marketing,branding,sales,negotiation

جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریتبر قیمت ملک ساختمان و مسکن

برچسب‌ها: استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطهٔ بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است. انسان‌های موفق پیروزی‌ها و شکست‌ها

برچسب‌ها: جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک, ساختمان و مسکن, وظایف مهندس فروش ملک
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
7 رمز پنهان برای فروش موفق

 

در فروش املاک و مستغلات       

   

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

مولف ومترجم: علی خویه www.resm.ir

www.khooyeh.com

بخش اول :

مقدمه ای بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات

رئوس مطالب بخش

>      5 وظیفه مدیر

برچسب‌ها: کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مست, استراتژی بازاریابی و فروش ملک
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
فرم واگذاری ملک
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

ساکنین محترم

 

باسلام

ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حسن نیت جنابعالی در دقت و تکمیل فرمهای نظر سنجی خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات خود را جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان اعلام فرمایید.

 

«فرم نظر سنجی از ساکنین محترم واحدهای ساخته شده»

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

مشخصات فنی و عمومی ملک XYZ

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

 

– سناریوی بازاریابی و فروش املاک شماره (1) 27

10-1- سناریوی بازاریابی و فروش املاک شماره   (1) 27

ادامه مطلب

[ جمعه ۳ خرداد ،۱۳٩٢ ] [ ۱٢:۴۱ ‎ق.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]

بررسی حوزه خدمات پس از فروش در صنعت املاک و مستغلات

مقدمه وبیان مسئله

        مدیران، باید سازمان خود را به سوی آینده ای ناشناخته هدایت کنند، که کامیابی در این راه پرتلاطم نیز به توانمندی آنها در تجسم و درک دنیای اطرافشان بستگی دارد. دنیایی پیچیده و انباشته از ظرافت ها‍ ناپایداریها‍ و تغییر و تحولات گوناگون و سریع. لذا بدون تردید، شرایطی که امروزه برای بسیاری از سازمانهای دنیا و نیز ایران حاکم است تفاوت شگرفی با گذشته پیدا کرده است.آنچه که مسلم است داشتن چشم اندازی مناسب و درک فضای کسب و کارها و صنایع گوناگ

ادامه مطلب

[ جمعه ۳ خرداد ،۱۳٩٢ ] [ ۱٢:۳۵ ‎ق.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com   09122991608

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی

مجری فروش چندین پروژه مختلف

09122991608

http://realestateselling.persianblog.ir/

http://realestatemarketing.blogfa.com/

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com  با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :

  • انجام تحقیقات بازار ملک

مزیت رقابتی فروش املاکی

  • اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
  • 6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
  • تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
  • پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
  • خرید و فروش املاک مشارکتی
  • تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
  • فروش املاک چند بعدی
  • فروش املاک مفهومی
  • بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
  • تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
  • خطاها و دام­های خرید و فروش ساختمان و ملک
  • تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
  • مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  املاک و ساختمان
  • ارزش در بازاریابی و فروش املاک
  • مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
  • واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
  • مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
  •  
  • مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
  • تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
  • اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
  • تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
  • تقسیم بازار املاک
  • قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
  • تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
  • تهیه لیست قیمت ( price list  ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
  • اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • روانشناسی مشتریان املاک
  • تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
  • ارائه راهکارهای فروش ( action plan  ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
  • تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
  • تهیه بانک اطلاعاتی
  • اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
  • ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
  • اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
  • اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
  • تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
  • انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
  • تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
  • تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
  • جستجو و انتخاب بازارهای هدف
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  •  تقسیم‌بندی بازار در ساختمان و ملک
  • تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
  • تقسیم‌ بازار براساس متغیرهای جمعیت‌شناختی
  • هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
  • جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
  • تعیین استراتژیهای بازاریابی
  • برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
  • سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
  • تحقیقات ساختمان و  ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
  • فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان…
  •  
  • یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه  گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
  • در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن  دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت  فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
  • مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و … ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.

 

[ دوشنبه ٩ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ] [ ۴:٠٢ ‎ب.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات تکنیکهای خرید و فروش املاک و مستغلا

 

به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

تکنیکهای خرید و فروش املاک  و مستغلات

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

برچسب‌ها: بازاریابی املاک, ٢, کلینیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش ملک, مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

گروه مهندسی فروش ملک (رسم) علی خویه www.resm.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات ، مجری و مشاور پروژه های فروش و بازاریابی علمی و علمی ملک در سراسر کشور

 

مقدمــه……………………………………………………………………………………………………………………………2

حجم ساخت وساز رقبا در منطقه …………………………………………………………………………………..2

تقسیم بندی پروژه ها ……………………………………………………………………………………………………3

جدول پروژه های رقیب ………………………………………………………………………………………………… 4

تحلیل شرایط رقبا در منطقه ………………………………………………………………………………………… 5

شرایط فروش ……………………………………………………………………………………………………………….. 5

 

مشخصات فنی و عمومی ……………………………………………………………………………………………… 6

ضعفهــا و تهـــــدیدها  ………………………………………………………………………………………………

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com  09122991608

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی

مجری فروش چندین پروژه مختلف

09122991608

http://realestateselling.persianblog.ir/

http://realestatemarketing.blogfa.com/

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :

 

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]

فهرست کتاب خرید و تهیه ملک  و ساختمان

مولف و مترجم

علی خویه

www.khooyeh.com


پیشگفتار مولف:

مقدمه:

فصل اول:روشهای خرید و تهیه ملک

1-1          روشهای تهیه وام مسکن

1-2          اجاره به شرط تملیک

1-3          خرید اقساطی

1-4          خرید از انبوه سازان

1-5          خرید به شکل تعاونی

1-6          خرید 99 ساله

1-7          خرید املاک اوقافی

1-8          خرید مشارکتی

 

ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
 

به نام او

که همه هستی از اوست

 

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات 

 تکنیکهای خرید و فروش املاک  و مستغلات

مهندسی فروش ملک

 به صورت کاملا علمی عملی اجرایی حرفه ای

بر اساس متدهای روز دنیا

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

تألیف و ترجمه:

مهندس علی خـویه

 

برچسب‌ها: مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, مهندسی فروش املاک و مستغلات, کلینیک مهندسی و بازاریابی فروش ملک
ادامه مطلب

مطالب مرتبط
بازاریابی هتل
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, بازاریابی, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی گردشگری, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی هتل, برندسازی در هتل,
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نه‌تنها باید همه تاکتیک‌های خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران ...
ادامه ی مطلب
علی خویه ، مشاور فروش
 Khooyeh.irKhooyeh.comیک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد3- درک عمیقی از مسائل ...
ادامه ی مطلب
مطالب گروه آموزش ومشاوره دکتر علی خویه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۲گروه آموزش و مشاوره در کانال های پیام رسان داخلیفروردین ۲۴, ۱۴۰۲وظایف مدیر فروش مدیریت فروش چیستفروردین ۲۴, ۱۴۰۲بخش هایی از کتاب دکتر علی خویه مشاور فروش مدرس ...
ادامه ی مطلب
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان س
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان سازی کاربردی ام سرفصل دوره آموزشی کاربردیمدیریت برند در صنعت  ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مدرس و  مشاور فروش و  بازاریابی
https://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما ...
ادامه ی مطلب
طراحی و چیدمان فروشگاه
طراحی و چیدمان فروشگاه
ادامه ی مطلب
فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
علی خویه 09122991608آموزش تحقیق مشاور و اجرای هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای، راه اندازی و استقرار مهندسی فروش    
ادامه ی مطلب
قانون کوسه در کسب و کار
قانون کوسه در کسب و کار  ژاپنی ها همواره عاشق ماهی تازه هستند. ولی آب نزدیک ژاپن برای چند دهه ماهی زیادی نداشت. بنابراین برای فراهم کردن غذای ژاپنی ها ، ...
ادامه ی مطلب
 در مورد برند سازیمقاله از دکتر روستامدیریت برند (Brand Management)، برنامه‌ی کاربردی تکنیک‌های بازاریابی یک محصول خاص، خط محصول و یا برند است. هدف از این نوع مدیریت، افزایش ارزش ...
ادامه ی مطلب
انجمن بازاریابی و فروش املاک و مستغلات برگزار می کندسمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک  WWW.RESM.IRدوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک  همایش ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی آنلاین هتل ها
یک مشاور بازاریابی باید
مطالب گروه آموزش ومشاوره دکتر علی خویه
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی
✅آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
طراحی و چیدمان فروشگاه
فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
قانون کوسه در کسب و کار
در مورد برند سازی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان