سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع

– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش

ارتقای بینش

–    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش

– انواع توزیع در کنار فروش

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع

–    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش

–    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع

–    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور

–    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
–        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
–        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش

–    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع

–    10 نقطه کور در مدل فروش و توزیع

–    10 اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع

–    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های مدل فروش تلفنی

–    پیگیری و ارزیابی مدل فروش

–    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–    چاشنی های مدل فروش

–    مدل فروش خلاق

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

همراه با ارایه مدرک معتبر

استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

علی خویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *