دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
- ژوئن 22, 2015
- علی خویه
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا ساختن مدیران .کارشناسان فروش با تکنیک .ارتباطات مختلف فروش واصول ارتباطات
|
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی : -معرفی بازاریابی به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت بازاریابی و فروش – برنامه ریزی ومدیریت فروش در سطح ستادی – فروش حضوری و ارتباطات(عملیات فروشنده) – سهم بازار و چگونگی حفظ و افزایش آن – 20توجیه برای فروش موفق – شرح شغل مهارتها و شرح وظایف فروشنده سرپرست فروش و مدیر فروش – اشاره به مهندسی فروش – تکنیک های افزایش فروش و سهم بازار – اصول طراحی استراتژی فروش – پرسش و پاسخ |
|||||||||||
نحوه برگزاری پودمان آموزشی: حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس q کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دوروز یا 16ساعت
|
علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم علی خویه، بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش در ایران، عضو انجمن های ملی و بین المللی کشور، مشاور فروشگاه های معتبر کشور،
1- اجرای چند پروژه چیدمان فروش در شهرهای تبریز، کرمان، اهواز، کرج، مشهد و …
2- استقرار فروشگاه زنجیره ای در زمینه های مواد غذایی پوشاک لوازم خانگی هایپر و …. در چندین استان مختلف در سراسر کشور
3- آموزش چیدمان فروش مرچندایزینگ و فروشگاه داری برای فروشگاه های معتبر کشور
4- ارتقا فروش و پیشبرد فروش بیش از دهها فروشگاه در سراسر کشور
5- طراحی جشنواره های فروش برای فروشگاه های معتبر کشور در چندین استان
اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه ها، مرکز خرید و هایپرمارکت ها
مشاوره و تدریس
علی خویه
khooyeh@gmail.com
09122991608
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی —اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا
توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir
برای افزایش فروش یک مرکز خرید و هایپر مارکت چه باید کرد؟
مهندسی فروش فروشگاه ها و مراکز خرید
ارتقا فروش فروشگاه های زنجیره ای
علی خویه 09122991608
ما راهی مطمئن برای افزایش فروش شما هستیم…
گروه مشاوره و اجرای GMAS با مدیریت علی خویه
09122991608
Khooyeh@gmail.som
اجرای و طرح ریزی مهندسی فروش
برندسازی و افزایش فروش
افزایش مشتریان و وفادارسازی آن ها
کلاس های آموزشی
سمینارها و همایش های آموزشی
دوره های آموزشی
علی خویه،
ریاست انجمن برند ایران، مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
بهترین شیوه بازاریابی و بازارسازی هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای چیست؟
چگونه می توان مشتریان هایپر مارکت ها و فروشگاه ها را افزایش داد
روشهای وفادارسازی مشتریان فروشگاه های بزرگ چگونه است
سمینار بزرگ هایپرمارکتینگ
سخنران علی خویه
www.khooyeh.com
ما فروش شما را متحول می کنیم
انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
آشنایی با انبار و انواع آن در فروشگاه و مرکز خرید ها آشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه اصول استاندارسازی چیدمان |
2 |
_ |
2* |
اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا به انبار) |
2 |
_ |
3 |
وظایف انبار دار و مسول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید ( شرح وظایف ، حفاظت کالا ، تدارکات ) |
2 |
_ |
4 |
، چیدمان و طبقه بندی انبار ( ساختمان ، تجهیزات ، چیدمان کالا و اقلام و تقسیم اجناس ) |
2 |
_ |
5 |
اصول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید طبقه بندی اجناس موجود در انبارو ورود و خروج کالا به انبار |
2 |
_ |
6 |
نرم افزار رایانه ای انبار داری و چیدمان |
_ |
4 |
7 |
بررسی موجودی انبار ( شمارش ، سفارش کالا ، مفقودی و انبار گردانی ) |
4 |
_ |
8 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
2 |
_ |
9 |
کارورزی |
_ |
4 |
جمع کل: 24 ساعت |
16 |
8 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول تست و امتحان ات انبارداری * پیش نیاز: دیپلم متوسطه استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608 کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
ایمنی و بهداشت در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
کارهای روزانه در بخش های مختلف |
1 |
_ |
2* |
اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها |
2 |
_ |
3 |
خطرات کار و پیشگیری(تست و امتحان ات نظافت، کار در ارتفاع، کار با تجهیزات الکتریکی، باز کردن گرفتگی راه های خروجی آب، کاربرد مواد شیمیایی، برق گرفتگی) |
2 |
_ |
4 |
حوادث طبیعی(سیل، زلزله، طوفان و ….) |
1 |
_ |
5 |
آتش سوزی |
2 |
_ |
6 |
آسیب دیدگی ها (ستوم مهره ها، لیز خوردن، میکرو ارگانیسم های بیماری زا، مسمومیت ، استرس، سوختگی و افسردگی و …) |
2 |
_ |
7 |
وسایل حفاظتی(ماسک، محافظ چشم و صورت، دستکش، کفش ایمنی و ….) |
2 |
_ |
8 |
کارورزی |
_ |
8 |
جمع کل: 24 ساعت |
16 |
8 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها * پیش نیاز: دیپلم استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
|
حسابداری و صندوق داری فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
تسویه حساب و خروج مشتریان از فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
2* |
حسابداری و صندوق داری در فروشگاه و مرکز خرید |
8 |
_ |
3 |
شناخت قسمت های مختلف امور مالی فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
4 |
آشنایی با نرم افزار حسابداری و مالی در فروشگاه و مرکز خرید و تجهیزات مبادله پول در صندوق |
2 |
4 |
5 |
تحویل شیفت و گزارشات صندوق |
1 |
_ |
6 |
مهارتهای فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، پوشش، آراستگی و …) |
4 |
_ |
7 |
امور مربوط به امانات و صندوق های شخصی |
1 |
_ |
8 |
گزارشات در آمد و هزینه های فروشگاه و مرکز خرید |
1 |
_ |
9 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
2 |
_ |
10 |
نگهداری مدارک شناسایی و اسناد مالی مشتریان در صندوق فروشگاه و مرکز خرید |
1 |
_ |
جمع کل: 28 ساعت |
24 |
4 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حسابداری *پیش نیاز : لیسانس (ترجیحاً حسابداری و امور مالی) – آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر
|
مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
سر فصل دروس |
|
|
|
اصول اولیه و عناصر اولیه بازاریابی |
6 |
|
|
محیط، مشتری و کانال های توزیع |
6 |
|
|
محصول و نرخ گذاری آن |
6 |
|
|
بخش ها و تحقیقات بازار |
6 |
|
|
برنامه ریزی و تحلیل بازار |
6 |
|
|
جمع کل: 30 ساعت |
|
||
استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608 دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی
|
راننده وسایل نقلیه خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
مهارت های فردی و ارتباطی (گفتار، رفتار، پوشش و آراستگی ) الگوهای رفتاری و مهارت های فردی و ارتباطی،آداب و معاشرت اجتماعی |
5 |
_ |
2 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی و آشنایی با جاذبه های استان و خرده فروشی و فروشگاهی فروشگاه و مرکز خرید (آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خدمات اجتماعی و …) |
6 |
_ |
3 |
قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی |
4 |
_ |
4* |
آشنایی با راهها و جاده های فروشگاه و مرکز خرید و نقشه خوانی |
4 |
_ |
5 |
آشنایی با خصوصیات فنی و معاینه فنی خودرو |
2 |
4 |
6 |
کمک های اولیه و ایمنی و بهداشت سفر |
2 |
4 |
7 |
مشتری مداری و نحوه برخورد با مشتریان و کارکنان |
5 |
_ |
جمع کل: 36 ساعت |
28 |
8 |
|
* مخاطبین دوره رانندگان تاکسی و اتوبوس های خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید ها، مدیر و رانندگان تاکسی سرویس ها ، رانندگان شرکت های حمل ونقل درون و برون شهری ، رانندگان تاکسیرانی شهری * پیش نیاز : آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی * فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: آشنایی با راه ها و جاده ها استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608 کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
|
بهداشت و سلامت مواد غذایی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
بهداشت فردی کارکنان تولید و ارائه غذا |
2 |
_ |
*2 |
اصول تهیه ونگهداری مواد غذایی و روش های سالم سازی سبزیجات |
2 |
_ |
3 |
بهداشت سرد خانه و انبار های مواد غذایی در فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
4 |
ویژگی روغن ها و چربیها |
2 |
_ |
5 |
گروه های مختلف مواد غذایی |
2 |
_ |
6 |
ویتامین ها ، املاح و پروتئین ها |
2 |
_ |
7 |
نقش تغذیه در سلامت و بیماری ( بیما ریهای قلبی ، دیابت ، چربی ، فشار خون و… ) |
2 |
_ |
8 |
بهداشت و سلامت مواد غذایی:( بیماری ها با منشاء مواد غذایی ، فن آوری و روش های جلوگیری از آلودگی مواد غذایی ،بهداشت در مراحل تهیه و آماده سازی مواد غذایی ، نقش کارکنان در ایمنی مواد غذایی، قوانین سازمان بهداشت جهانی برای تهیه مواد غذایی ایمن و بهداشتی) |
4 |
_ |
جمع کل: 20 ساعت |
20 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: تهیه و نگهداری مواد غذایی
استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608 کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ،درجه بندی ، طبقه بندی ) |
2 |
_ |
2* |
قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان |
2 |
_ |
3 |
تعریف تابعیت و طبقه بندی در فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
4 |
مقررات مربوط به ورود مشتریان و کارکنان به فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
5 |
حقوق مشتریان و کارکنان در ایران |
4 |
_ |
6 |
محدودیت های حقوقی مشتریان و کارکنان خارجی در ایران |
4 |
_ |
7 |
مقررات مربوط به خروج مشتریان و کارکنان از فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
8 |
آشنایی با سازمانهای خرده فروشی و فروشگاهی در ایران |
4 |
_ |
9 |
آشنایی با سازمانهای بین المللی خرده فروشی و فروشگاهی |
2 |
_ |
جمع کل: 24 ساعت |
24 |
_ |
|
*معرفی مدرس مورد نظر در یک درس برای برگزاری دوره: قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان *مخاطبین دوره : مدیران ، مدیران داخلی وکارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری، علاقه مندان *پیش نیاز : دیپلم متوسطه استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608 کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
روابط عمومی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ، طبقه بندی و درجه بندی ) |
2 |
_ |
2 |
بایگانی ، آمار و گزارشات بخش روابط عمومی |
2 |
_ |
3 |
تجهیزات ادارای ( کامپیوتر ، فاکس ، اسکنر، پرینتر، فتوکپی ، پیجر ، ویدئو پرژکتور و ….) |
2 |
_ |
4* |
بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان در فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
5 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
4 |
_ |
6 |
مهارت های فردی و ارتباطی (آداب معاشرت اجتماعی ، گفتار ،پوشش، آراستگی و …) |
2 |
_ |
7 |
مقدمات برگزاری جلسات ، همایش ها و شرایط اضطراری |
2 |
_ |
8 |
استقبال و بدرقه مشتریان مهم |
1 |
_ |
9 |
معرفی انواع خدمات فروشگاه و مرکز خرید به مشتریان |
1 |
_ |
10 |
روابط برون سازمانی ( تبلیغات ، رسانه ها ، مکاتبات اداری و … ) |
4 |
_ |
جمع کل: 26 ساعت |
24 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان در فروشگاه و مرکز خرید *ساعات تدریس : 24 ساعت *پیش نیاز : لیسانس – آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط – آشنایی با کاربرد کامپیوتر مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
برگزاری دوره های آموزشی در محل کار شما
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، درجه بندی، طبقه بندی ) |
4 |
_ |
2 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
12 |
_ |
3* |
مدیریت و سرپرستی در فروشگاه و مرکز خرید |
16 |
_ |
4* |
مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
5* |
مدیریت و نظارت بر بخش محصولات داری و مشتری داری فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
6* |
مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
7 |
مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید |
16 |
_ |
8 |
زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری |
20 |
_ |
9 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
12 |
4 |
10 |
مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ….) |
4 |
_ |
11 |
قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری |
4 |
_ |
12 |
کارورزی |
_ |
50 |
جمع کل: ….. ساعت |
124 |
64 |
|
* مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار * پیش نیاز : دیپلم متوسطه –آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر * معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی در چهار درس برای برگزاری دوره:1- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری 2- فرانت آفیس3- مشتری داری * مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
|
مدیریت تشریفات و مراسم در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1* |
آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص special events |
3 |
_ |
2 |
انواع مراسم خاص ( جشنواره، نمایشگاه ، سمینار ، سمپوزیوم ، کنگره ، کنفرانس و….) |
4 |
_ |
3 |
بازاریابی و رقابت دربرگزاری مراسم |
6 |
_ |
4 |
هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم |
1 |
_ |
5 |
تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم |
2 |
_ |
6 |
طراحی مکان برگزاری مراسم |
2 |
_ |
7 |
امکانات موردنیازبرگزاری یک مراسم |
2 |
_ |
8 |
مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم |
1 |
_ |
9 |
سیستم های ارتباطی در مراسم |
1 |
_ |
10 |
طراحی دکور و صحنه در مراسم |
3 |
3 |
11 |
نحوه چیدمان صندلی در مراسم |
1 |
2 |
12 |
خدمت به افرادی با نیازمندی های خاص ( معلولین ) |
1 |
_ |
13 |
پارکینگ اتومبیل ها در مراسم |
1 |
_ |
14 |
محل ورود و خروج مشتریان در مراسم |
1 |
_ |
15 |
طراحی مکان ارائه اطلاعات به مشتری |
1 |
_ |
16 |
صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان |
1 |
_ |
17 |
پذیرش و ثبت نام مشتریان |
1 |
_ |
مدرس استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
مدیریت منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع، طبقه بندی و درجه بندی) |
2 |
_ |
2 |
بایگانی و طبقه بندی پرونده ها، آمار و گزارشات اداری |
2 |
_ |
3 |
بخشنامه، دستور العمل های مدیریتی و جلسات اداری |
2 |
_ |
4 |
محاسبه افزایش حقوق، اضافه کاری، مرخصی و ماموریت اداری، حضور و غیاب کارکنان |
4 |
_ |
5 |
بازخریدی، بازنشستگی، تغییر شغل و طبقه بندی مشاغل |
4 |
_ |
6 |
امکانات رفاهی کارکنان، امتیازات و تخفیفات، تشویقات و تنبیهات، احکام انضباطی کارکنان |
2 |
_ |
7 |
مصاحبه و تدوین پرسشنامه استخدامی |
2 |
_ |
8 |
حوادث شغلی، پیشگیی و پیگیری روند درمات کارکنان مصدوم |
4 |
_ |
9* |
قوانین کار و تامین اجتماعی |
8 |
_ |
جمع کل: 30 ساعت |
30 |
_ |
|
* * پیش نیاز : دیپلم متوسطه – آشنایی با کاربرد کامپیوتر مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1* |
مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در فروشگاه و مرکز خرید |
16 |
_ |
2* |
مدیریت استراتژیک در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری |
12 |
_ |
3 |
فن آوری های جدید در فروشگاه و مرکز خرید داری |
4 |
_ |
4 |
مدیریت و نظارت بر تاسیسات فنی و مهندسی فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
_ |
5 |
روابط عمومی فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
6* |
بازاریابی و فروش در فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
_ |
7* |
کنترل هزینه ها و تنظیم بودجه سالیانه فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
_ |
8 |
فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)در صنعت فروشگاه و مرکز خرید داری |
12 |
_ |
9 |
زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری |
16 |
_ |
10 |
سمینارو کارگاه های تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری |
_ |
12 |
11 |
آشنایی با قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی |
6 |
_ |
12 |
بازدید از فروشگاه و مرکز خرید |
_ |
4 |
جمع کل: 60 ساعت |
106 |
16 |
|
* *پیش نیاز : مدرک کارشناسی ، پنج سال سابقه کار در فروشگاه و مرکز خرید ها ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط ، آشنایی با کاربرد کامپیوتر * * هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی در چهار درس برای برگزاری دوره: * 1- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری 2- مدیریت منابع انسانی 3- بازاریابی 4- حسابداری مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
|
مدیریت پذیرش مشتری در فروشگاه و مرکز خرید (فرانت آفیس) |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
تاریخچه فروشگاه و مرکز خرید داری، سازمان فروشگاه و مرکز خرید ها، (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، درجه بندی و طبقه بندی) |
2 |
_ |
2* |
بخش پذیرش مشتری (فرانت آفیس) |
2 |
_ |
3 |
مهارت های فردی و ارتباطی(آداب معاشرت اجتماعی، ظاهر رفتار، پوشش، آراستگی و …) |
4 |
_ |
4 |
ارائه خدمات به مشتریان (آگاهی از خدمات فروشگاه و مرکز خرید ، برنامه های فروش محصولات و خدمات، انواع فروشگاه و مرکز خرید ها، شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی ، اطلاع رسانی به مشتری ، قیمت گذاری محصولات و خدمات فروشگاه و مرکز خرید و رسیدگی به شکایات و …) |
4 |
_ |
5 |
ورود و خروج مشتریان از فروشگاه و مرکز خرید (ورود و پذیرش – خروج و تسویه حساب) |
2 |
_ |
6 |
راهبری امور بخش( لوازم و تجهیزات اداری بخش فرانت آفیس، خدمات ارتباطی، پاسخگویی به تلفن، تغییر شیفت، گزارشات داخلی، اطلاعات محرمانه بخش پذیرش، آراستگی محل کار، کارت مشتریان ، اشیاء گمشده و پیدا شده، امنیت مشتریان ، دریافت پیام، راهنمایی مشتریان و …) |
4 |
_ |
7 |
آشنایی با نرم افزارهای فروشگاه و مرکز خرید داری بخش پذیرش مشتری |
2 |
_ |
8 |
ایمنی، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
4 |
_ |
9 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
2 |
_ |
10 |
آشنایی با قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی |
4 |
_ |
11 |
کارورزی |
_ |
30 |
جمع کل: 60 ساعت |
30 |
30 |
|
*پیش نیاز : دیپلم متوسطه – آشنایی با زبان انگلیسی در حد خوب- آشنایی با کاربرد کامپیوتر *فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره :فرانت آفیس استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
|
فروش و بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
تاریخچه فروشگاه و مرکز خرید داری ، سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، طبقه بندی،درجه بندی ) |
2 |
_ |
2 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
2 |
_ |
3 |
روابط عمومی درفروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
4 |
مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ،گفتار ،پوشش ، آراستگی و …) |
4 |
_ |
5 |
مهارت های فروشندگی خدمات فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
6* |
عناصر بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید داری (محصول ، قیمت ، پیشبرد فروش ،مکان توزیع ) |
4 |
_ |
7 |
روش های بازار یابی و فروش خدمات در فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
8 |
طرح های نوین بازاریابی و فروش خدمات |
2 |
_ |
9 |
قوانین ، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی |
4 |
_ |
جمع کل: 28 ساعت |
28 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: عناصر بازاریابی در فروشگاه و مرکز خرید داری * آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر – مدرک لیسانس مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف |
آموزش های تخصصی در فروشگاه ها مراکز خرید و صنعت خرده فروشی
اصول حفاظت و نگهبانی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1* |
تعریف حفاظت ووظایف نگهبانی |
1 |
_ |
2 |
تنظیم صورتجلسه ، گزارش و دفاتر نگهبانی و تعویض شیفت |
1 |
_ |
3 |
دانستنی های حقوقی |
2 |
_ |
4 |
مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ،پوشش ، آراستگی و ….) |
4 |
_ |
5 |
حفاظت گفتار و اطلاعات فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
6 |
گشت زنی و برخورد با افراد مظنون |
2 |
_ |
7 |
خرابکاری ، سرقت ، حفاظت فیزیکی و پیشگیری |
2 |
_ |
8 |
کنترل شرایط بحرانی در مراسم برگزار شده در فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
9 |
کنترل ورود و خروج وسایل و اموال از فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
10 |
آشنایی با و سایل و تجهیزات حفاظتی |
2 |
_ |
جمع کل: 20 ساعت |
20 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حفاظت و نگهبانی *پیش نیاز: دیپلم مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
|
دام تبعیض و کوچک شماری مشتری
زمانی مدیر بازاریابی و فروش یک شرکت بزرگ بودم از بخش شیشه ای دفتر مدیریت گاهی بازاریاب ها و فروشنده ها را زیر نظر می گرفتم یادم می آید وقتی یک مشتری خیلی تمیز و شیک و آرایش کرده و مرتب می آمد بازاریاب ها خوب پذیرایی می کردند و حسابی به جنب و جوش می افتادند ولی وقتی یک مشتری با چهره و لباس کمی نامرتب وارد می شد عکس العمل فروشنده ها و بازاریاب ها کاملا معکوس بود. ما برای نهایی کردن فروش شرطی داشتیم که گردش مالی مشتری را چک کنیم خیلی جالب بود نزدیک به 95 درصد مشتریانی که از دسته دوم و با چهره ها و ظاهری که شیک نبودند گردش مالی بیشتر داشته و حساب نقدی شان گاهی به میلیارد می رسید
چیزهایی که دانشگاه یاد نمی دهد و باید در بازار و در اجرا دید و یاد گرفت در تمام مدت امور اجرایی چیزهایی یاد گرفتم که شاید در کتاب ها و دانشگاه ها یاد نداده اند
از این تجربه یاد گرفتم که هیچ وقت بین مشتریان تبعیض قائل نشده و بین مشتریان فرق نگذاریم و با توجه به ظاهر مشتریان پیش قضاوت و پیش داوری که سم فروش و بازاریابی است نداشته باشیم.
پیش قضاوت و پیش داوری سم ارتباطات و مشتری مداری است
به قول حضرت علی ع : از آنچیزی که بدان امید نداری امیدوارتر باش
سمینارها کارگاه ها دوره های آموزشی مشاوره ها و تحقیقاتی که به تازگی ارایه نموده ام
سمینار بازاریابی و کیفیت در دانشکده تربیت مدرس – سمینار بازاریابی فروش تبلیغات و سی آر ام در اهواز- کارگاه آموزشی اسپانسرشیپ مدیریت و بازاریابی اسپانسر – مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران- در شرکت ها و موسسات سایپایدک ایده مپنا- به پخش- البرز- بیمه سامان -سازمان مدیریت و بهره وری- سازمان مدیریت صنعتی -سازمان مطالعات بهره وری- لاوین -نگار- سیمان فارس- مجلل -شرکت پگاه و … و در شهرهای گیلان شیراز اصفهان بندرعباس تبریز ارومیه ساری گرگان یزد سنندج و … سمینار و کارگاه آموزشی مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فروش مویرگی تکنیک های مذاکره و چانه زنی فروش حرفه ای رهبری و مدیریت فروش شکار مشتریان تحقیقات بازاریابی مهندسی ارزش سرپرستی فروش چیدمان فروش تکنیک های خلاقیت و ایده یابی باازاریابی خلاق مدیریت روابط عمومی مدیریت فروشگاه تجارت بین الملل مهندسی تبلیغات مدیریت برند و برندسازی و…
مباحث کاربردی بیشتر بازاریابی و کیفیت
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی —اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا
توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608
09372991608
راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف
راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای
هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش
توسط علی خویه www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای
مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی
مدرس دانشگاه
با بیش از 14سال تجربه اجرایی
مشاور فروشگاه های معتبر کشور
مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,
پاسخ بدید