دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS – علی خویه
متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در کلاس آموزشی هر یک از مخاطبان در محیط مثبت کلاس که حمایت کننده، چالش برانگیز و پرورش دهنده ی اهداف آموزش است به آن اهداف نایل می شود.
گروه تخصصی G.MAS که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای و …….. فعالیت مستمر و پررنگ دارد، بنابر درخواست و تمایل مخاطبان عزیز، به دو صورت عمومی و اختصاصی دوره های آموزشی خود را ارایه می دهد.
برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل
ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: “کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد”
- هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی G.MAS با توجه به شرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند.
- مشکلات سازمان و محیط کاری شما از نزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورت راهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.
- یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیرد که این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است.
- فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حق اعمال نظر بیشتری دارند.
- آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس و فشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد.
- آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.
بنابراین آموزش در محیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی G.MAS است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبان گرانقدر ارایه دهد.
معرفی گروه تخصصی g.mas
گروه تخصصی مشاوره بازاریابی، تحقیق، آموزش و اجرایg.mas با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.
آقای علی خویه با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.
تماس با گروه تخصصی g.mas:
09122991608
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
مدیریت بازاریابی حرفه ای در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
بازاریابی خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
مدرس: استاد علی خویه
مخاطبان: کلیه پرسنل
کل زمان دوره: 24 ساعت.
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی خدمات – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی خدمات
– بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار خدمات – اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی – اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
– مهارتهای سرپرستي کارکنان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت بازارگرمی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت بازارسازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت بازار سنجی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت مديريت زمان در بازاریابی شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی خدمات – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
کارگاه آموزشی تحقیقات بازاریابی مدرس استاد علی خویه www.
- سمینار تحقیقات بازاریابی
- مدرس استاد علی خویه www.
مخاطبان: مدیران و کارشناسان
زمان دوره: 12 ساعت.
- تعریف تحقیقات بازار یابی
- فعالیتهای اصلی در بازار یابی
- آمیخته بازاریابی
- وظیفه ی تحقیق در بازار
- مدل تصمیم گیری (Decide)
- طبقه بندی تحقیق در بازار
- تحقیقات منجر به حل مسئله
- تحقیقات منجر به شناسائی مسئله
- سازمان تحقیقات بازار یابی
- سیستم اطلاعاتی بازار یابی (Mis)
- انواع سیستمهای اطلاعاتی
- ویژگیهای سیستم اطلاعاتی بازار یابی
- سیستم پشتیبانی بازار یابی (DSS)
- ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات بازار یابی
- نقش تحقیقات در سیستم های اطلاعاتی بازار (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS
- تفاوتهای (Mis) و (DSS)
- خطاهای احتمالی در تحقیقات بازار یابی
- انواع طرح تحقیق
- طرح پانل
- تحقیقات علمی ( آزمایشگاهی )
- انواع اطلاعات
- انواع اطلاعات ثانویه
- گزارش تحقیق
- ابزار و وسایل تحقیق
- ارائه طرح تحقیق
- تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها
اصول و فنون تبليغات
تکنیک ها و روشهای کمپین نویسی
اصول و فنون کمپین نویسی
(بر مبناي ارتباطات منسجم بازاريابی (IMC
مدرس: استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم پرفروش ترین کتاب تخصصی علمی تبلیغات، مشاور و مجری بیش از صد ها کمپین تبلیغات، عضو انجمن های ملی و بین المللی
مخاطبان: مدیران و کارشناسان
زمان : 16 ساعت
سرفصل ها
1- تبليغات مفاهيم و تعاريف …………………………………. | ||
2- نقش و جايگاه IMC در فرآيند بازاريابي ……………….. | ||
3- رفتار مصرف كننده شناخت مخاطبين تبليغات …………….. | ||
4- هدفگذاري در تبليغات ……………………………………. | ||
5- طراحي پيام تبليغات ………………………………………. | ||
6 – رسانه تبليغات ………………………………. | ||
7- بودجه تبليغات…………………………………………… | ||
8- ارزيابي تبليغات……………………………………………. |
اول:
تبليغات و بازاريابي
تبلیغات و IMC
دوم:
استراتژي
استراتژیهای هدف گذاری تبلیغات:
استراتژیهای پیام سازی تبلیغات:
استراتژیهای انتخاب رسانه در تبلیغات:
سوم:
تفاوت تكنيك، تاكتيك و استراتژي:
چهارم:
برخي از مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک تبلیغات
استراتژيستهاي تبليغاتي
بيانيه هاي مأموريت (رسالت) تبليغاتي
فرصتها و تهديدهای خارجي در تبلیغات یا فرصت ها و تهدید های تبلیغاتی
نقاط قوت و ضعف داخلي در تبلیغات یا نقاط قوت و ضعف تبلیغاتی
اهداف تبلیغاتی
هدف هاي بلند مدت تبليغاتي
استراتژي های تبلیغاتی
اهداف سالانه
مخاطبان هدف
کمپین تبلیغاتی
اجزای یک کمپین تبلیغاتی
پنجم:
ويژگيهاي برنامهريزي استراتژيك تبليغاتي
ششم :
تفكر استراتژيك تبلیغاتی
يك الگوي مفهومي براي تفكر استراتژيك تبليغاتي
هفتم:
تعریف مدیریت استراتژیک تبلیغات
هشتم:
اهمیت و ضرورت مدیریت استراتژیک تبلیغات:
دوم:مراحل مدیریت استراتژیک تبلیغات
اول:
مراحل مدیریت استراتژیک تبلیغات
دوم:
چشم انداز تبلیغاتی
سوم:
ماموریت تبلیغاتی
اجزاي تشکيل دهنده مأموريت تبلیغاتی
چهارم:
هدف گذاري در تبليغات
مديريت اهداف تبليغاتي
اهداف تبلیغاتی
نقش و ضرورت اهداف تبليغاتي
تفاوت چشم انداز، ماموريت و هدف
پنجم:
تجزيه و تحليل محيط تبلیغاتی
تجزيه تحليل دروني :
نقاط قوت و ضعف تبليغاتي
عوامل داخلي: نقاط ضعف
عوامل داخلي: نقاط قوت
بازاريابي
امور مالي و حسابداري
تحقيق و توسعه
سيستم اطلاعات رايانه اي
فرصت ها و تهديد ها
تجزيه و تحليل بيروني تبليغات
فرصت جويي يافرصتهای تبلیغاتی
تهدید ها و دام های تبلیغاتی
نيروهاي خارجي تاثیر گذار بر تبلیغات
فرآيند بررسي عوامل خارجي
تعيين و تدوين استراتژي ها
آشنايي با ماتريس SWOT
ششم :
اجرای مدیریت استراتژیک تبلیغات
اجراي موفقیت آمیز استراتژي ها
دلایل شکست استراتژی های تبلیغاتی
فرایند استراتژیک در تبلیغات
مدیریت استراتژیک مخاطبان تبلیغاتی
انتخاب مخاطبان تبلیغاتی
چک لیست مخاطبان تبلیغاتی
دستیابی به تصمیمات مخاطبان تبلیغاتی
انتخاب بهترین بازار هدف تبلیغاتی
استراتژی های شعار سازی پیام سازی و سناریو سازی
برند و استراتژی
استراتژی های رسانه گردانی و رسانه سازی
تخصیص بودجه تبلیغاتی برای استراتژی های تبلیغاتی
:
بررسی ، ارزیابی و کنترل استراتژی های تبلیغاتی
اول
ماهیت ارزیابی استراتژی
فرایند ارزیابی استراتژی
بررسي مباني استراتژي
محاسبه عملکرد سازمان
اقدامات اصلاحي
دوم:
ارزیابی اثربخش استراتژی تبلیغاتی
مديريت استراتژيك تبليغات جهاني
استراتژیهاي تبليغاتي با توجه به مراحل عمر محصول
سمينارآموزشي
{ مهندسي تبليغات تجاري }
مدرس: علی خویه
مخاطبين:مديران وكارشناسان فروش وبازاريابي وافرادعلاقه مند به مباحث فروش وبازاريابي
زمان: 12 ساعت.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
دروس قابل ارائه شده در دوره:
- تكنيك هاي ارزيابي امورتبليغات
- مونيتوريگ واسكنينگ تبليغات
- فرمول هاي اثربخشي تبليغات
- مهندسي ارزش درتبليغات ارتباطات وفروش
- مهندسي مجدد تبليغات بازاريابي وفروش
- تبليغات خلاق رسانه اي
- پيام هاي شعارهاي خلاقانه
- مهندسي هوش مصنوعي
- تبليغات پست مدرن
- تبليغات تريزي
- مهندسي فروش
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و
مدرس: علی خویه
مخاطبان: کلیه پرسنل
مدت: 16 ساعت
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی خدمات
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
– تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي – مهارتهای مدیریت انگيزه در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت مديريت زمان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مدیریت ارتباط با مشتری (CRM – 10 نقطه كور فروش و ویزیت شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – 10 اشتباه فروش و ویزیت شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – چاشنی های فروش در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – فروش خلاق در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش
مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی
مخاطبان: کلیه مدیران و کارشناسان
مدت: 6 ساعت
www.promotion.persianblog.ir
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار
– سیستم های پروموشن انگیزشی اثربخش – اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی در بازاریابی – اصول انگیزش و چاشنی فروش |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش
– تفاوت انواع سیستم های انگیزشی – بینش تغییر رفتارها – بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای
– مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها – مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها – مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش – مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی – مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی – مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان – مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی – مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها – 10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش – 10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان – تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق – انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها – انگیز ه های سازه ای – انگیز ه های دگرگونی – انگیز ه های ارتباطی – انگیز ه های جانشینی – انگیز ه های جانمایی – انگیز ه های ترکیبی – انگیز ه های تنظیمی – انگیز ه های معکوس – انگیز ه های تراوشی – انگیز ه های جذبی – انگیز ه های نفوذی – انگیز ه های چند بعدی – انگیز ه های تریزی
|
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
مدیریت برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: استاد علی خویه
مخاطبان: کلیه مدیران و کارشناسان
مدت: 8 ساعت
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
– اصول برند سازی حرفه ای در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
– تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
– مهارت برند داری در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت برند شناسی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت تحقیقات برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت حفظ برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت کنترل برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت هویت سازی برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – معاینه فنی برند در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – سبگ های برندسازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار: 12 ساعت
مخاطبان: کلیه پرسنل
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روانشناسی مشتریان در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- مشتری مداری تلفنی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- فرايند مدلسازي در شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
مخاطبان: کلیه مدیران و سرپرستان
مدت: 14 ساعت
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و
واردکنندگان و تولید کنندگان شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) و صنایع وابسته
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت
– مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – مدیریت تغییر در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
– مدیریت استرس در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) – تفکر خلاق و سیستمی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) – مهندسی فکر و مثبت اندیشی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )
– مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن – روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن – مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com