marketing,branding,sales,negotiation

اپلیکیشن های موبایل در فروشگاه های زنجیره ای

اپلیکیشن های موبایل در فروشگاه ها
بسیاری از فروشگاه ها اپلیکیشن موبایل خود را با ویژگی های متعددی برای مشتریان خود فراهم آورده اند .
به طور مثال این امکان را به مشتری می دهد تا یک محصول را به وسیله بارکد آن اسکن و در لیست خرید خود قرار دهند، تا مشتری قبل از اقدام به خرید یک لیست کامل از خرید های خود داشته باشد. همچنین این قابلیت را نیز دارند تا بتوانند به طور خودکار مواد تشکیل دهنده یک محصول را نمایش دهند.
از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن ها این است که فروشگاه ها می توانند اطلاعیه های خود را به صورت Notification به مشتریان خود اطلاع دهند .

اپلیکیشن فروشگاه زنجیره ای


مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی —اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
http://hypermarketing.blog.ir/
مطالب مرتبط
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری CRM، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)فیلیپ کاتلر صاحب نطر نامی بازاریابی، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و ایران
وال مارتهمه ما فروشگاه های زنجیره­ای «وال مارت» می شناسیم که با شعار «هر روز با قیمت ارزان­تر» پا به عرصه اقتصادی گذاشت و جزو نخبه­ های اقتصادی برتر آمریکا ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
بر خلاف تئوری بازاریابی کلاسیک که هنرش در جذب مشتریان جدید و تاکید آن بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشیKhooyeh.irردیفنام دورهاستاد1اصول بازاریابیعلی خویه2اصول و فنون مذاکرات حرفه ایعلی خویه3اصول خرده و عمده فروشیعلی خویه4بازاریابی و فروش تلفنیعلی خویه5اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازارعلی خویه6مدیریت منطقه ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
اهمیت رضایت مشتری
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)
مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)
اهمیت بازاریابی داخلی
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
روش های برقراری ارتباط با مشتری
روش های نوین مشتری مداری
مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله