدگی‌ ساختار و فعالیتهای‌ آنها، افزایش‌ متغیرهای‌ محیطی‌ تاثیرگذار و… مدیران‌ را ناگزیر کرده‌ است. برای‌ انجام‌ بهتر وظایف‌ و اداره‌ موثر سازمان، از سایر اعضا کمک‌ …

ادامه متن »

مطالب مرتبط
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي  آگاهي‌ها و تفكر استراتژيكStrategic thinking and Awareness  هدف: از آنجا كه آينده جهان در قرن بيست و يكم آكنده از رقابت، توسعه بازارهاي نوظهور، عوامل ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های بازاریابیاستراتژی‌های بازاریابی پنج استراتژی که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به شرح زیر می‌باشد. این استراتژی‌ها ‌مستقل از یکدیگر نیستند، می‌توانند به طور ترکیبی یا جداگانه ...
ادامه ی مطلب
هرگز خود را با سایر مدیران مقایسه نکنیداگر مدیری هستید که به تازگی سکان هدایت یک شرکت، تیم یا سازمان را در دست گرفته‌اید حتما به یاد داشته باشید که ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
مدیریت کیفت جامع
مدیریت کیفت جامعارسال توسط : علی خویه در مدیریت سازمان, مدیریت کیفیت 28 دقیقه قبل ۰ 2 بازدیدمدیریت کیفت جامع   روش اجرایی پیاده سازی مدیریت کیفت جامع- نشر پیکان: مقدمه : در سالهای اخیر، شرکتهای بزرگ دنیا برای رقابت در سطح بازار بین ...
ادامه ی مطلب
نحوه ی مدیریت جلسه
علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد مدیر عاملمشاور مدیران برتر شرکت های بزرگمشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللیمشاور ارشد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برند های معتبرنحوه ی ...
ادامه ی مطلب
افزایش کارایی و اثربخشی سازمان
افزایش کارایی و اثربخشی سازمانارسال توسط : علی خویهدر افزایش بهره وری نیروی انسانی, توانمند سازی پرسنل, رفتار سازمانی, مدیریت, مدیریت استراتژیک, مدیریت سازمان, مدیریت کارکنان و کارمندان, مدیریت کیفیت, مدیریت منابع انسانی, مقالات مدیریتتیر ۱۰, ۱۳۹۵ ۰ 35 بازدیدبهبود سازمانیOrganizational Developmentبهبود و ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
راهبردهای مدیریت روابط با مشتریبرای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین كنیدبرای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((CRM-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یكپارچه شدن بازار، ...
ادامه ی مطلب
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي
اصول و استراتژی قیمت گذاری
استراتژی‌های بازاریابی
مدیریت درست همکاران و زیر دستان
اهمیت بازاریابی داخلی
مدیریت کیفت جامع
نحوه ی مدیریت جلسه
افزایش کارایی و اثربخشی سازمان
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
راهبردهای مدیریت روابط با مشتری