خدمات پس از فروش

افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی

به نام او که همه هستی از اوست

کتاب

خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش

اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسان

فروش و خدمات پس از فروش  ، تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های فروش و خدمات پس از فروش   منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و برند

انواع بیماری های فروش و خدمات پس از فروش  ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت در شاخه های مختلف به ویژه فروش و خدمات پس از فروش  ، بازرگانی ، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • مدیریت کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی…
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    چیست؟
  • تعریف مدیریت و مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    یک تخصص مهارت دانش یا هنر
  • هدف از مدیریت
  • مدیریت مبتنی بر هدف
  • اهمیت و ضرورت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    فروش و خدمات پس از فروش  و تبلیغات
  • مطالعه موردی…
  • تعریف معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  فعالیتهای اصلی در فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  آمیخته فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  وظیفه ی تحقیق در فروش و خدمات پس از فروش   . 14
    ·  مدل تصمیم گیری (Decide) 14
    ·  طبقه بندی تحقیق در فروش و خدمات پس از فروش   . 14
    ·  معاینات  منجر به حل مسئله. 14
    ·  معاینات  منجر به شناسائی مسئله. 14
    ·   سازمان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  سیستم اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش    (Mis) 14
    ·  انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14
    ·  ویژگیهای سیستم اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
  • نقش های یک مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • وظایف مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • ارزیابی نقش حساس مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • مهندسان  آکادمیک یا تجربی
  • دلایل عدم اعتماد به مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مدیریت
  • نمونه مطالعه موردی
  • فرایند مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • تجزیه و تحلیل فرصت های فروش و خدمات پس از فروش
  • تهیه خط مشی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • تهیه برنامه ها مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • فروش و خدمات پس از فروش   پروژه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • برنامه های عملی
  • اصول مهم انتخاب مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • سیستم پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش    (DSS) 14
    ·  ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  نقش معاینات  در سیستم های اطلاعاتی فروش و خدمات پس از فروش    (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS. 14
    ·  تفاوتهای (Mis) و (DSS) 14
    ·  خطاهای احتمالی در معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    ·  انواع طرح تحقیق.. 14
    ·  طرح پانل.. 14
    ·  معاینات  علمی ( آزمایشگاهی ) 14
    ·  انواع اطلاعات… 14
    ·  انواع اطلاعات ثانویه. 14
    ·  گزارش تحقیق.. 14
    ·  ابزار و وسایل تحقیق.. 14
    ·  ارائه طرح تحقیق.. 14
    ·  تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها 14
    اصول پاسخگویی به مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    شیوه رفتار با مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    رضایت سنجی مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 14
    نکاتی که در جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش     باید رعایت کرد. 14
    ویژگی های محل معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش     فروش و خدمات پس از فروش  و تبلیغات… 14
    تصمیمات اساسی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    ان فروش و خدمات پس از فروش … 14
    مذاکره معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    اصول قبل از جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    اصول حین جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    اصول بعد از جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    شناسایی مشتریان معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    استفاده از معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    .. 15
    ابزارهای مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • انواع مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و اصول اجرای مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • سیستم های گزارش دهی مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • سیستم ارزیابی فعالیت های مهندسان
  • تحقیقات مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • غلبه بر موانع مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • چالش های مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • اصول فنی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • تغییر نگرش مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • معاینه فنی مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
  • معاینه سیستم مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
  • معاینه مشتریان مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
  • معاینه کارکنان مشتریان مهندس فروش و خدمات پس از فروش
  • معاینه واحد فروش و خدمات پس از فروش  . مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
  • مدل های عارضه یابی مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
  • اصول پاسخگویی به مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • شیوه رفتار با مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • رضایت سنجی مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • نکاتی که در جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  باید رعایت کرد
  • ویژگی های محل مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • تصمیمات اساسی مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • مذاکره مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
  • اصول قبل از جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • اصول حین جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • اصول بعد از جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مدیریت
  • نفوذ مهندسان  و تکنیک های نفوذ در مشتریان
  • تاسیس واحدمدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • شیوه های تعامل مالی با مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • واحداستراتژیک مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • ارتباط موثرتر با مشتریان مدیریت
  • ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مدیریت و اجرای فرایندها
  • کنترل رفتار مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • شناسایی مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • عوامل روانشناختی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    دلایل ترک معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    نقش معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش     در بحران ها 15
    معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش     در شرایط سخت فروش و خدمات پس از فروش   . 15
    ویژگی های معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش     حرفه ای… 15
    نمونه فرم های بازدید معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    نمونه مطالعات موردی… 15
    فروش و خدمات پس از فروش     انرژی دهنده. 15
    فروش و خدمات پس از فروش     انگیزه بخش…. 15
    خصوصیات یک جلسه معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    مذاکرات حرفه ای معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    زبان بدن در معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    اصول فنی معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    ان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    تغییر نگرش مشتریان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    معاینه فنی مشتریان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    معاینه سیستم مشتریان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    معاینه مشتریان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
    معاینه کارکنان مشتریان فروش و خدمات پس از فروش   .. 15
  • استفاده از تحقیقات بازار و فروش و خدمات پس از فروش
  • اطلاعاتی که مشتریان مدیریت مخفی می کنند
  • دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
  • منشور اخلاقی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • سوگند نامه مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
  • هفت رفتار ضروری مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • مدیریت رابطه ای
  • عوامل روانشناختی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
  • نمونه قراردادهای مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • تفاوت ها و شباهت های مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش    با انواع دیگر مهندسان
  • تفاوت مهندسان  اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • پرسش های مهندسان  در جلسات مدیریت
  • خصوصیات یک جلسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • مذاکرات حرفه ای مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • زبان بدن در مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • الگو های مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مهندسان
  • تمایز مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • مدیریت مشارکتی
  • فروش و خدمات پس از فروش    مدیریت و خدمات مدیریت
  • جلسات دفاع مهندسان
  • خط مشی های مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش     فروش و خدمات پس از فروش  تبلیغات
  • خط مشی های دفاعی مهندسان
  • مطالعه موردی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    جهانی
  • مدیریت جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
  • شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
  • مدیریت صادرات و واردات
  • مدیریت خطوط تولید
  • مهندسان  فعالیت های پیشبردی
  • مدیریت تبلیغات
  • مدیریت اهداف تبلیغات
  • مدیریت رسانه های تبلیغاتی
  • مدیریت روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
  • مدیریت قیمت گذاری
  • مدیریت موسسات خدماتی
  • مدیریت برند و نام و نشان تجاری
  • مدیریت کانال های توزیع
  • مدیریت بازاریابان
  • مدیریت کارکنان فروش و خدمات پس از فروش
  • مدیریت حقوق و مزایای کارکنان فروش و خدمات پس از فروش
  • مدیریت انگیزه
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  مویرگی
  • مدیریت کارکنان فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • مهندسان  خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
  • تکنیک های خلاق در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • گروه کانون در مدیریت مشتریان
  • تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
  • جلسات آموزشی مهندسان
  • دستور کار مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • اثربخشی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش   و بازاریابی
  • مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش     فروش و خدمات پس از فروش  و تبلیغات موفق دنیا
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    در 30 روز برای مشتریان خاص
  • دلایل ترک مهندسان فروش و خدمات پس از فروش
  • نقش مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  در بحران ها
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  در شرایط سخت بازار
  • ویژگی های مهندسان  حرفه ای
  • نمونه فرم های بازدید مهندسان
  • نمونه مطالعات موردی
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  انرژی دهنده
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  انگیزه بخش
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  تغییر دهنده و تحول گرا
  • مهندسان  تند کننده
  • مهندسان  ریزبین
  • حل مساله و تصمیم گیری مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش    فروش و خدمات پس از فروش  و تبلیغات
  • مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش  گذشته محور و آینده محور
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  نظم دهنده و کوتاه کننده
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  تمرکز گرا و تنوع گرا
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  استراتژی گرا و سیاست گرا
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  روش گرا و فرایند گرا
  • مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  تکنیکی و مهندسان  تاکتیکی
  • مطالعه موردی . مراقب این نوع مهندسان  باشید…
  • مقایسه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی  غیر انتفاعی خدماتی و…
  • چرا بايد تحقيقات فروش و خدمات پس از فروش    انجام دهيم؟. 17
    معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    چیست؟. 18
    چرا معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    ضروری است؟. 18
    گستره معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   : 19
    الف) بررسی مصرف‌کننده یا فروش و خدمات پس از فروش    (Customer Research): 19
    ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19
    پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20
    ۱- بررسی سیستم‌های توزیع و فروش و خدمات پس از فروش  (Place/Distribution Research) 20
    ۲- بررسی تبلیغات و روش‌های پیشبرد فروش و خدمات پس از فروش  شرکت (Promotion): 21
    ۳- بررسی قیمت (Price): 21
    ۴- بررسی محصول (Product): 22
    ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22
    گام‌های اجرایی تحقیق فروش و خدمات پس از فروش   : 22
    مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23
    مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23
    مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24
    مرحله ۴: عملیات میدانی و جمع‌آوری داده‌ها (Data Collection): 25
    مرحله ۵: آماده‌سازی داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها 25
    مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26
    ابعاد مختلف پروژه‌های فروش و خدمات پس از فروش   : 26
    معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش    در مقابل معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   . 28
    ارزش اطلاعات‌.. 29
    فرایند معاینات مهندس فروش و خدمات پس از فروش   .. 29
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  مبتنی بر مراقبت
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  مبتنی بر جهت گیری مدیران
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  مبتنی بر جهت گیری مشتریان
  • مطالعه موردی – مدیریت خودطراح
  • مطالعه موردی – فروش و خدمات پس از فروش   دانش در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • فازهای کاربردی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • فازهای پیش ترکیب مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • فازهای ترکیب عملیاتی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
  • پاسخ های مهندسان  فروش و خدمات پس از فروش
  • پاسخ های محیطی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • پاسخ های فروش و خدمات پس از فروش  به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • پاسخ های سازمانی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • پاسخ های رقابتی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • پاسخ های جمعی به مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • توسعه فرامدیریت در مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • برنامه های دستمزد مهندسان
  • سبک های مدیریت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش   به سبک T
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  به سبک G
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  به سبک H
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  به سبک Z
  • آزمون های مورد استفاده مهندسان فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • سطوح مختلف مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی
  • مطالعه موردی سطح 5 مدیریت
  • سوئ استفاده از مهندسان
  • دیدگاه های شخصی مهندسان  داخلی و خارجی
  • مطالعه موردی – در حاشیه بودن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     فروش و خدمات پس از فروش  و تبلیغات
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • چک لیست های عملیاتی مدیریت فروش و خدمات پس از فروش   و بازاریابی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش گروه ها (group)
    مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تصمیم گیری(Decision)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     بیمه (Insurance)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و برنامه ریزی(planning)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     انرژی (Energy)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     حقوق ودستمزد(salary)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و مدیریت (Conference)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     جهانی (Global)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     عمومی(general)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     انتقادی (critic)
    عمومی(general)
    مديريت و مبانی سازمان (Org)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و روش تحقیق(Res)
    نظریه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    (theorists)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     رفتار (Behavior)
     (مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     فناوری اطلاعات (ICT)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     منابع انسانی (HRM)
    مديريت بازاريابي (Marketing)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     کیفیت و استاندارد (QM)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     راهبرد و چشم انداز (st)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     مالی-اقتصادی(finance)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     دولتی (administration)
    مديريت تطبيقي (Comparative)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     خلاقیت وکارآفرینی(e&c)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تحول و توسعه (OD)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     آموزشی (education)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     صنعتی (Indusrial)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     اجرایی (MBA)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و تفکر سیستمی(sys)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     بحران (Crisis)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     ومدیریت ارزش(value)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     دانش و دانائی (know)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     بازرگانی (business)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و کنترل پروژه (project)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     مشارکتی(Participative)
    مديريت و تكريم مشتري (custm)
    مديريت استرس(Stress)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     زمان (Time)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تعارض (Conflict)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تغییر (Change)
    مديريت فروش و خدمات پس از فروش  (sale)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و تفکر ناب (Lean)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     انگیزش (Motivation)
    مديريت بهره وري (Productivity)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و مفاهیم نوین(modern)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     جهانگردی (tourism)
    مهندسي فناوري اطلاعات (ITE)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     روابط عمومی(relation)
    روانشناسی کارومدیریت فروش و خدمات پس از فروش    (psy)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     ریسک (risk)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تبلیغات (publicity)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تولیدومحصول(Product)
    مدیریت مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     (engineering)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     پزشکی (medical)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     و رهبری (leadership)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     نوآوری (Innovation)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     تکنولوژی (technology)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     رسانه و ارتباطات(media)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     سازماندهی(Organiz)
  • آینده پژوهی
  • انگیزش
  • بهترین روش
  • توسعه دانايي محور
  • خلاقیت و نوآوری
  • دانش مديريت
  • رهبری
  • فرهنگ و جو سازمانی
  • مديريت استراتژيک
  • مديريت بحران
  • مديريت توليد
  • مديريت خدمات
  • مديريت دانش
  • مديريت زنجيره تامين
  • مديريت فروش و خدمات پس از فروش
  • مديريت فناوري اطلاعات
  • مديريت مشارکتي/کارتيمي
  • مديريت پروژه
  • مديريت کيفيت
  • مدیران
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    آموزشی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    بهره وری
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    تغییر
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    توسعه
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    تولید و عملیات
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    راهبردی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    ریسک
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    زمان
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    زنجیره تامین
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    محصول
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    و برنامه ريزي منابع سازماني
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    کسب و کار
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    کیفیت
  • مفاهیم مدیریت فروش و خدمات پس از فروش   ی
  • مهندسي مجدد
  • مدیریت ارزش
  • نظام های کنترلی و ارزیابی
  • نوآوري وشکوفايي سازماني
  • چک لیست مدیریت فروش و خدمات پس از فروش
  • کارآفرینی
  • مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    و حقوق (law)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     زنان (women)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     واردات(Imports)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     صادرات(Exports)
    مدیریت فروش و خدمات پس از فروش     هزینه و درآمد
    آینده پژوهی
    مصاحبه های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش    ی
  • منابع و پیوست ها
  • گردآوری و تالیف: استاد علی خویه khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت فروش و خدمات پس از فروش ، ایزو، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و خدمات پس از فروش  در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و خدمات پس از فروش  بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و خدمات پس از فروش  و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

علی خویه
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *