فعالیت های اجرایی
سوابق آموزشی علی خویه(www.khooyeh.com تلفن همراه: 09122991608)
- مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران
- موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
- مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
- تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آكادمی توف ایران-آلمان، موسسه مشاوران، آموزشگاه مالزی، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …
- دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
- کلیه دروس مدیریتی، بازرگانی، بازاریابی و فروش MBA , DBA
- اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی
- سرپرستی اثربخش
- دوره استراتژیهای بازاریابی
- دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری
- دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری
- دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
- دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
- دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)
- دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)
- دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
- دوره تكنیكهای فرصت یابی در بازار
- رهبری اثربخش
- دوره مدیریت برند
- دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
- دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
- دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- دوره اصول و فنون مذاکره
- و …
- برگزاری كارگاههای آموزشی متعدد در حوزه مدیریت، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
- شرکت های سرمایه گذاری مانند
- شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ….)
- شرکت سرمایه گذاری الغدیر
- شرکت سرمایه گذاری شستا
- شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
- شرکت سرمایه گذاری مسکن
- و…
- شرکت های خودروسازی مانند
- آسان موتور
- شرکت مگا موتور
- شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
- گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران، فنرسازی زر و …)
- و ….
- شرکت های لوازم خانگی مانند
- گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
- ال جی
- بوش
- سامسونگ
- و…
- بانک های مختلف شامل
- بانك سامان
- بانك ملی ایران
- بانک ملت
- بانک اقتصاد نوین
- بانك صادرات ایران
- بانک پارسیان
- بانک کشاورزی
- و….
- شركت سرمایه گذاری مسكن
- شرکت پخش رازی
- شرکت های بیمه ای مختلف
- بیمه شهر
- بیمه ملت
- بیمه آسیا
- بیمه البرز
- بیمه ایران
- بیمه پاسارگاد
- بیمه پارسیان
- و….
- شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
- مخابرات استان تهران
- ایرانسل
- همراه اول
- مخابرات استان قم
- مخابرات مشهد
- رایتل
- شرکت های فولادی مانند
- شرکت فولاد مبارکه
- شرکت فولاد خوزستان
- شرکت ذوب آهن اصفهان
- و ….
- شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
- شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
- شرکت نفت آبادان
- شرکت نفت ملی ایران
- شرکت گاز استان های مختلف
- پارس جنوبی
- و…
- شرکت های لبنیاتی مانند
- کاله
- میهن
- پگاه در استان های مختلف
- پاک
- هراز
- و….
- روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
- روزنامه ایران
- دنیای اقتصاد
- همشهری
- پیك برتر
- پزشکی نوین
- خانواده
- خلاقیت
- موفقیت
- و…
- شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
- شیرین عسل
- مهنام
- زرماکارون
- یک ویک
- چی توز
- شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
- گلرنگ
- تولی پرس
- صحت
- پنبه ریز
- مای
- داروگر
- اتوسا
- پرژک
- و…
- شرکت های نوشیدنی مانند
- کوکا
- پپسی
- هایپ
- عالیس
- زمزم
- هافنبرگ
- ایستک
- و…
- شرکت مپنا
- شركت راهور
- شركت سیما گستر
- شركت پیشتاز طب
- پوشاك هاکوپیان
- و …
- شرکت های سرمایه گذاری مانند
سوابق مشاوره علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی ایران
ریاست انجمن مهندسی فرو ش ایران
- انجام و مشاركت مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در حوزه های مختلف مدیریت در زمینه های مختلف ، بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت تبلیغات، مدیریت و مهندسی برند، فروش و مهندسی فروش، ارتباطات و …، در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:
- مخابرات استان تهران و شهرهای مختلف
- همراه اول
- وزارت تعاون
- وزارت کار و رفاه اجتماعی
- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
- سازمان تامین اجتماعی
- شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی در شهرهای جنوبی مانند پتروشیمی آبادان، عسلویه، پارس و …
- گروه خودروسازی سایپا وایران خودرو
- ماشینسازی اراك
- تراكتورسازی تبریز
- نیروگاه اتمی بوشهر
- بانك ملت
- بانك گردشگری
- آژانس های مختلف مسافرتی
- شرکت های لبنیاتی مانند کاله، میهن و …
- شرکت های لوازم خانگی مانند ال جی، بوش، اسنوا، دوو و ….
- شرکت های مبلمان مانند ایران، خلیج فارس، خاورمیانه و ….
- کلینیک های پزشکی و مطب های مختلف پزشکان مشهور مانند دکتر دادور ، دکتر زمانی، دکتر روحبخش و …
- شرکت های ساختمانی و ساخت وساز مانند عمران و مسکن راهیان، سازه پایدار، سرمایه گذاری مسکن، آ اس پ، کیان، برج تهران، توسعه بین المللی ساختمان و ….
- رستوران ها و فست های مختلف در سراسر کشور مانند آتیشه، سوران، کلبه، جیسا و …
- شرکت های تولیدی و صنعتی مختلف در سراسر کشور مانند هپکو، افق سازه، پالمر،
- مراکز خرید مختلف در سراسر کشور مانند لاوین، خلیج فارس، دارکوب و …
- و …
- خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
- 09122991608
- گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و … ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و …. استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، استقرار مهندسی فروش و …
- خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
- مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،
- خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
- مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی،
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش - خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
- تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
- ….
- گزارش فعالیت های تیم مشاوره آموزش تحقیقات و اجرای GMAS . در چند ماه اخیر….
- ارایه مشاوره های تخصصی به یک گروه تخصصی تولیدی مواد غذایی و خوراکی
- راه اندازی سیستم توزیع و فروش مویرگی استاندارد علمی و حرفه ای برای چندین شرکت معتبر در سطح کشور
- اجرای مهندسی فروش برای چندین شرکت معتبر بازرگانی تولیدی وخدماتی
- سخنرانی در چندین سمینار مختلف در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
- اجرای سیستم هویت بصری برند و مدیریت برند برای چندین شرکت معتبر در زمینه محصولات مختلف این شرکت
- مشاوره های تخصصی در حوزه بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت و سیستم های افزایش فروش و برنامه های ترفیع برای چندین شرکت در حوزه دکوراسیون و صنعت ساختمان و صنایع صنعتی
- آموزش های مختلف در حوزه فروش
- برگزاری سومین دوره بخبگان مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیران بازاریابی و فروش نخبه
- برگزاری اولین دوره بلند مدت مدیریت پارتیزانی برای مدیران عامل مطرح کشور
- سخنرانی در سمینار اقیانوس آبی . و اجرای سیستم اقیانوس آبی برای یک شرکت معتبر در تمامی سطوح تولید خدمات فروش بازاریابی تبلیغات و …
- برگزاری کارگاه های آموزشی اجرایی در شرکت های مختلف و سازمان های معتبر
- ارایه مشاوره های تخصصی به چندین فروشگاه زنجیره ای و راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه معتبر زنجیره ای در سطح کشور- اجرای چندین پروژه چیدمان فروش و تدریس دوره های مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
- اجرای چندین پروژه تحقیقات بازار
- مشاوره و اجرای مهندسی فروش ملک و ساختمان برای چندین پروژه…
- مشاوره و اجرای چندین سیستم فروش صنعتی و بازاریابی صنعتی برای چند شرکت معتبر صنعتی
- سخنرانی در سمینار بازاریابی خدمات آموزشی و کارگاه آموزشی بازاریابی خدمات
- ارایه مشاوره های تخصصی به چندین پزشک مطرح کشور و مدیران عامل مطرح چندین برند و سازمان
مجموعه کتاب ها و محصولات آموزشی www.khooyeh.com
مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
09122991608
برای تهیه کتاب ها و محصولات آموزشی می توانید با شماره های انتشارات آگاه 66460932 و66467323 پخش رسا 66415040 و نشر دوران و دیدار 66961622 تماس حاصل نمایید.
|
نام کتاب و محصول |
مولفان |
قیمت |
ناشر |
|
|||
1 |
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات – کتابی در مورد رفتار مصرف کنندگان وشیوه های برخورد با مشتریان و ذهن خوانی مشتریان- برقراری ارتباط موثر با دیگران |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
1700 |
رسا |
|
|||
|
مدیریت استراتژیک توزیع و پخش فروش مویرگی، تکنیک ها و تاکتیک ها و استراتژی های توزیع و پخش کانال ها توزیع |
علی خویه |
18000 |
فرادید |
||||
|
مدیریت برند، مهندسی ساختار برند مدیریت نام و نشان تجاری |
علی خویه |
15000 |
ایده |
||||
2 |
شیوه های حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات- – تبلیغات تریزی – کتابی موثر وکاربردی در مورد بازاریابی خلاق و شیوه های به کارگیری خلاقیت در فروش بازاریابی ارتباطات و تبلیغات |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
1700 |
رسا |
|
|||
3 |
راز تجارت نکات ساده، کلیدی و کاربردی از تجارت، بازرگانی، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خرید |
علی خویه، مرضیه خویه، فهیمه احمدی، علیرضا خویه و … |
2000 |
مولف |
||||
|
اسرار تجار ت بین الملل در ایران کتابی ساده و کاربردی برای بازاریابی بازرگانی و تجارت بین الملل درایران نکات بسیار مهم و کاربردی برای صادرات واردات و تجارت بین الملل…. |
علی خویه |
4000 |
مولف |
||||
4 |
مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی – کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد …. |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
3200 |
رسا |
||||
5 |
بازاریابی املاک و مستغلات – راهکارهای علمی و عملی انتخاب، خرید، فروش، اجاره و رهن ساختمان ملک و آپارتمان….. کتابی کاربردی برای هر کسی که می خواهد در زندگی و کار خود به خرید فروش و معامله ملک بپردازد … |
علی خویه و فهیمه احمدی |
3500 |
مولف |
||||
6 |
سبک های تبلیغات تئوری ها و سبکهای تبلیغات کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند … این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است…. |
دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه |
2750 |
رسا |
||||
7 |
تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات- چاپ دوم در این کتاب دایره المعارفی از تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی را فرا می گیرید به طور ساده و کاربردی تمامی شیوه ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و فروش را مورد بررسی قرار داده است …. |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
3200 |
سیته |
||||
8 |
سی دی آموزشی راز تجارت(1) بیش از هزاران مقاله مطلب متن کتاب در مورد تجارت فروش تبلیغات بازاریابی خلاقیت ارتباطات و … نکات ساده، کلیدی و کاربردی از تجارت، بازرگانی، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خرید |
علی خویه مرضیه خویه علیرضا خویه |
3500 |
رسا و مولف |
||||
9 |
مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش ،طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار- یکی از مهمترین و اثرکذارترین عوامل فروش و تجارت محیط و طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار می باشد یکی از کتاب های کاربردی برای هرفردی که در کسب و کار خود که به محیط توجه دارد و اثر محیط بر کسب و کار خود را می داند |
علی خویه |
3200 |
دیدار |
||||
10 |
مهندسی فروش- از نامش پیداست مهندس و تجزیه تحلیل عوامل فروش فروشنده حرفه ای و هزاران مطلب مفید برای تمامی بازاریابی کاسبان فروشندگان وتاجران |
علی خویه |
4000 |
مولف |
||||
|
دی وی دی و نرم افزار آموزشی مدیریت و مهندسی فروش – تکنیک های فروش – فروش حرفه ای |
علی خویه |
8000 |
Gmas.ir |
||||
11 |
خلاقیت کاربردی در حل مشکلات و مسائل زندگی و کسب و کار |
علی خویه و فهیمه احمدی |
4000 |
مولف در حال چاپ |
||||
|
دی وی دی و نرم افزار آموزشی مدیریت و مهندسی خلاقیت – خلاقیت وایده یابی – تکنیک های خلاقیت |
علی خویه |
8000 |
Gmas.ir |
||||
12 |
مهندسی تبلیغات تجاری و بازرگانی |
علی خویه و فهیمه احمدی |
2500 |
مولف در حال چاپ |
||||
|
دی وی دی و نرم افزار آموزشی بازاریابی تلفنی ویزیت تلفنی و فروش تلفنی سفارش تلفنی چگونه یک بازاریاب و فروشنده تلفنی موفقی باشیم |
علی خویه |
5000 |
Gmas.ir |
||||
|
دی وی دی و نرم افزار آموزشی بازاریابی بیمه |
علی خویه |
5000 |
Gmas.ir |
||||
|
مجموعه آموزشی بازاریابی خدمات بخش رستوارن هتل گردشگری و خدمات تفریحی |
علی خویه |
10000 |
Gmas.ir |
||||
|
دی وی دی و نرم افزار آموزشی ارتباطات خلاق وموثر |
علی خویه |
5000 |
Gmas.ir |
و چندین اثر دیگر در دست تهیه ترجمه ، تالیف و اجرا ……
مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم بیش از 10 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی و اجرایی
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 10 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
marketingmanagement.mihan
blog.com
marketingmanagement.persian
blog.ir
فهیمه احمدی
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و … ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
info@khooyeh.com
fahimeh.ahmady@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ….
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی و اجرایی
آموزش راهی برای نواندیشی، دگر اندیشی و فرااندیشی
آموزش متمایز = تغییر اندیشه = تغییر رفتار= تغییر ذهن = بهبود و پیشبرد اهداف زندگی و کسب و کار
لیست سمینارها، سخنرانی ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی
نام: علی نام خانوادگي: خویه
تلفن های هماهنگی و تماس -۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – 09372991608
وب سایت: www.khooyeh.com
وبلاگ و گاه نوشته ها www.alikhooyeh.blogfa.com
- سخنران و مدرس دانشگاه
- مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های مدیریت ، بازاریابی، فروش، تبلیغات وخلاقیت
- مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما از جمله سلسله برنامه های پژواک در رادیو تجارت برنامه کلید در شبکه 5 سیما و شبکه آموزش
- مولف و مترجم بيش از 10 عنوان كتاب در زمينه ارتباطات فروش بازاريابي و تبليغات ( مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی، مهندسی ذهن وان ال پی، تریز، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی ، راز تجارت و ….
- سخنران و مدرس دوره ها و سمینارهای مختلف مدیریت ، بازاریابی، فروش،تبلیغات ،خلاقيت، روانشناسي، ارتباطات و …. ارایه بیش از 110000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی در سازمانها موسسات شرکت ها و سمینارهای مختلف
- دارای شمار زیادی مقالات منتشر شده در نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و ….
- دارای چندین سال سوابق اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی، ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه در شرکت ها مختلف و دارای سابقه ی همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی
- ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره وتحقیق در زمینه های تخصصی به رده های مختلف مدیریتی و سازمانی
- دارای دو اختراع ثبت شده
- تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات بازاریابی
- عضو هیات تحریریه نشریان مختلف اقتصادی بازرگانی و بازاریابی
- دارای تولیدات نرم افزاری آموزشي و اجرايي از جمله :راز تجارت ، مهندسی فروش،مهندسی خلاقیت
- عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMARو…عضو انجمن های بین المللی مانند DSEIو 1to 1 و WARC
- کارشناسی بازرگانی ، کارشناسی ارشد MBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت ومدرک تافل 550
- دارای سوابق، تجربه و آشنایی با زمینه های مختلف هنری و شرکت در نمایشگاه ها و مجامع فرهنگی و هنری
- · همکار افتخاري انجمن بازاريابي و تحقيقات بازار ايران وا نجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران
- ریاست کمیته انتشارات انجمن صنفی تبلیغات ایران
برخی از شرکت ها و برندهای افتخار همکاری مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی با آنها
گروه صنعتی مپنا، گلستان، هیوندای، آلفا رومئو، بیگ بیر، ایستک، ….نوکیا- سامسونگ- کاله- پگاه- البرزدارو- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت – بانک تجارت -بانک صادرات – بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد- به پخش، بستنی میهن- پخش هجرت- پخش سراسری- روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد – مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات – شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و….- فرش مشهد – مرکز توسعه کارآفرینی – پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و….. هواپیمایی آسمان ایران ایر و … دانشگاه های سراسر ایران- پتروشیمی اراک- گل گهر- ذوب آهن اصفهان- پرژک- مینو-
برخی از دوره ها کارگاه ها سمینارها و کلاسهای اجرا شده توسط علی خویه در مراکز آموزشی، سازمانها، موسسات مختلف ملی و بین المللی و برندهای معتبر کشور در مدت 6 سال گذشته تا سال 1389
نام دوره |
دوره های و کارگاه های زیرمجموعه |
برخی از شرکت ها برندها و موسسات سازمانها در شهرهای و استان ها مختلف |
ارتباطات برخی کارگاه ها به همراه خانم فهیمه احمدی |
فنون ارتباطات موثر |
قم،وزارت ارشاد،تهران، ایده پردازکوشا و … |
مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات |
اصفهان ، به اندیش، بوشهر/توسعه دانش و.. |
|
ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی |
وزارت ارشاد/قم، کیش و .. |
|
روابط عمومي و برنامه هاي ارتباطي خلاق با مشتريان |
شرکت نفت ، فروشندگان موبایل و… |
|
روابط عمومی خلاق و فعال |
سازمان بازرگانی یزد/ بوشهر/و … |
|
تکنیک های روابط عمومی |
دانشکده کارآفرینی ، تهران فکرآذین و.. |
|
ارتباطات بازاریابی بین الملل |
تهران ارشاد قم و… |
|
روانشناسی ارتباط با مشتری |
تهران ایده پردازان تهران فکر آرا تهران میتا و… |
|
تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات |
تهران میتا تهران پیرامید و… |
|
ارتباطات میان فردی و سازمانی |
پارک علم و فناوری، بوشهر سازمان بازرگانی و… |
|
سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل |
شیراز سازمان بازارگانی تهران فکرآذین و… |
|
مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه |
اصفهان پویش گرافیک اصفهان نسل فردا تهران انجمن صنفی تهران انتخاب و… |
|
زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش |
تهران سازمان مدیریت |
|
تکنیک های ارتباطات خلاق |
تهران سازمان مدیریت تهران بانک کشاورزی و … |
|
صنعت و تولید |
طراحی محصول گرافیک محصول |
تهران سونی تهران سازگار و … |
مدیریت محصول در بازار |
تهران فکر ارا و … |
|
کایزن و تکنیکهای بهره وری |
یزد جهان الکتر تهران مدیران برتر و … |
|
اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی |
تهران دیزاین برتر و مشهد پارسیان و… |
|
مدیریت تولید و مدیریت دانش |
دانشگاه آزاد |
|
مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت |
تهران نیس سرت کیش رها و … |
|
مهندسی خلاقیت در صنعت |
اصفهان بهین روش تهران مشاوران تهران دانشگاه شهید بهشتی |
|
مدیریت خط تولید |
تهران سایان |
|
چیدمان فروش و محل کار |
تهران شهروند تهران رفاه تهران کوشا |
|
مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM |
تهران فکر آذین و.. |
|
مدیریت |
سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر |
تهران سایه س شیراز و .. |
مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش |
تهران مشاوران و … |
|
تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی |
مازندران کالمر و … |
|
رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان |
دانشگاه علم و صنعت |
|
مدیریت خلاقیت و نوآوری |
تهران مدرسه فروش تبریز و … |
|
مدیریت بازاریابی |
شرکت نفت ، تهران بیمه البرز اراک بیمه البرز دانشگاه تربیت مدرس … |
|
مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش |
شیراز سازمان بازرگانی و… |
|
MBA |
تهران ماهان و…دانشکده مدیریت، دانشکده کارآفرینی |
|
بازاریابی دوره های مدرسه بازاریابی به طور جداگانه در جدول پیوست می باشد |
مهندسی بازار و بازاریابی |
بوشهر س بازرگانی کرمانشاه البرز و گرگان دانشوران … |
تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی |
دانشگاه تربیت مدرس بانک ملت و .. |
|
روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته |
آیسودا، پاک ، یام یام و .. |
|
پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش |
سنندج البرز، پرژک تهران دماوندو.. |
|
انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی |
اصفهان شرکت گاز، تهران به پخش |
|
تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی |
کیش میتا و همدان سازمان با… |
|
سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن |
تهران نیس سرت و … |
|
مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند |
انجمن دانشگاه تهران و بیمه پارسیان، ایرانسل و .. |
|
بازاریابی املاک و مستغلات |
برج بین الملل تهران |
|
تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک |
دانشکده کارآفرینی |
|
اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش |
شیراز سایه سمن ، دانشکده مدیریت و .. |
|
مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف |
تهران سایه سمن سن ایچ نستله …. |
|
تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری |
دانشگاه تربیت مدرس کاله، فرمند تهران |
|
مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت |
پخش هجرت، رازی، فرمند و … |
|
تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی |
نمایندگی ها فروشندگان ایرانسل و همراه اول و… |
|
مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع |
پخش هجرت، همدان پخش سپیدار، دانشکده مدیریت تهران و … |
|
مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM |
بیمه شهر ، بیمه پارسیان و … |
|
فروش و بازاریابی تلفنی |
تهران پاکنام معجزه و اراک سازمان بازرگانی … |
|
مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری |
گرگان شجاعی، مدرسه فروش و مدرسه بازاریابی دانشکده اقتصاد و … |
|
تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی |
مدرسه تبلیغات ، مرکز مدیریت علمی و … |
|
تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار |
مدرسه فروش ، تهران فکر آذین و .. |
|
تجارت و بازاریابی بین الملل |
شیراز سازمان بازرگانی دانشکده کارآفرینی |
|
تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری تربیت ویزیتور حرفه ای |
مدرسه فروش ، مدرسه بازاریابی، گرگان توسعه دانش، کرمانشاه بیمه کارآفرین و … |
|
شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و …) |
دانشگاه تربیت مدرس تهران فکر اذین و … |
|
بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ |
سمینار نظام توزیع پخش شیرین عسل نادری و … |
|
بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها |
مدرسه فروش ، فکرآذین |
|
تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی |
دانشکده کارآفرینی و … |
|
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری |
تهران انجمن بازاریابی، تهران انجمن صنفی و …. |
|
تحقیقات بازاریابی کاربردی |
تهران مدرسه فروش تهران مدرسه بازاریابی بوشهر سازمان بازرگانی و …. |
|
بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق |
مازندران چوب، بانک کشاورزی ، گرگان شرکت های پخش و … |
|
مهندسی ذهن مشتری |
اصفهان بهین، سنندج سازمان بازرگانی و … |
|
فروش دوره های مدرسه فروش در جدول جداگانه پیوست می باشد |
مهندسی فروش |
کلاردشت ، شرکت های پخش در سراسر ایران، |
تکنیکهای فروش حرفه ای |
همدان سازمان بازرگانی، تهران فکر آذین، شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
فروش خلاق |
میتاکیش، پیرامید شرکت های پخش مختلف در ایران |
|
طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه |
تهران شهروند، مشهد پارسیان، جهرم ، میهن، کاله، پگاه،خانه کارآفرینی پارک علم و فناوری و … شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
شکار مشتریان |
تجهیزات سنگین، پونک، شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش |
ایده، سیرجان، گل گهر، شیراز، اصفهان، یزد، همراه اول، شرکت های بازرگانی مختلف و … شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
مدیریت فروش |
فروشندگان گلرنگ، اویلا و … شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
سبک های فروش و فروشندگی |
گلرنگ پخش دانشگاه تربیت مدرس و … شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها |
سنندج ، همدان شرکت های پخش در سراسر ایران |
|
تبلیغات |
تبلیغات خلاق |
پاک، هیوندا، تولی پرس و مدرسه بازاریابی |
مهندسی تبلیغات |
گروه مهندسی تبلیغات، مرکز مدیریت علمی و … |
|
تكنيكها و تاكتيك هاي تبليغات خلاق |
اصفهان پویش، اراک سازمان بازرگانی و.. |
|
سبک ها و مکتب های تبلیغات |
اصفهان پویش، بانک سپه، |
|
مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی |
انجمن صنفی تبلیغات و … |
|
تبلیغات پست مدرن |
انجمن صنفی تبلیغات و … |
|
مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی |
گروه مهندسی خلاقیت و… |
|
مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات |
مرکز مدیریت علمی تهران، گروه مهندسی تبلیغات، دانشکده مدیریت و …. |
|
اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی |
دانشکده مدیریت انجمن علمی و …. |
|
تکنیک های تبلیغات خلاق |
فکر آذین ، اصفهان همدان سازمان بازرگانی و … |
|
مدیریت و برنامه ریزی رسانه |
روزنامه اصفهان امروز، نمایشگاه بین المللی تهران |
|
آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات |
به صبا، نگارآرین، فرزین گرافیک و … |
|
مدیریت استراتژیک تبلیغات |
سیمان سپاهان، سونی اریکسون، بوش و .. |
|
مدیریت تبلیغات |
دانشکده اقتصاد، دانشکده هنر دانشگاه تهران ، زاهدان نیرو فولادمبارکه و …. |
|
خلاقیت |
تکنیک های حل خلاق مسائل |
دانشگاه تربیت مدرس و … |
مدیریت خلاقیت و نو آوری |
دانشگاه تربیت مدرس و … |
|
روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی |
دانشگاه تربیت مدرس و … |
|
بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد |
دانشگاه تربیت مدرس و … |
|
قيمت گذاري خلاق |
دانشگده کارآفرینی و .. |
|
مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن |
دانشگاه شهید بهشتی و … |
|
فنون خلاقانه جذب مشتري |
دانشکده علم و صنعت |
|
بازاريابي تريزي و اصول تريز در بازاريابي |
دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد سوره |
|
روشهای خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید |
سوره و کیش اتیسه … |
|
مدیریت نوآوری |
دانشگاه آزاد و… |
|
دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی |
تهران همشهری دانشکده مدیریت |
|
کارگاه های خلاقیت |
مناطق مختلف شهرداری مراکز کارآفرینی |
|
خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات |
دانشگاه علمی و کاربردی کوشا |
|
تبلیغات و بازاریابی تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات خلاق |
مشهد کوشا دانشگاه تربیت مدرس |
|
روانشناسی برخی از کارگاه ها به همراه خانم فهیمه احمدی |
روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان |
دانشگاه آزاد، سوره ، کلاسنو و … |
روانشناسی فروش |
دانشگاه تربیت مدرس |
|
روانشناسی مدیریت |
دانشگاه علمی کاربردی |
|
رفتار مصرف کننده |
تهران پرشیا، خودروسازی بهمن و… |
|
آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات |
تهران پارسیان ، دانشگاه الزهرا … |
|
بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی |
دانشگاه سوره و … |
|
اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش |
مرکز مطالعات مدیریت |
علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا
- آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار میرود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.
- اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روشهای پیشرفته آموزش است.
- آیا تدریس فقط تدریس است؟
- آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟
- بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی چیست؟
انواع روش هاي آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت 0 علی خویه)
- متد چند وجهی
- الگوي تدريس / الگوي عمومي تدريس
- روش دیداری
- روش نمايشي ( نمايش علمي ) / روش آزمايشي (آزمايشگاهي)
- روش بحث گروهي
- روش ترکیبی
- روش تحلیلی
- روش ترکیبی تحلیلی
- الگوي حل مسأله (problem-solving model)
- الگوي پيش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)
- روشهاي آموزش انفرادي
- آموزش به وسيله نرم افزار شبیه سازی شده
- شیوه تحقیقی تفسیری
- روش سخنراني
- رول پلینگ
مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:
1- مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش
دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای
- o دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
سطوح آموزش |
عمومی |
ساعت |
اصلی |
ساعت |
جمع کل (ساعت) |
|||
مقدماتی |
مبانی سازمان و مدیریت |
2 |
مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی |
2 |
20 |
|||
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی |
2 |
مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات |
2 |
|||||
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی |
2 |
مبانی بازرگانی و بازاریابی |
2 |
|||||
مبانی اقتصاد و بازار |
2 |
مبانی رهبری و مربی گری |
2 |
|||||
مبانی مالی و حسابداری |
2 |
مبانی حقوق بازرگانی |
2 |
|||||
متوسطه |
اصول بازاریابی |
8 |
بازاریابی و فروش تلفنی |
4 |
60 |
|||
اصول فروش |
8 |
مدیریت هوش هیجانی در محیط کار |
4 |
|||||
اصول خرده فروشی |
4 |
مدیریت زمان |
4 |
|||||
اصول عمده فروشی |
4 |
خدمات پس از فروش |
8 |
|||||
پخش و لجستیک |
4 |
مشتری نوازی و مشتری یاری |
4 |
|||||
محیط فروش |
4 |
روانشناسی ارتباط با مشتری |
4 |
|||||
پیشرفته |
تحلیل رفتار مصرف کننده |
4 |
اصول و فنون مذاکرات فروش |
8 |
48 |
|||
تحلیل رفتار فروش رقبا |
4 |
زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی |
4 |
|||||
بازاریابی و فروش بین المللی |
4 |
فروش مشاوره ای |
4 |
|||||
فروش مصرفی و فروش صنعتی |
8 |
روشهای نوین فروش |
4 |
|||||
سازمان فروش |
4 |
فروش خلاق |
4 |
|||||
عالی |
مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: |
40 |
||||||
|
||||||||
مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید. |
||||||||
جمع کل (ساعت) |
168 |
|||||||
عمومی |
ساعت |
اصلی |
ساعت |
جمع کل (ساعت) |
||||||
مقدماتی |
مبانی سازمان و مدیریت |
2 |
مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی |
2 |
20 |
|||||
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی |
2 |
مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات |
2 |
|||||||
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی |
2 |
مبانی بازرگانی و بازاریابی |
2 |
|||||||
مبانی اقتصاد و بازار |
2 |
مبانی رهبری و مربی گری |
2 |
|||||||
مبانی مالی و حسابداری |
2 |
مبانی حقوق بازرگانی |
2 |
|||||||
متوسطه |
روش تحقیق و تحقیقات بازار |
8 |
ابزارها و تکنیکهای فروش |
8 |
56 |
|||||
تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف |
4 |
مدیریت ارتباط با مشتریان |
4 |
|||||||
تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی |
4 |
سیاستهای فروش |
4 |
|||||||
تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان |
4 |
برنامه ریزی فروش |
4 |
|||||||
مدیریت منابع انسانی در فروش |
4 |
|||||||||
اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش |
4 |
|||||||||
طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان |
4 |
|||||||||
ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش |
4 |
|||||||||
پیشرفته |
مدیریت محصول |
4 |
استراتژی های فروش |
4 |
56 |
|||||
قیمت گذاری |
4 |
مهندسی فروش |
4 |
|||||||
مدیریت توزیع |
4 |
فروش الکترونیکی |
4 |
|||||||
روابط عمومی و تبلیغات |
4 |
اصول نمایندگی ها |
4 |
|||||||
مدیریت فروش |
8 |
مدیریت تحول و نوآوری در فروش |
4 |
|||||||
عارضه یابی سازمانهای فروش |
4 |
|||||||||
تامین مالی در فروش |
4 |
|||||||||
طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه) |
4 |
|||||||||
عالی |
مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی: |
40 |
||||||||
|
||||||||||
مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید. |
||||||||||
جمع کل (ساعت) |
174 |
|||||||||
برنامه دوره های اجرا شده برای شرکت های فروش توزیع و پخش مانند پاکشو، گلرنگ، هجرت، پیرامید، به پخش، سایه سمن و …. در سال گذشته |
||||
ردیف |
نام دوره |
استاد |
تاريخ |
روز |
1 |
اصول بازاريابي |
4 / 2 |
شنبه |
|
2 |
اصول و فنون مذاكرات حرفه اي |
6/ 2 |
دوشنبه |
|
3 |
اصول خرده و عمده فروشي
|
جناب آقاي مهندس خويه |
8 / 2 |
چهارشنبه |
4 |
بازاريابي و فروش تلفني
|
جناب آقاي مهندس خويه |
11 / 2 |
شنبه |
5 |
اصول گزارش نويسي و جمع آوري اطلاعات بازار
|
جناب آقاي مهندس خويه |
13 /2 |
دوشنبه |
6 |
مديريت منطقه ويزيت
|
جناب آقاي مهندس خويه |
15 / 2 |
چهارشنبه |
7 |
اصول شناسايي و تحليل رفتار مصرف كننده |
جناب آقاي مهندس خويه |
18 /2 |
شنبه |
8 |
پخش و لجستيك |
جناب آقاي مهندس خويه |
20 /2 |
دوشنبه |
9 |
بازاريابي و فروش بين المللي |
جناب آقاي مهندس خويه |
22 / 2 |
چهارشنبه |
10 |
روانشناسي ارتباط با مشتري |
25/ 2 |
شنبه
|
|
11 |
مديريت زمان |
جناب آقاي مهندس خويه |
29 / 2 |
چهارشنبه |
12 |
روانشناسي تكنيك هاي تخفيف در فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
1 /3 |
شنبه |
13 |
روش هاي طبقه بندي مشتريان و روش هاي جذب مشتريان از دست رفته
|
3 /3 |
دوشنبه |
|
14 |
هدف گذاري فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
5 / 3 |
چهار شنبه |
15 |
مراحل فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
8 / 3 |
شنبه
|
16 |
اصول و مهارت هاي كار تيمي |
10/ 3 |
دوشنبه |
|
17 |
روش هاي خلاقيت و نوآوري در فروش
|
جناب آقاي مهندس خويه |
12 / 3 |
چهار شنبه |
18 |
تحليل رفتار فروش رقبا |
جناب آقاي مهندس خويه |
17 / 3 |
دوشنبه |
19 |
مديريت هوش هيجاني در كار |
19 / 3 |
چهار شنبه 16:30-18:30 |
|
20 |
ويزيت مويرگي |
جناب آقاي مهندس خويه |
22 / 3 |
شنبه |
21 |
تكنيك هاي بازارگرمي و فضاسازي فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
24 / 3 |
دوشنبه |
22 |
مهارت هاي دفاع كلامي در فروش و زبان بدن |
26 / 3 |
چهار شنبه |
|
23 |
راه كارهاي ويزيت در شرايط سخت و كسادي بازار روش هاي مقابله با ترفند مغازه داران در فروش
|
جناب آقاي مهندس خويه |
29 / 3 |
شنبه |
24 |
اصول صندوق داري و نقدينگي
|
جناب آقاي مهندس خويه |
31 / 3 |
دوشنبه |
25 |
ترفيعات و مشوق هاي فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
2 / 4 |
چهار شنبه |
26 |
مشتري مداري و تكنيك هاي ارتباط با مشتري |
7 / 4 |
دوشنبه
|
|
27 |
ارتباط اثربخش
|
جناب آقاي مهندس خويه |
9 / 4 |
چهارشنبه |
28 |
سفارش گيري و مديريت سفارش تكنيك هاي فاكتورنويسي |
جناب آقاي مهندس خويه |
12 / 4 |
شنبه
|
29 |
خدمات پس از فروش |
14 / 4 |
دوشنبه |
|
30 |
بودجه بندي فروش |
جناب آقاي مهندس خويه |
16 / 4 |
چهارشنبه |
31 |
فروش مشاوره اي –مسائل حقوقي در فروش |
21 /4 |
دوشنبه
|
|
32 |
برگشت از فروش |
|
23 /4 |
چهارشنبه |
33 |
چيدمان فروشگاه |
جناب آقاي مهندس خويه |
26 / 4 |
شنبه |
34 |
اصول انبارداري |
28 / 4 |
دوشنبه |
|
35 |
حسابداري فروش و كنترل موجودي |
30 /4 |
چهارشنبه |
بسمه تعالی
منشور مدیریت ایران
مدرسه بازاریابی و فروش ایران
کلینیک تخصصی آموزش مدیریت، بازرگانی، تجارت، بازاریابی، فروش و تبلیغات
مشاوره، آموزش، تحقیق، اجرا
کارگاه های تخصصی و خصوصی استاد علی خویه و همکاران
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
با روش های اجرایی، کارگاهی، کاربردی، علمی و به روز دنیا
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
****
یک نیروی انسانی تربیت شده خوب، بهترین سرمایه سودآور، برای هر سازمانی است. در قرن حاضر آموزش به عنوان یکی از شریان های اصلی تمامی شرکت ها و سازمان های سطح پنجم درآمده است. طبق آخرین تحقیقات موسسه ماساچوست، تحقیقات 13 ساله آقای رابین سینگر و تحقیقات 11 ساله آقای لوینسون، در مورد سازمان های و شرکت های موفق دنیا که ثابت شده است که این سازمان ها و شرکت ها، اولا هیچ وقت از آموزش دست برنداشته اند. ثانیا همیشه دنبال آموزش اثربخش بوده اند. آموزش اثربخش مانند یک ویروس آرام و آهسته، به تمام شریان های این شرکت ها نفوذ کرده و ناگهان این شرکت ها و سازمان ها را متحول نموده است[1].
فراگیران، مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. در این کارگاه ها مدیران، بازاریابان، فروشندگان و کارمندان ساخته می شوند. در هر قالبی فراگیران به صورت حرفه ای پرورش داده می شوند. تمامی سیلابس ها، دوره ها و تمرین های کارگاه ها بر اساس مطالعات دانشگاه های کاربردی در سراسر دنیا تهیه و تدوین شده است .
****
مهارت های مورد نیاز خود را چگونه کسب کنم؟ کارکنان با چه مهارت ها، دانش ها و روش هایی می توانند حرفه ای بوده و باعث افزایش بهره وری و کارایی در شرکت و سازمان شوند؟ آیا با آموزش می توانم بهره وری و کارایی کارکنان خود را افزایش دهم؟
چگونه دانش، مهارت و نگرش خود را در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، ارتباطات، مذاکره، برند و تبلیغات ارتقا دهم؟ چگونه یک نابغه فروش باشم؟ یک مدیر حرفه ای چه خصوصیات و ویژگی های دارد؟
چرا در جلسات مذاکره کنترل ندارم چرا اعتماد به نفس من پایین است چرا مدیریت زمان ندارم …..
چرا نمی توانم چیز ها را که در کتاب ها و دانشگاه ها یاد گرفته ام اجرا کنم؟
چرا تن صدای من ضعیف است ونمی توانم مذاکره خوب داشته باشم،
چگونه مهارت های خود را بالا ببریم؟ چگونه در کارگاه های آموزشی مناسب اثربخشی آموزش خود را بهبود بخشیم؟
چگونه می توانم سبک مدیریتی خوبی داشته باشم؟
با دیگران چگونه برخورد کنم که بیشترین تاثیر را داشته باشم….
چگونه یک فروشنده و بازاریابی حرفه ای باشم…
چگونه فروش خود را افزایش دهم…
برای بهبود فروش و بازاریابی چه فعالیت هایی انجام دهم…
برای جذب مشتریان بیشتر چه راهکارهایی وجود دارد…
****
استاد علی خویه www.khooyh.com
یک فرد اجرایی، دانشجوی DBA مجازی هالوی لندن،کارشناس ارشد بازاریابی و MBA، مدرس دانشگاه، مولف و مترجم بیش از 11 عنوان کتاب بازاریابی، مدیریت، تبلیغات، برند، خلاقیت، فروش و ارتباطات و بیش از 15 سال تجربه اجرایی در زمینه ویزیتوری، فروشندگی، مدیریت، فروش، بازرگانی، روابط عمومی و تبلیغات و عضو هیات مدیره، قائم مقام مدیر عامل و معاونت های مختلف و مشاور سازمان های و شرکت های معتبر ملی و بین المللی …..
… مهمان و کارشناس برنامه های مرتبط در صدا و سیما…
مزیت رقابتی ایشان این است که تحصیلات آکادمیک خود را در کنار امور اجرایی به عنوان دو بازوی مهم داشته است…..
برخی از کتاب های ایشان به عنوان کتاب مرجع مورد استقبال قرار گرفته و به چاپ سوم و چهارم رسیده است….وبرخی دیگر از کتاب های ایشان به عنوان اولین کتابی است که در آن صنعت به چاپ رسیده است. [2]
یکی از کتابهای ایشان در دانشگاه های ایران به عنوان منبع درسی تدریس می گردد.
یکی از کتاب های ایشان در دانشگاه سوربن ترجمه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
ایشان تجربه، تدریس، مشاوره، آموزش، سمینار، سخنرانی و کارگاه آموزشی در بیش از 400 شرکت مختلف ملی بین المللی در سطوح مختلف کوچک و بزرگ را داشته و موفق شده است تاکنون بیش از 800000 نفر ساعت آموزش به شکل های مختلف خصوصی گروهی سمینار کارگاه آموزشی و … در سراسر ایران ارایه نماید ایشان بیش از 100 ها مقاله و تحقیق و پرژه اجرایی برنامه بازاریابی برنامه تبلیغات برندسازی و … داشته است در صدها سمینار بزرگ ملی و بین المللی سخنرانی داشته است تاکنون بیش از 40000 ساعت سخنرانی، تدریس، مشاوره و تحقیق در سراسر ایران و چندین کشور خارجی داشته است…
ایشان فردی بسیار فعال، شوخ، مردمی و مهربان بوده و در کارشان بسیار پرتلاش و جدی هستند به طوری که اولین کتاب خود را در دوران لیسانس به چاپ رساندند که موجب تقدیر و تشکر در جشنواره خوارزمی شدند و تاکنون دو اختراع ثبت شده داشته همچنین عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی دنیا همچون ESOMAR, 1to1,WARC و…. می باشند.
از کودکی در مغازه پدرشان بزرگ شده، خاک فروشندگی و بازاریابی را از کودکی بر پیشانی خود دیده و تجربه کرده و از همان دوران درگیر کار اجرایی بوده است. رزومه فعالیت های اجرایی، پژوهشی، آموزشی و مشاوره ای ایشان را می توانید از وب سایت دریافت کنید.
مجلات و روزنامه های مختلف با ایشان مصاحبه های گوناگونی انجام داده اند.
ایشان با توجه به تسلط خود به زبان و ارتباط با دانشگاه ها و سازمان های بین المللی و عضویت در انجمن های بین المللی و دسترسی به مقاله ها و تحقیقات به روز دنیا در مورد مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت مشاور دائمی و خصوصی بسیاری از مدیران کوچک و بزرگ و مشهور ملی و بین المللی می باشند و بسیاری از مدیران در جلسات مشاوره خصوصی از تفکرات خلاقانه و به روز ایشان استفاده می کنند.
هم اکنون ایشان مشاور مدیران عامل معتبری در ایران و خارج از ایران می باشند.
ایشان به عنوان مولف کتاب مهندسی ذهن و ان ال پی و حضور در کارگاه های خصوصی موسسات و سازمانهای معتبر مدیرساز فرشنده ساز و بازاریاب ساز روش هایی را فراگرفته که می تواند تحول عجیب درونی، احساسی، عاطفی، رفتاری، عصبی، کلامی و ذهنی در افراد ایجاد کند با ارایه این تجربیات در چندین سمینار داخلی و کارگاه های تخصصی با چندین مدیر این شیوه های را اجرا کرده است[3]
*رزومه ایشان در وب سایت های مختلف قابل دسترسی است فقط کافی است کلمه ((علی خویه)) را در موتورجستجوگر google یا yahoo درج نمایید.
*دراین کارگاه ها که همراه با تمرین های سخت رفتاری، بدنی، کلامی و ذهنی می باشد. نقاط ضعف هر فرد برطرف شده و با غالب آمدن به موارد در رفتار بدنی کلامی غیرکلامی عصبی حسی به طور کاملا حرفه ای عمل نماید.
*به صورت کاملا کارگاهی همراه با تقویت نیروهای ذهنی و بدنی ….
* تغییرات رفتاری، نگرشی، ذهنی، هیجانی زبانی عصبی کلامی و غیرکلامی این فراگیران به شکل شگفت انگیزی تغییر یافته و بیشتر این مدیران از چنان رشدی در فروش، بازاریابی، بهبود و سودآوری، ارزش آوری و بهره وری برخوردا شده اند که همچنان این دوره ها را ادامه می دهند و هر ماه چندین ساعت درمحل کار خود از مشاوره ها و تکنیک های کاربردی مهندس خویه استفاده می کنند.
*برنامه آموزشی برای فراگیران محترم شرکت که اخیر اجرا شد این شرکت از برندهای برتر کشور می باشد این مدیر عامل با مراجعه از عدم تاثیر گذاری کارکنان خود ناراحت بوده و از شیوه مذاکره کارکنان احساس ناراحتی می کردند و پرسنل آنها از بهر وری لازم برخوردار نبودند؟
4 ساعت کلاس برای تمرین قاطعیت همراه با تمرین های خاص صدایی و زبان بدن
2 ساعت تست های اعتماد به نفس
3 ساعت تمرین های اعتماد به نفس
4 ساعت کلاس کارگاهی تاثیرگذاری و تکنیک های تاثیر گذاری
6 ساعت آموزش مدیریت اثربخش و تکنیک های رهبری موثر
4 ساعت مذاکره حرفه ای همراه با تمرین عملی به شکل مطالعه موردی
4 ساعت تفسیر زبان بدن و اصول مذاکره حرفه ای بازرگانان بزرگ
1 ساعت تمرین های مدیریت زمان و اجرای آن د رمحل کار
1 ساعت مدیریت تغییر و اجرای آن در محل کار
*برنامه آموزشی برای فراگیران فروش و بازاریابان یک شرکت بازرگانی بین المللی
4 ساعت تکنیک های فروش حرفه ای
4 ساعت تکنیک های مذاکره حرفه ای و مهارت های زبان بدن
4 ساعت تمرین در صوتی و بدنی در کنار دریای خزر و سونا جهت بهبود قاطعیت و اعتماد به نفس
4 ساعت تمرین عملی در بازار مولوی و شوش تهران جهت تکنیک های شکار مشتریان
4 ساعت تمرین حرفه ای زبان انگلیسی با یک مدرس حرفه ای زبان
- برنامه آموزشی مدیر عامل یک شرکت بزرگ تولیدی با یک کارخانه 20000 متری در جاده مخصوص کرج که همچنان از مشاوره ای اختصاصی بهره می گیرد.
12 ساعت اصول و تکنیک های بازارگرمی بازاسازی و بازاریابی
4 ساعت مهارت های رهبری و ایجاد انگیزه در کارکنان
4 ساعت مذاکره پیشرفته
6 ساعت مهارت رفتار سازمانی
نظرات نوشته ها و گفته ها
مصاحبه مجله خلاقیت با آقای علی خویه و همسرش http://khooyeh.com/
عضویت در انجمن مهندسی فروش استاد علی خویه—عضویت در انجمن مدیریت بازاریابی استاد خویه—-
عضویت در انجمن مهندسی بازاریابی استاد خویه—-
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و در محل:
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کاراجرایی
3- تحقیقات نشان داده است که آموزش ضمن خدمت از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار است
4- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
5- آموزش ضمن خدمت پرسنل، آموزش، اجرا و تغییر رفتاری در محل
6- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
7- …
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های 09123998027 و 09122991608 و 09372991608 تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های info@khooyeh.com, khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.com
در ارتباط باشند.
در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان 09122991608 می باشد.
برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. چون آموزش نوعی سرمایه گذاری است. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است؟ چگونه یک آموزش می تواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید با مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره ها و آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.
آقای علی خویه یکی از سخنرانان و مدرسان متدهای آموزش به آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می باشد و تاکنون در چند سمینار بزرگ چند صد نفری به مدیران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و مشاوره ای، مطالبی زیادی ارایه نموده و موسسات آموزشی تحقیقاتی و مشاوره ای از نظرات ایشان استفاده می نمایند.
علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا
- آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار میرود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.
- اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روشهای پیشرفته آموزش است.
- آیا تدریس فقط تدریس است؟
- آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟
- بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی چیست؟
انواع روش هاي آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت 0 علی خویه)
- متد چند وجهی
- الگوي تدريس / الگوي عمومي تدريس
- روش دیداری
- روش نمايشي ( نمايش علمي ) / روش آزمايشي (آزمايشگاهي)
- روش بحث گروهي
- روش ترکیبی
- روش تحلیلی
- روش ترکیبی تحلیلی
- الگوي حل مسأله (problem-solving model)
- الگوي پيش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)
- روشهاي آموزش انفرادي
- آموزش به وسيله نرم افزار شبیه سازی شده
- شیوه تحقیقی تفسیری
- روش سخنراني
- رول پلینگ
مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:
مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش
مبالغ سرمایه گذاری شما در کارگاه های آموزشی استاد خویه
خدمات اجرای کارگاه های تخصصی در محل، مشاوره های و امور اجرایی همراه با گواهی نامه معتبر از استاد خویه
فرایند |
زمان و برخی از شرایط |
سرمایه گذاری ( تومان) قابل مذاکره |
|
1 |
مشاوره اولیه و آسیب شناسی سازمانی و گردآوری اطلاعات اولیه و مصاحبه اولیه با مدیران و کارکنان و ارایه راهکارهای اولیه جهت آسیب شناسی و عارضه یابی در تمامی سطوح |
1 الی 3 ساعت |
در تهران: 650000 خارج از تهران: 1400000 قابل مذاکره |
2 |
برنامه ریزی اختصاصی، سرفصل بندی، نیازسنجی، تهیه متریال های آموزشی جهت اثربخشی بیشتر دوره و تخصصی نمودن سرفصل های ویژه سازمان شما جهت اثربخشی آموزش و حل مسائل سازمان از طریق آموزش |
6 ساعت |
750000 تومان |
3 |
کلاس های سطح کارشناسان و فروشندگان تعداد از 1 نفر الی 20 نفر |
بستگی به میزان نیاز آموزشی قابل مذاکره |
در تهران:هر ساعت از 80000 تا 250000 قابل مذاکره برای همکاری بلند مدت خارج از تهران: هر ساعت از 150000 تا 350000 قابل مذاکره برای همکاری بلند مدت |
4 |
کلاسهای آموزشی و کارگاهی بر حسب تعداد نفر به ازای هر نفر در هر ساعت |
بستگی به میزان نیاز آموزشی قابل مذاکره |
هر نفر ساعت از 20000 تومان تا 50000 تومان |
5 |
کلاس ها و کارگاه های بین 20 تا 60 نفر |
بستگی به میزان نیاز آموزشی |
در تهران:هر ساعت 120000 تا 350000 قابل مذاکره برای همکاری بلند مدت خارج از تهران: هر ساعت از 200000 تا 400000 یک روز 2300000 قابل مذاکره بر اساس شرایط و زمان |
6 |
سمینارهای بیشتر از 60 نفر |
بستگی به میزان نیاز آموزشی |
در تهران: هر ساعت 165000 تا 500000 قابل مذاکره برای همکاری بلند مدت در استان های دیگر: قابل مذاکره بر اساس شرایط و زمان |
6 |
مشاوره های بازاریابی، فروش، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت و …. ( تلفنی و حضوری) |
بستگی به میزان نیاز آموزشی |
به طور کلی مشاوره هر ساعت بین 1000000 ریال 7000000 ریال که قابل مذاکره می باشد. |
7 |
اجرای برنامه ها و سیستم های مدیریت، بازاریابی ، فروش، تبلیغات و …. سازماندهی و برنامه ریزی های فروش و بازاریابی و …. |
بر اساس مذاکرات و پیشنهادیه ارایه می گردد. |
|
8 |
اجرای کلیه امور تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، بانک های اطلاعاتی، فروش، توزیع، کلوپ مشتریان، CRM و … |
بر اساس مذاکرات و پیشنهادیه ارایه می گردد. |
|
9 |
کارگاه های خصوصی در محل به ازای هر نفر در روز 150000 تومان تا 500000 ریال |
بستگی به میزان نیاز آموزشی |
کلاس های خصوصی در محل بین 3 الی 10 نفر برای هر دوره و کارگاه تخصصی قابل اجرا می باشد. به ازای هر نفر با توجه به شرایط و دوره درخواستی |
نکته : تمامی هزینه ها و سرمایه گذاری ها بر اساس سازمان، استان، نوع صنعت، تعداد فراگیران، نوع سرفصل، نوع مشارکت آن سازمان، نوع برنامه و عملیات اجرایی و مدت دوره و همکاری قابل مذاکره می باشد. برخی از سرفصل های سازمان های مختلف در ادامه ارایه شده است. برای دریافت سرفصل های دیگر لطفا تماس حاصل فرمایید. |
[1] . علی خویه، متد های آموزش در مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات 1389
[2] . برگرفته از مصاحبه های روزنامه شرق، شبکه 6 سیما، رادیو جوان، رادیو تجارت و خبرگزاری دانشجویان ایران
[3] . برگرفته از مصاحبه های روزنامه شرق، شبکه 6 سیما، رادیو جوان، رادیو تجارت و خبرگزاری دانشجویان ایران