خدمات پس از فروش
به نام او که همه هستی از اوست
کتاب
خدمات پس از فروش
اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسان
فروش و خدمات پس از فروش ، تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و برند
انواع بیماری های فروش و خدمات پس از فروش ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
www.marketingconsulting.blogfa.com
www.marketingconsulting.persianblog.ir
1392
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت در شاخه های مختلف به ویژه فروش و خدمات پس از فروش ، بازرگانی ، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و ارتباطات
فهرست برخی از مطالب کتاب:
- مدیریت کیست مفاهیم اساسی
- مطالعه موردی…
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش چیست؟
- تعریف مدیریت و مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش یک تخصص مهارت دانش یا هنر
- هدف از مدیریت
- مدیریت مبتنی بر هدف
- اهمیت و ضرورت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش و تبلیغات
- مطالعه موردی…
- تعریف معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· فعالیتهای اصلی در فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· آمیخته فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· وظیفه ی تحقیق در فروش و خدمات پس از فروش . 14
· مدل تصمیم گیری (Decide) 14
· طبقه بندی تحقیق در فروش و خدمات پس از فروش . 14
· معاینات منجر به حل مسئله. 14
· معاینات منجر به شناسائی مسئله. 14
· سازمان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· سیستم اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش (Mis) 14
· انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14
· ویژگیهای سیستم اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش .. 14 - نقش های یک مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- وظایف مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- ارزیابی نقش حساس مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- مهندسان آکادمیک یا تجربی
- دلایل عدم اعتماد به مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مدیریت
- نمونه مطالعه موردی
- فرایند مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- تجزیه و تحلیل فرصت های فروش و خدمات پس از فروش
- تهیه خط مشی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- تهیه برنامه ها مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- فروش و خدمات پس از فروش پروژه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- برنامه های عملی
- اصول مهم انتخاب مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- سیستم پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش (DSS) 14
· ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· نقش معاینات در سیستم های اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS. 14
· تفاوتهای (Mis) و (DSS) 14
· خطاهای احتمالی در معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
· انواع طرح تحقیق.. 14
· طرح پانل.. 14
· معاینات علمی ( آزمایشگاهی ) 14
· انواع اطلاعات… 14
· انواع اطلاعات ثانویه. 14
· گزارش تحقیق.. 14
· ابزار و وسایل تحقیق.. 14
· ارائه طرح تحقیق.. 14
· تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها 14
اصول پاسخگویی به مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
شیوه رفتار با مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
رضایت سنجی مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 14
نکاتی که در جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش باید رعایت کرد. 14
ویژگی های محل معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش و تبلیغات… 14
تصمیمات اساسی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش ان فروش و خدمات پس از فروش … 14
مذاکره معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
اصول قبل از جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
اصول حین جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
اصول بعد از جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
شناسایی مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
استفاده از معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
ابزارهای مهندسان فروش و خدمات پس از فروش - انواع مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و اصول اجرای مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- سیستم های گزارش دهی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- سیستم ارزیابی فعالیت های مهندسان
- تحقیقات مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- غلبه بر موانع مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- چالش های مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- اصول فنی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- تغییر نگرش مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- معاینه فنی مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
- معاینه سیستم مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
- معاینه مشتریان مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
- معاینه کارکنان مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
- معاینه واحد فروش و خدمات پس از فروش . مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
- مدل های عارضه یابی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
- اصول پاسخگویی به مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- شیوه رفتار با مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- رضایت سنجی مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- نکاتی که در جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش باید رعایت کرد
- ویژگی های محل مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- تصمیمات اساسی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- مذاکره مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- اصول قبل از جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- اصول حین جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- اصول بعد از جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مدیریت
- نفوذ مهندسان و تکنیک های نفوذ در مشتریان
- تاسیس واحدمدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- شیوه های تعامل مالی با مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- واحداستراتژیک مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- ارتباط موثرتر با مشتریان مدیریت
- ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مدیریت و اجرای فرایندها
- کنترل رفتار مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- شناسایی مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- عوامل روانشناختی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
دلایل ترک معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
نقش معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش در بحران ها 15
معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش در شرایط سخت فروش و خدمات پس از فروش . 15
ویژگی های معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش حرفه ای… 15
نمونه فرم های بازدید معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
نمونه مطالعات موردی… 15
فروش و خدمات پس از فروش انرژی دهنده. 15
فروش و خدمات پس از فروش انگیزه بخش…. 15
خصوصیات یک جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
مذاکرات حرفه ای معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
زبان بدن در معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 15
اصول فنی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش .. 15
تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش ان فروش و خدمات پس از فروش .. 15
تغییر نگرش مشتریان فروش و خدمات پس از فروش .. 15
معاینه فنی مشتریان فروش و خدمات پس از فروش .. 15
معاینه سیستم مشتریان فروش و خدمات پس از فروش .. 15
معاینه مشتریان فروش و خدمات پس از فروش .. 15
معاینه کارکنان مشتریان فروش و خدمات پس از فروش .. 15 - استفاده از تحقیقات بازار و فروش و خدمات پس از فروش
- اطلاعاتی که مشتریان مدیریت مخفی می کنند
- دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
- منشور اخلاقی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- سوگند نامه مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- هفت رفتار ضروری مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مدیریت رابطه ای
- عوامل روانشناختی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- عوامل اجتماعی و فرهنگی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- نمونه قراردادهای مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- تفاوت ها و شباهت های مهندسان فروش و خدمات پس از فروش با انواع دیگر مهندسان
- تفاوت مهندسان اروپایی ژاپنی و آمریکایی
- تفاوت های نگرش به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- پرسش های مهندسان در جلسات مدیریت
- خصوصیات یک جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
- مذاکرات حرفه ای مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- زبان بدن در مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- الگو های مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مهندسان
- تمایز مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- مدیریت مشارکتی
- فروش و خدمات پس از فروش مدیریت و خدمات مدیریت
- جلسات دفاع مهندسان
- خط مشی های مهندسان فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش تبلیغات
- خط مشی های دفاعی مهندسان
- مطالعه موردی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش جهانی
- مدیریت جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
- شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
- مدیریت صادرات و واردات
- مدیریت خطوط تولید
- مهندسان فعالیت های پیشبردی
- مدیریت تبلیغات
- مدیریت اهداف تبلیغات
- مدیریت رسانه های تبلیغاتی
- مدیریت روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
- مدیریت قیمت گذاری
- مدیریت موسسات خدماتی
- مدیریت برند و نام و نشان تجاری
- مدیریت کانال های توزیع
- مدیریت بازاریابان
- مدیریت کارکنان فروش و خدمات پس از فروش
- مدیریت حقوق و مزایای کارکنان فروش و خدمات پس از فروش
- مدیریت انگیزه
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مویرگی
- مدیریت کارکنان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مهندسان خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
- تکنیک های خلاق در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- گروه کانون در مدیریت مشتریان
- تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
- جلسات آموزشی مهندسان
- دستور کار مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- اثربخشی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش و تبلیغات موفق دنیا
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش در 30 روز برای مشتریان خاص
- دلایل ترک مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- نقش مدیریت فروش و خدمات پس از فروش در بحران ها
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش در شرایط سخت بازار
- ویژگی های مهندسان حرفه ای
- نمونه فرم های بازدید مهندسان
- نمونه مطالعات موردی
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش انرژی دهنده
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش انگیزه بخش
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش تغییر دهنده و تحول گرا
- مهندسان تند کننده
- مهندسان ریزبین
- حل مساله و تصمیم گیری مهندسان فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش و تبلیغات
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش گذشته محور و آینده محور
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش نظم دهنده و کوتاه کننده
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش تمرکز گرا و تنوع گرا
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش استراتژی گرا و سیاست گرا
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش روش گرا و فرایند گرا
- مهندسان فروش و خدمات پس از فروش تکنیکی و مهندسان تاکتیکی
- مطالعه موردی . مراقب این نوع مهندسان باشید…
- مقایسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی غیر انتفاعی خدماتی و…
- چرا بايد تحقيقات فروش و خدمات پس از فروش انجام دهيم؟. 17
معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش چیست؟. 18
چرا معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش ضروری است؟. 18
گستره معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش : 19
الف) بررسی مصرفکننده یا فروش و خدمات پس از فروش (Customer Research): 19
ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19
پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20
۱- بررسی سیستمهای توزیع و فروش و خدمات پس از فروش (Place/Distribution Research) 20
۲- بررسی تبلیغات و روشهای پیشبرد فروش و خدمات پس از فروش شرکت (Promotion): 21
۳- بررسی قیمت (Price): 21
۴- بررسی محصول (Product): 22
ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22
گامهای اجرایی تحقیق فروش و خدمات پس از فروش : 22
مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23
مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23
مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24
مرحله ۴: عملیات میدانی و جمعآوری دادهها (Data Collection): 25
مرحله ۵: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها 25
مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26
ابعاد مختلف پروژههای فروش و خدمات پس از فروش : 26
معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش در مقابل معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش . 28
ارزش اطلاعات.. 29
فرایند معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش .. 29
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور - مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مبتنی بر مراقبت
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مبتنی بر جهت گیری مدیران
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مبتنی بر جهت گیری مشتریان
- مطالعه موردی – مدیریت خودطراح
- مطالعه موردی – فروش و خدمات پس از فروش دانش در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- فازهای کاربردی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- فازهای پیش ترکیب مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- فازهای ترکیب عملیاتی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
- پاسخ های مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
- پاسخ های محیطی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- پاسخ های فروش و خدمات پس از فروش به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- پاسخ های سازمانی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- پاسخ های رقابتی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- پاسخ های جمعی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- توسعه فرامدیریت در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- برنامه های دستمزد مهندسان
- سبک های مدیریت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به سبک T
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به سبک G
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به سبک H
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به سبک Z
- آزمون های مورد استفاده مهندسان فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- سطوح مختلف مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مطالعه موردی سطح 5 مدیریت
- سوئ استفاده از مهندسان
- دیدگاه های شخصی مهندسان داخلی و خارجی
- مطالعه موردی – در حاشیه بودن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش و تبلیغات
- گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608
- چک لیست های عملیاتی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش گروه ها (group)
مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تصمیم گیری(Decision)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش بیمه (Insurance)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و برنامه ریزی(planning)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش انرژی (Energy)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش حقوق ودستمزد(salary)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و مدیریت (Conference)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش جهانی (Global)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش عمومی(general)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش انتقادی (critic)
عمومی(general)
مديريت و مبانی سازمان (Org)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و روش تحقیق(Res)
نظریه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش (theorists)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش رفتار (Behavior)
(مدیریت فروش و خدمات پس از فروش فناوری اطلاعات (ICT)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش منابع انسانی (HRM)
مديريت بازاريابي (Marketing)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش کیفیت و استاندارد (QM)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش راهبرد و چشم انداز (st)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مالی-اقتصادی(finance)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش دولتی (administration)
مديريت تطبيقي (Comparative)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش خلاقیت وکارآفرینی(e&c)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تحول و توسعه (OD)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش آموزشی (education)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش صنعتی (Indusrial)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اجرایی (MBA)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و تفکر سیستمی(sys)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش بحران (Crisis)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ومدیریت ارزش(value)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش دانش و دانائی (know)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش بازرگانی (business)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و کنترل پروژه (project)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش مشارکتی(Participative)
مديريت و تكريم مشتري (custm)
مديريت استرس(Stress)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش زمان (Time)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تعارض (Conflict)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تغییر (Change)
مديريت فروش و خدمات پس از فروش (sale)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و تفکر ناب (Lean)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش انگیزش (Motivation)
مديريت بهره وري (Productivity)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و مفاهیم نوین(modern)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش جهانگردی (tourism)
مهندسي فناوري اطلاعات (ITE)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش روابط عمومی(relation)
روانشناسی کارومدیریت فروش و خدمات پس از فروش (psy)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ریسک (risk)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تبلیغات (publicity)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تولیدومحصول(Product)
مدیریت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش (engineering)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش پزشکی (medical)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و رهبری (leadership)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش نوآوری (Innovation)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تکنولوژی (technology)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش رسانه و ارتباطات(media)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش سازماندهی(Organiz) - آینده پژوهی
- انگیزش
- بهترین روش
- توسعه دانايي محور
- خلاقیت و نوآوری
- دانش مديريت
- رهبری
- فرهنگ و جو سازمانی
- مديريت استراتژيک
- مديريت بحران
- مديريت توليد
- مديريت خدمات
- مديريت دانش
- مديريت زنجيره تامين
- مديريت فروش و خدمات پس از فروش
- مديريت فناوري اطلاعات
- مديريت مشارکتي/کارتيمي
- مديريت پروژه
- مديريت کيفيت
- مدیران
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش آموزشی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش بهره وری
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تغییر
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش توسعه
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش تولید و عملیات
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش راهبردی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ریسک
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش زمان
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش زنجیره تامین
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش محصول
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و برنامه ريزي منابع سازماني
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش کسب و کار
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش کیفیت
- مفاهیم مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ی
- مهندسي مجدد
- مدیریت ارزش
- نظام های کنترلی و ارزیابی
- نوآوري وشکوفايي سازماني
- چک لیست مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
- کارآفرینی
- مدیریت فروش و خدمات پس از فروش و حقوق (law)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش زنان (women)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش واردات(Imports)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش صادرات(Exports)
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش هزینه و درآمد
آینده پژوهی
مصاحبه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ی
- منابع و پیوست ها
- گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir 09122991608