جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن
استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریتبر قیمت ملک ساختمان و مسکن
برچسبها: استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما
ادامه مطلب
جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن
فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائیترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکلگیری این رابطهٔ بلندمدت، بهنحویکه منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است. انسانهای موفق پیروزیها و شکستها
برچسبها: جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک, ساختمان و مسکن, وظایف مهندس فروش ملک
ادامه مطلب
مولف ومترجم: علی خویه www.resm.ir
www.khooyeh.com
بخش اول :
رئوس مطالب بخش
> 5 وظیفه مدیر
برچسبها: کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مست, استراتژی بازاریابی و فروش ملک
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ساکنین محترم
باسلام
ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حسن نیت جنابعالی در دقت و تکمیل فرمهای نظر سنجی خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات خود را جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان اعلام فرمایید.
«فرم نظر سنجی از ساکنین محترم واحدهای ساخته شده»
مشخصات فنی و عمومی ملک XYZ
– سناریوی بازاریابی و فروش املاک شماره (1) 27
بررسی حوزه خدمات پس از فروش در صنعت املاک و مستغلات
مقدمه وبیان مسئله
مدیران، باید سازمان خود را به سوی آینده ای ناشناخته هدایت کنند، که کامیابی در این راه پرتلاطم نیز به توانمندی آنها در تجسم و درک دنیای اطرافشان بستگی دارد. دنیایی پیچیده و انباشته از ظرافت ها ناپایداریها و تغییر و تحولات گوناگون و سریع. لذا بدون تردید، شرایطی که امروزه برای بسیاری از سازمانهای دنیا و نیز ایران حاکم است تفاوت شگرفی با گذشته پیدا کرده است.آنچه که مسلم است داشتن چشم اندازی مناسب و درک فضای کسب و کارها و صنایع گوناگ
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا
با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com 09122991608
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران
مدرس دانشگاه
با بیش از 10 سال تجربه اجرایی
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی
مجری فروش چندین پروژه مختلف
09122991608
http://realestateselling.persianblog.ir/
http://realestatemarketing.blogfa.com/
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :
- انجام تحقیقات بازار ملک
مزیت رقابتی فروش املاکی
- اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
- 6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
- تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
- پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
- خرید و فروش املاک مشارکتی
- تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
- فروش املاک چند بعدی
- فروش املاک مفهومی
- بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
- تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
- خطاها و دامهای خرید و فروش ساختمان و ملک
- تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
- مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش املاک و ساختمان
- ارزش در بازاریابی و فروش املاک
- مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
- واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
- مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
- مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
- تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
- اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
- تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
- تقسیم بازار املاک
- قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
- تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
- تهیه لیست قیمت ( price list ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
- اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
- روانشناسی مشتریان املاک
- تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
- ارائه راهکارهای فروش ( action plan ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
- تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
- تهیه بانک اطلاعاتی
- اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
- ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
- اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
- اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
- تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
- انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
- تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
- تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
- جستجو و انتخاب بازارهای هدف
- اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
- تقسیمبندی بازار در ساختمان و ملک
- تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
- تقسیم بازار براساس متغیرهای جمعیتشناختی
- هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
- جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
- تعیین استراتژیهای بازاریابی
- برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
- سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
- تحقیقات ساختمان و ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
- فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان…
- یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
- در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
- مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و … ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.
برچسبها: بازاریابی املاک, ٢, کلینیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش ملک, مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات
مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات
گروه مهندسی فروش ملک (رسم) علی خویه www.resm.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات ، مجری و مشاور پروژه های فروش و بازاریابی علمی و علمی ملک در سراسر کشور
مقدمــه……………………………………………………………………………………………………………………………2
حجم ساخت وساز رقبا در منطقه …………………………………………………………………………………..2
تقسیم بندی پروژه ها ……………………………………………………………………………………………………3
جدول پروژه های رقیب ………………………………………………………………………………………………… 4
تحلیل شرایط رقبا در منطقه ………………………………………………………………………………………… 5
شرایط فروش ……………………………………………………………………………………………………………….. 5
مشخصات فنی و عمومی ……………………………………………………………………………………………… 6
ضعفهــا و تهـــــدیدها ………………………………………………………………………………………………
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا
با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com 09122991608
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران
مدرس دانشگاه
با بیش از 10 سال تجربه اجرایی
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی
مجری فروش چندین پروژه مختلف
09122991608
http://realestateselling.persianblog.ir/
http://realestatemarketing.blogfa.com/
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :
فهرست کتاب خرید و تهیه ملک و ساختمان
مولف و مترجم
علی خویه
www.khooyeh.com
پیشگفتار مولف:
مقدمه:
فصل اول:روشهای خرید و تهیه ملک
1-1 روشهای تهیه وام مسکن
1-2 اجاره به شرط تملیک
1-3 خرید اقساطی
1-4 خرید از انبوه سازان
1-5 خرید به شکل تعاونی
1-6 خرید 99 ساله
1-7 خرید املاک اوقافی
1-8 خرید مشارکتی
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
تکنیکهای خرید و فروش املاک و مستغلات
مهندسی فروش ملک
به صورت کاملا علمی عملی اجرایی حرفه ای
بر اساس متدهای روز دنیا
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تألیف و ترجمه:
مهندس علی خـویه
برچسبها: مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش املاک و مستغلات, کلینیک مهندسی و بازاریابی فروش ملک
ادامه مطلب
پاسخ بدید