دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی
همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع پزشکی
بازاریابی پزشکی
بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
– مدیریت آمیخته بازاریابی – بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار – اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی – اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
– مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت بازارگرمی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت بازارسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت بازار سنجی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت مديريت زمان در بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت پزشکی و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
|
کارگاه |
– کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پزشکی و دارویی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
– مدیریت در فروش صنعت پزشکی و صنایع وابسته – تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
– مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…) – مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي – مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت مديريت زمان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت های رفتاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
– برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – مدیریت ارتباط با مشتری (CRM – 10 نقطه كور فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته – 10 اشتباه فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته – 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان صنعت پزشکی و صنایع وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت پزشکی و صنایع وابسته – چاشنی های فروش در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – فروش خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته |
کارگاه |
– کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
مدیریت برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – اصول برند سازی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت برند داری در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت برند شناسی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت تحقیقات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت حفظ برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت کنترل برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت هویت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – معاینه فنی برند در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – سبگ های برندسازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
– کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . …..
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در صنعت پزشکی و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار صنعت پزشکی و صنایع وابسته بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت پزشکی و صنایع وابسته رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي صنعت پزشکی و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- روانشناسی مشتریان در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- فرايند مدلسازي در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
روز اول |
روز دوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- نگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و
واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت پزشکی و صنایع وابسته
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم مدیریت – مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ريزي و بهبود روش كار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
– مدیریت تغییر در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و – مدیریت استرس در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و – تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و – مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و – مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن – روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن – مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت پزشکی و صنایع وابسته و – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com