marketing,branding,sales,negotiation

دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی

همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع پزشکی

بازاریابی پزشکی

بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت بازارگرمی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت بازارسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت بازار سنجی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پزشکی و دارویی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه كور فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    چاشنی های فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    فروش خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت برند داری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–     معاینه فنی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    سبگ های برندسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در صنعت پزشکی و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار صنعت پزشکی و صنایع وابسته  بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت پزشکی و صنایع وابسته  رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي صنعت پزشکی و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته   و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • فرايند مدلسازي در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدیریت

–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت

–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

–    مدیریت تغییر در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

–    مدیریت استرس در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

–    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

ارتقای مهارت

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

مطالب مرتبط
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
علی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core Values) را ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک ها
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع ...
ادامه ی مطلب
 7 رمز پنهان براي فروش موفقدر فروش املاک و مستغلات طــــي سالها، ما براي شناسايي مسيرهاي بي شماري كه براي فروش وجود دارد، تلاش بسيار كرده ايم: گوش دادن به ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مهندسی فروش اصول مهندسی فروش اصول مهندسی فروش و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان فروش ...
ادامه ی مطلب
مهمترین کلید فروش
IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
انجمن برند ایران
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
بازاریابی بانک ها
7 رمز پنهان براي فروش موفق در فروش
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
مهندسی فروش