marketing,branding,sales,negotiation

marketing,branding,sales,negotiation

طراحی و بهینه‌سازی شبکه لجستیک

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
transportation export disterbution

لجستیک معکوس

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما: 
khoooyehali@gmail.com
09122991608

طراحی و بهینه‌سازی شبکه لجستیک معکوس 

  

در زنجیره تأمین، مدیریت برگشتی، در قالب لجستیک معکوس اعمال می‌شود. به دلایل مختلف، جریان مواد و کالاها در خلاف جهت عادی زنجیره، اجتناب‌ناپذیر است. پرداختن به موضوع شبکه لجستیک معکوس و مدیریت و هدایت موثر و ضروری است. با توجه به بررسی‌ها یکی از مواردی که تأثیر بسیاری بر مدل‌سازی شبکه لجستیک معکوس دارد، در نظر گرفتن شرایط عدم قطعیت است. در لجستیک معکوس، پارامترهایی مثل ظرفیت مراکز، تقاضا، هزینه و کیفیت و… غیرقطعی هستند. با توجه به این موارد، در این تحقیق، یک مدل برنامه‌ریزی خطی عدد صحیح آمیخته احتمالی برای طراحی شبکه لجستیک معکوس ارائه شده است. برای حل این نوع مدل، ابتدا باید آن را به یک مدل قطعی تبدیل نمود. مدل ارائه شده در این تحقیق، چند محصولی و چند رده‌ای می‌باشد که همزمان، هزینه‌های حمل و نقل و احداث تسهیلات را در بر می‌گیرد. مدل مورد نظر با در نظر گرفتن کمینه‌سازی هزینه‌ها (هزینه‌های استقرار تسهیلات و هزینه‌های حمل‌و‌نقل) و همچنین در نظر گرفتن عدم قطعیت در تقاضای محصولات برگشتی، از نوع مسائل NP-Hard است که در آن، زمان حل

ادامه مطلب

مطالب مرتبط
پخش و توزیع مویرگی
پخش و توزیع یک بخشی از مقوله وسیع تری به نام آمیخته بازاریابی است. یک قسمت از توزیع از مقوله وسیع قیمت گذاری ، کالا و بسته یندی است. بنابراین ...
ادامه ی مطلب
توزیع و پخش کالا
«در گذشته ، نگاه به بازار فروش به گونه ای بود که می گفتند ، هر چه را تولید کنید می توانید بفروشید. بعد از گذشت یک بازه زمانی دیدگاه ...
ادامه ی مطلب
 سخن سرآغازآغازی دوباره و نگاهی نو در مسیر تعالی لجستیک این مرزوبومآمارها و رخدادهاآغازی دوباره و نگاهی نو در مسیر تعالی لجستیک این مرزوبومایتالیا بزرگراه ۱۲۰۰ کیلومتری شمال به جنوب ...
ادامه ی مطلب
مزایا و معایب فروش مویرگی
مزایا و معایب فروش مویرگی چیست ؟  استفاده از سیستم های فروش مویرگی پیوسته رو به فزونی می باشد . در سالهای ابتدایی این صنعت ، توزیع محصولات غذایی و دارویی ...
ادامه ی مطلب
راه اندازی ساختار فروش مویرگی
پخش و توزیع کالاراه اندازی ساختار فروش مویرگیارسال توسط : علی خویهدر پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی, شرکت های پخش مویرگی, کانال های بازاریابی,مقالات پخش مویرگی6 ...
ادامه ی مطلب
سخنرانی علی خویه در کنفرانس پخش و توزیع
   متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه ...
ادامه ی مطلب
برنامه ریزی منابع لجستیکی – لجستیک، پخش و توزیع
دریافت فایل برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش و توزیع عنوان: برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش و توزیعحجم: 1.75 مگابایتتوضیحات: برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش ...
ادامه ی مطلب
پخش و توزیع مویرگی
توزیع و پخش کالا
مقالات نشریه لجستیک
مزایا و معایب فروش مویرگی
راه اندازی ساختار فروش مویرگی
سخنرانی علی خویه در کنفرانس پخش و توزیع
برنامه ریزی منابع لجستیکی – لجستیک، پخش و