بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی، بازاریابی مسافرخانه ها | فروش تور های توریستی | بازاریابی گردشگری | بازاریابی توریستی tourism marketing
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
tourism marketing
مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس : استاد علی خویه 09122991608
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
فروش و بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت تورهای مسافرتی و آژانسهای مسافرتی
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،
دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
استاد خویه: 09122991608-09372991608
برخی از سرفصل ها
روز | برخی از سرفصل ها | |
اول | مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی | |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند | ||
دوم | اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتیbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy | |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) | ||
سوم | اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی | |
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند | ||
چهارم | ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری | |
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتیبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی | ||
پنجم | پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند | |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند | ||
ششم | مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند | |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری | ||
هفتم | کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری | |
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتیstyle of branding | ||
هشتم | ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند | |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت تورهای مسافرتی و آژانسهای مسافرتی
نام و نشان سازی کاربردی در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- تعریف جدید اصول مدیریت برند– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- تفکر خلاق در برند سازی در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
– فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – مهارت هویت سازی برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی و کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده
– اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
– مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي – مهارتهای مدیریت انگيزه در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – 10 اشتباه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – فروش خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
دوره های آموزشی ویژه تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدیریت بازاریابی حرفه ای در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
فروش و بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی
– اصول مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
– اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
– روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت بازارگرمی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت بازارسازی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت بازار سنجی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده
– اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
– مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي – مهارتهای مدیریت انگيزه در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – 10 اشتباه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته – فروش خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
– بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و . . . . …..
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
……………………………………………………………………………….
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- فرايند مدلسازي در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
روز اول | روز دوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی | اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی |
11-13 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشتورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی تعمیرات نگهداری آموزش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش |
14-16 | تکنیک های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | کارگاه کارگروهی تکنیک های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش |
16-18 | کارگاه کارگروهی | انواع تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
روز اول | روز دوم | روز سوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی | فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش | مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
11-13 | انواع تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش | تکنیک های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهاتورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش | اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتیکنترل هزینه های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی |
16-18 | کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی | مدیریت کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش ، سیستم های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش و کنترل کیفیت | کارگاه کارگروهیتورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
چک لیست بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
- انواع تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت و تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
- سیستم هاتی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- نرم افزارهای تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- تکنیک های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- نگهداري صورتجلسهي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- کنترل هزینه های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
- مدیریت کارکنان تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش ، سیستم های تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش در صنعت تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی و خدمات وابسته
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت– مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت- مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش
– حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – مدیریت تغییر در موسسات آموزشی- مدیریت استرس در موسسات آموزشی- تفکر خلاق و سیستمی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی
– مهندسی فکر و مثبت اندیشی در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن- روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن
– مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
- مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
پاسخ بدید