روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها
چگونه در سازمان خود بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازی کنیم؟
1- پیش از آنکه تکنولوژیCRM را به سیستم خود وارد کنید، استراتژی خود را برای تمرکز بر مشتریان تعیین کرده و بهبود ببخشید.
2- پروژه CRM خود را به قسمت های کوچکتر و اجرایی تر تقسیم کرده و گام به گام پیش روید تا با استفاده از تجاربی که در مسیر کسب می شوند، پروژه را گسترده تر نمایید.
3- هرگز حجم داده های خود را هر چند ناچیز ویا فراوان دست کم نگیرید. داده ها و اطلاعات کسب شده را بررسی کنید. جمع آوری داده ها بدون بررسی، تحلیل و تجزیه تنها صرف هزینه و وقت
می باشد.
کدام بخش پروژهCRM را اجرا می کند؟
استراتژی هایCRM و فناوری اطلاعات با هم در یک راستا حرکت می کنند و تعیین استراتژی ها تنها بر عهده یک گروه در سازمان نیست اما در حقیقت، بخش تجاری است که نرم افزارهای مربوطه را به کار گرفته و مسئولیت پروژه با آن است. البته در این میان مدیر بخش فناوری اطلاعات نقش عمده ای بر عهده دارد.
چه عاملی باعث شکست پروژهCRM می شود؟
از همان ابتدای کار، کمبود ارتباطات میان افراد دخیل در چرخه ارتباط با مشتری به تصویری ناقص از مشتری منجر می شود. ارتباطات کم و غیر موثر باعث عدم اجرای صحیح تکنولوژی توسط افراد
می شود. می توان نتیجه گرفت که ارتباطات میان افراد دخیل در پروژه عامل اصلی موفقیت یا شکست پروژه
CRM است.
CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟
دربسیاری از کسب وکارهایی که با تکنولوژی روز پیش می روند، صنایع ارتباطاتی، سرویس های مالی و اقتصادی، خرده فروشی و بنگاه های با تکنولوژی بالا.
در کدام صنایعCRM پیاده سازی نمی شود؟
در صنایع سنگین – به عنوان یک قاعده، هرچه صنعت از مشتری نهایی فاصله داشته باشد، اهمیت
CRM کمتر و کمتر می شود
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و بازاریابی (24 ساعت)
مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی
سرفصل ها و برخی از مطالب
تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و مخاطبان فروش و بازاریابی
نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی
زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی
اصول روانشناسی فروش و بازاریابی
عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی
عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی
عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی
کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی
پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی
موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی و ارتباطات
مشخصه های ان . ال. پی در بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاريابي
الف)اعصابو شبکه های عصبی
ب)زبان و زبانشناسي
ج)برنامهريزي روانی مخاطبان
نقش اعصاب و روان در فروش و بازاریابی
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی با استفاده از ضمیرناخودآگاه
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز
۳- اصل استفاده از قدرت سوال
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
۵ – اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصل مدلسازی
فرايند مدلسازي
1- اصل باورها و ارزش ها
2- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
3- اصل پیش فرض ها
4- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
5- اصل خطوط زمانی
6- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
7- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
8- اصل مدل متا در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
9- اصل مدل Score در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
10- اصل زبان بدن در فروش بازاريابي فروش و بازاریابی و ارتباطات
11- اصل دی ان ای ان ال پی
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
12- اصل مدل ميلتون
اصول شش ماده اي فروش و بازاریابی و ارتباطات در ان ال پی
رزومه اساتید:
علی خویه……………………………………………………www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
oسخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و فروش و بازاریابی
oمولف و مترجم بيش از 9 عنوان كتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمينه مدیریت، ارتباطات، بازاريابي، برند، فروش و تبليغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
oمهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، فروش و بازاریابی و بازاریابی
oارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، فروش و بازاریابی و برند
oسخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
oدارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی فروش و بازاریابی ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فروش و بازاریابی و بازاریابی دانشگاه تهران و…
دومین سمینار بزرگ مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریاندر بندر عباسبا حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللیمدرس استاد خویهبرخی از سرفصل های سمینار انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان تکنیک های جذب مشتریان بیشتر آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت تکنیکهای وفادار سازی مشتریان روشهای رضایت سنجی مشتریان آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان کارگاه کارگروهی بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت نمایش فیلم سخنران استاد علی خویه مدرس دانشگاه مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش و….
سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات مدرس علی خویه سرفصل های این دوره: اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات منشور مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات 10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی 10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی خلاق رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang) ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ارزش در تبلیغات اصل تصویر سازی ذهنی اصل مدلسازی در روابط عمومی اصل مدل TOTE در روابط عمومی و تبلیغات اصل مدل ROLE در روابط عمومی و تبلیغات اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و…. مهندسی یک کمپین تبلیغات همراه با مورد مطالعاتی نمایش فیلم و اجرای کارگاه |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری
روانشناسی ارتباط مشتری
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم مشتری مدری – اصول طرح ریزی و کار با CRM – اصول مشتری مداری حرفه ای – اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر مشتری مداری – تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری – تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان – نگرش واقعی مشتری مداری |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای مشتری مدای – مهارت های تعامل با انواع مشتریان – عناصر مشتری مداری – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان – مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان – انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها – ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان – موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران – بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان – فرایند اجتماعی مشتریان – ارتباطات درونی مشتریان – انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان – یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان – سنجش هیجانات مشتریان – مهارت شناخت مشتریان – مهارت حفظ مشتریان – مهارت تقسیم مشتریان – مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان – ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز – مهارت استفاده از قدرت سوال – مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت – مهارت تصویر سازی ذهنی – مهارت TOTE – مهارت ROLE – مهارت متا |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
باشگاه مشتریان |
واقعیت این است که شرکتهای ایرانی، بهسختی مشتری جذب میکنند؛ اما مشتریان خود را بهراحتی از دست میدهند! از اینرو، با توجه به نقش CRM در حفظ و افزایش “رضایتمندی” و “وفاداری” مشتریان، خدمات زیر را در جهت راه اندازی کلوپ مشتریان برای شرکتهای تولیدی و یا خدماتی ارائه مینماید:فواید باشگاه مشتری: با راهاندازی یک باشگاه (کلوپ) مشتری و ارائه خدمات خاص به اعضای این باشگاه: رضایتمندی مشتریانتان افزایش مییابد؛ شرح خدمات:کارشناسان شرکت خدمات زیر را در جهت راهاندازی باشگاه مشتریان واحد صنفی شما ارائه میکنند: ثبت نام از مشتریان و اختصاص کد اشتراک به آنها؛ هزینهی اجرای طرح:انجام این پروژه، هزینهی اولیهای ندارد و دستمزد شرکت بابت انجام خدمات مذکور، بهصورت درصدی از خرید اعضای این باشگاه تامین خواهد شد.
|