marketing,branding,sales,negotiation

موانع فروش

موانع فروش مثبت
وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو سایرین گردد.
1- عدم تشویق و حمایت از پیشتازان و حامیان نوآوری
2- نپذیرفتن ریسک شکست و اشتباه های کارکنان به عنوان مسئله ی اجتناب ناپذیر در پروسه ی نوآوری
3- دسترسی نداشتن به منابع امکانات و تجهیزات
4- نداشتن وقت آزاد برای فکر کردن درباره ایده ی نو
5- دست به دست گرداندن پیشنهادها و ایده های نو برای اخذ تایید
6- پاسخ ندادن سریع به ایده ها و پیشنهاد های جدید و فقدان سیستم پیشنهادهاای بی نام
7- عدم اطمینان از سرقت ایده ها
8-عدم آگاهی از معیارهای ادذیابی ایده های نو
9- ناآگاهی کارکنان نسبت به توقع و اانتظار مدیریت از خلاقیت تک تک افراد
10- انزوای مدیریت ارشد
11- دسترسی نداشتن به اطلاعات موثق شفاف مرتبط و به موقع
12- ساختارر مکانیکی
13- افق زمانی کوتاه مدت برای سودآوری
14- فقدان سیستم پاداش و پیشنهاد های اثر بخش و سریع
15-تعارض تنش و نارضایتی کارکنان
16- ارتباط نداشتن و همکاری نکردن واحد تحقیق و توسعه با مشتری و تحقیقات بالاتر
17-دلگرمی زیاد از حد مدیریت
18- اعتقاد به اینکه نوآوری به راحتی بدست می آید
19- مبارزات و سیاست بازی های سازمانی
20- اطلاعات بیش از حد
21- فقدان دورنمای مشترک نسبت به نوآوری 

مطالب مرتبط
تعریف مهندسی فروش:هنگامی‌که از واژهٔ مهندسی برای توصیف پدیده‌ای استفاده می‌کنیم، به عملی اشاره داریم که مبتنی بر آمار و اعداد و ارقام و محاسبات است. انجام عمل فروش نیز ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
دیریت برند آخرین مطالب برند ارزش برند ، مشاور برندسازی ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران brand مشاور برندینگ در مورد برند سازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند( Planning & Brand Strategy) Branding for Business ویژگیهای ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط  با مشتریضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر  ۰  ۰ هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت خدمات گروه ما علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  ...
ادامه ی مطلب
نکات مهم در مورد مشاور فروش
چندنکته در مورد یکی مشاور فروش  وجوددارد که باید بررسی شوند علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ...
ادامه ی مطلب
شرکت‌های غول پیکر می‌دانند که برند آنها به اندازه یک دنیا می‌ارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و تمرکز بر آن است. استیو مک کی*آیا کفش‌های نایک ...
ادامه ی مطلب
تعریف مهندسی فروش
مشاور برند- مدیریت برند
مدیریت ارتباط با مشتری
انجمن برند ایران
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر
نکات مهم در مورد مشاور فروش
چطور برند بسازیم؟