marketing,branding,sales,negotiation

مدیریت، بازاریابی، فروش، مذاکره

تبلیغات شما
sm khooyeh

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

 

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه

۱۸سال تجربه ی اجرایی

مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه

 

علی خویه

علی خویه

 

مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات )

مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal

مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن

مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب

مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات

مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide

مشاوره برندینگ – مشاوره برندسازی ا نتخاب نام برند، طراحی لوگو/علامت تجاری

مشاوره برندینگ فردی Personal Brandingمشاوره پرسنال برندینگ پزشکان، هنرمندان، وکلا

مشاوره تعیین ارزش برند، آموزش ارزش گذاری برنداندازه ‌گیری ارزش نام برند شرکتی و نام وب سایت

مشاوره فروش – آموزش تکنیک‌های فروش حرفه‌ای مشاوره مدیریت فروش، آموزش فروشندگی حرفه‌ای

مشاوره مهندسی فروش طراحی فرایند فروش محصولات و خدمات

مشاوره و آموزش خدمت به مشتری Customer Serviceآموزش بهترین شیوه ارائه خدمات به مشتری – طراحی خدمات جدید

مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری – آموزش تکنیک‌های خلاقیت تجاری سازی خلاقیت و نوآوری – آموزش روش ابداع اختراع

مشاوره منابع انسانی – آموزش HRM استخدام، ارزیابی عملکرد کارکنان، تست شخصیت

مشاوره و آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM مشاوره تهیه نرم‌افزار و پیاده سازی CRM در فروش

مشاوره مدیریت ریسک و اداره عدم قطعیت مشاوره ریسک تجاری سرمایه‌گذاری مالی اعتباری

آموزش اصول و فنون و تکنیک های مذاکره آموزش مذاکره قرارداد بین المللی، آموزش مذاکره فروش

مشاوره مالی و بودجه بندی تهیه سند بودجه، جریان مالی، مدیریت اسناد و مدارک مالی

مشاوره مدیریت استراتژیک – مشاوره BSCتهیه شاخصهای عملکردی و کارت امتیازی متوازن

مشاوره سرمایه‌گذاری – اخذ نمایندگی انحصاری دریافت نمایندگی انحصاری برندهای معتبر اروپا و آمریکا

سوابق و رزومه علی خویه

سوابق و رزومه علی خویه

 

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

مطالب مرتبط
مشهورترین برندهای کیف در جهان
مشهورترین برندهای کیف در جهان اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال ...
ادامه ی مطلب
چرا نمایندگان ما نمی فروشند؟چرا با وجود آنکه برخی از شرکت ها درصدی از هدف گذاری های واحد فروششان را در ابتدای سال مبتنی بر فروش نمایندگان خود در نظر ...
ادامه ی مطلب
۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها)شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودیناشر: دایرهقیمت: ۳۸,۰۰۰  ریالسال نشر: ۱۳۸۸موضوع: بازاریابی – مدیریتموقعیتبخش: عمومیسالن: شبستانراهرو: ۲۳غرفه: ۱۱۰ اشتباه نابخشودنی در ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
نحوه ی درست و اصولی برندسازی
نحوه ی درست و اصولی برندسازیارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, سمینار برند, مدیریت برند, مقالات برند 7 روز قبل ۰ 19 بازدید   در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات ...
ادامه ی مطلب
تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی
  علی خویهمشاور و مدرس برندینگبا 18 سال تجربه ای اجرایی موفقمولف کتاب مدیریت برند 
ادامه ی مطلب
 7 رمز پنهان براي فروش موفقدر فروش املاک و مستغلات طــــي سالها، ما براي شناسايي مسيرهاي بي شماري كه براي فروش وجود دارد، تلاش بسيار كرده ايم: گوش دادن به ...
ادامه ی مطلب
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
مشهورترین برندهای کیف در جهان
علت کاهش فروش نمایندگان؟
کتاب های بازاریابی marketing book
انجمن برند ایران
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران
نحوه ی درست و اصولی برندسازی
تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی
7 رمز پنهان براي فروش موفق در فروش
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های